Apertura di a nova sede di Fondazione Prada in Milano

Unu di questi ghjorni in Milano u grandi spaziu di esposizione, intinnutu per una indulgenza di numerosi iniziattivi Fondazione Prada in u duminiu di l'arte è una moda sera aperta. In a nova sede di a fundazione è i prugramma relazione cù a so inaugurazione, annunziatu d'aiutu in una cunferenza di prumessa Patricio Bertelli è Miuccia Prada.

A moda casa Prada oghje hè assuciatu pocu cù a moda - numerosi prughjetti di a marca riguardanti l'arti sò realizati da un Fondulari Prada special fund. Anualmente parechji esibizioni, i prughjetti di cinematograficu sò realizati, l'aiutu à i ghjovani artisti, sculturi, architetti vene realizatu.

Stu annu, a Fundazione Prada celebra u so 20u anniversariu, è una nova sede, situata in a parti miridiunali di Milano, serà un rigalu splendidu per l'anniversariu. Questu ùn hè nè ni più di menu di deci edifici - sette sò stati cunverti da e cummerci di una distillaria in u 1916 è trè èranu custruiuti cun elettu di u bureau d'architettura OMA, cumandatu da Rem Kolkhas. Ci sarà salotti di exhibitu, un centru di zitellu, una cafe, una bibliutte, un cinema, in u quali u documentu di u famosu direttore Roman Polanski serà indicatu prima.

U 9 ​​di maghju, l'esposizione abrirà in u novu Fondazione Prada. In particulare, i invitati di u centru unu di i primi à visita l'esposizione Serial Classico, dedicatu à l'scultura classica, l'issueu d'uriginali è copie, a rilevanza chì ùn caduta in tutta l'historia di l'arte. Sicura chì, in u muru di u novu centru, ci hè un locu per a so maestà di a moda - in l'aspettu di a storia è a teoria, è in termine di novi cullizzioni, cuncetti è perspettivi.