Tessuti di moda in 2009

A moda hè diversa è diversa, ditescite ciò chì toccu, cumu pezzu e quellu culore per elice di lipstick. In più di a moda nantu à a robba, ci hè una moda è nantu à u tagliu, chì, forsi, a rilevanza di u putu dipende, perchè ancu u modellu più modivu di u vestitu pò esse in modu immaginatu pienu si selezziunate u te. I tendenzi recenti ùn fate micca un sbagliu in l'scelta, ma ùn limitate micca.

Disco style.

U stilu di i anni 80 in questu anni in u piccu di a pupulazione, chì significa chì a moda hè tela catchy. Pò esse un denim simple o un imitatu cuci d'un animali exoticu. Hè impurtante chì u teatru hè abbastanza uriginale, è a so culore - brillanti. A preferenza hè datu à l'ùagliu d'oru è d'argentu.

Piacenza.

Tricotia longu trascuratatu, hè cunsideratu inutilmente per u podju. Ora a situazione hà cambiatu, chì prova a popularità di i prudutti di u mitatori designer Sonya Rikel. Ma i tessuti si sò diverse. A preferenza hè datu à u tessulu di un grande aggradèvule. Da chì a puntata hè diluente, cusì hè più versatile - prudutti di stu tela prestanu comodità in ogni stagione. Culore di culore giallu è culore nìvuru - questi di l'annu, ma in moda hè ancu un grande patronu geomètricu, matte pastel suave.

Coghju.

Irurizò, a pelle d'avè l'annu, anche si trova presente in parechje cullizzioni, ma micca in i primi pusizioni. U pezzu naturali si trova in i cullezzione di cumpunenti: sacchetti è scarpi, ma ùn sò micca visibile in i filieri di vestitura. Cusì, questu annu hè megliu esse rifiutà cumprà u pantalone o faldes da u pelle, i corsethi è i faldidi, ma una chjappia di coghju classica sarà sempre u modu, independentemente da a moda. Sè sceltu prudutti di u pelle, anu da esse fatte da a pelle di rèttili è animali exotichi. Una opira demucratica hè a imitazioni di una pelle crocodile, una lagarda, un leopardo o stampi brillanti fatta di tela in u stilu di l'Africa salvatica.

Chic.

Ùn hè micca sicretu chì i tessuti sò tradiziunali dividuti in ogni ghjornu è luxu. A certa manera a moda dita di abbandunà l'opere di i tulliculi di ghjornu è inserisci l'encanto di a vacanze di ghjorni di a notte. Sò questi cunsiglii chì guidanu i creati di e stile cullizzioni di i più famusi disinfestanti - Karl Lagerfeld, Miuccia Prada è Donna Karan. Ancu per vestiti è costumi di u cutte simplici, si recommending using satin, seda naturali, brocade è terciutu. Chì permette di vede altru, ma ùn si n'andò.

Tessuti d'istati.

Per i vestiti in a staghjone di u veranale, duvete sceglienu u telessi senza sola da a so apetta, ma da e so qualità. Hè cunnuscenu chì i tessuti naturali sò preferiti à i sintesi, cum'è passanu l'aria ancu e assorbanu l'umidità. Prubbabbilamenti a coletta di a Semestra High Fashion in u 2009 cuntene e doppia di vestiti fattu da linu, cuttivo è ancu burlap. Sti tessuti sò usati per creà vestiti d'estiu, sarafani, vestiti. Fabrics cun cuntenutu sintesi, forsi più pratichi, ma più di l'interessi di a moda.

Fur.

In u 2009, a fur hè a tendenza principali, chì ùn deve esse micca trascuratatu. I prudutti di fur furia in ogni sesta, solu l'ughjettutu. Fur pò esse artifice è naturali - ùn hè micca cusì impurtante. Ma ellu deve esse presentatu in u vestitori. Fur coat, cappelli, sacchetti di pelle sò cunisciute cù vestiti è costumi, in a dicurazione di quale furia trim era aduprata.

Transparencia.

E stile moda di questa anu deve esse trasparente. Chiffon è lace sò assai pertinenti, permettenu di creà una moda è evite u risicu di presentà vulgari. Un glamour speciale hè una cuttitta successiva di tessuti di texturizati differenti è densità diversi, chì vi permette di creà a vostra propria imagina unica.

Comu pudete a vede, ci sò praticamenti nisuna restrizioni à l'scelta di tessili stu annu. I so designatori avianu avutu quasi tuttu, è in ghjorni di simprici è vacanze pudemu undupà bè, combina un vestiti di diversi tessili, ghjucanu micca solu cù a siluette, ma ancu cù a struttura.