I tendenzi di a moda influenza l'scelta di u nostru ponu

Ùn hè micca sicretu chì e tendenzi di a moda influenza l'scelta di u nostru putumu. Puderete amparà cumu pò esse da u nostru articulu.

Cumpressori di camere, dispusitivi per dispunibuli, unipochi magazines rigulari di a moda - a moda di a donna hè longu di divintà un cultu, anch'elli a più di l'articuli è l'arti simplici, hè diventatu simbulu di culte, è e butte di eminenti disinfettori sò divintati sacri pi assai donni di parechji età. Avanzendu da a moda di l'omi, a moda di a donna hà un locu fundamentale in i sposi di a moda è nantu à e cose di magazini brillanti. Chistu pò esse facilmente spiegatu, perchè u sessu femminile hè un pianu bellu, è da l'antica mudelli inventaru diversi ornamenti, cuminciannu cù l'arburatura timpurali (un toccu cumuni di a Russia antica servia com'è una decorazione, è era ancu usatu per sapè a tribù induve a zitella wearing it ) è finennu cu ultramoderni braccialetti. Sì, cambiani i tempi è a moda di a donna seguita u tempu, è seguita nantu à i tacchi, mantene e respira ind'a volta. Ma i canoni basi di stilisticu esistevanu sempre. Unu di sti canonichi dici chì vale aduprà qualcosa chì si cunforme cusì cun l'esternu internu è internu, ma pò avè spessu una disarmonia à e strade. A donna sbigghiava comu si fussi vistutu di l'armatura di cavaleri, è u so esseru internu hè in guerra cù sta stampa. In cunseguenza, a moda di a donna ùn deve solu ripondà à questa ricerca di i novità, ma hè cunglinda è cusì pruduce l'imprezzione di l'unità di a anziani cù u so vestitariu.

A moda ùn hè micca solu artu. Pò esse mette in un nivellu cù a pittura, scultura, musica, ma in termini di a rapidità di u sviluppu è u numaru di persone, sta sta manera ferma davanti à i so cuncurrenti. Forsi u rolu ghjucatu da l'effettu di a mundialisazione, perchè e vitture di moda venerà annunzià ogni cantu: quì un disignu Italianu annuncia a so nova coleta primavera-estiu è cun prefigurazione di grisa è tèbia, ma in stu cartellu un ghjovanu designer americanu sustene a so nova idee revolucionaria in moda è Hè u drittu per sèntelu è più famoso, perchè in modu ùn ci hè micca debutanti, ancu maestri circà idee novi, inventa novi tendenzi, perchè a moda ùn pò esse micca firmata. Iè, a moda vula, ghjente torna à i milioni in stu pianeta è, pari, aiuta à spinta u globu. Saria scelta unepochi di sinonimu per questa quattru lletri, ma diceraghju una cosa: hè versàtilu. Questa pò esse cunfermata attentava à i modi di moda da diverse designatori: in questa mostra vi vede l'ochji di tagliu di u culore, u custituitu brillanti, in u fugliu restinuitu, l'eleganza.

Ogni aspra hà scurdatu di e combinazioni. In modu mudernu, questu ùn hè micca ricunnisciutu. Usatu di tuttu per tuttu! Dopu tuttu, i ghjovani disinfettori ùn si ponenu davanti, è a so influenza hè stata fatta in e cose chì deve esse in u vestitori di ogni fashionista.

Piacenu in una moda chì tutti pò aghjunghje stu arti. Ogni omu pò esse un modellu, sia cunzignatu di l'ultime innovazioni è hè assai più faciule d'avè una figura è più cume a statua! Diceraghju chì a moda hè un arti per i massi è à u stessu tempu un artu indipindenti, induve tutti cose a so propiu tape. A moda hè l'arti di a mudernità. Hè fugaz, veloce in una freccia di acqua, ùn pò esse micca firmatu è nimu tenta falla. Stu flussu innianu spessu torna, cullendu in a tendenza di u passatu. Comu, per esempiu, ora, quandu l'stile di 50-60 anni di l'ultimu seculu hè in moda. A moda hè caòticu, è ùn sapere micca duvite duve ellu in u futuru.

Cumu imaginate a moda? Chì image vene à a vostra mente? Speru chì nimu vi argumentu cun mè chì hè una donna, una bella donna chì hà qualcosa di i deesse antichi, è quelle da fashionisti di una metropole moderna. Tuttu avè u so propiu idee, ma qualcosa ragazza, a donna cerca di acquistà quellu prufessiunale per pudè stu ideale, per avvicinari l'ideale chì si sviluppa in u capu.

A moda ci duna noi persone com Coco Chanel è Alexandre McQueen, Versace, Doche è Gabbana, Yamomoto è altri. Li daveru una moda à a vita, chì, à u turnu, perpetuate i so nomi. E quantu più disinfettori sò pronti per dà l'anima à a moda! Quante più quelli volte suscitarà à u celu, quantu sordi abbuttate in l'abissu.