I tendenzi più modi di sta stagione

U primu uttellu di u summatu cumporte più vicinu à vacanze. In u principiu di ghjugnu, l'erba hè a più verde, i fiori sò più succulenti, u sole hè u più divinu, è i primi frutti d'estiu sò i più aspettavuli, ma avete averanu caminari è caminari. Ùn suggerisce micca à esse tristezza, ma per diluviale a tristezza di a vita di u ghjornu cù rivolottu culura è avientu creativu à cumpunisce e formazione di tendenza. Avà vi vede i tendenzi più modi di sta stagione!

L 'affari florali sfucculati - in versioni cum'è mini è maxi - sò alterne cù un grande dibujosi di culore, cumu si copienu da i grandi creazioni d'impressionisti, artisti di avant-garde è d'abstrazzioni. U fabricu pò ancu vede com'è sè stà artisti: hà fattu un ritmu, è dunqua un movimentu d'azzioni - è a paleta cumbre di i pittura spilled over a tela bianca. Quì hè - una opira di l'arte! Molti disinfestori: Moschino Cheap & Chic, Gucci, Roberto Cavalli, Jean-Paul Gaultier, Nina Ricci, Alexander McQueen, Dior, Christian Lacroix è altri - in i murals, ornamenti orientali è disinni di u tatuu incù cartelli di computer sò guessed. L'ultima tendenza - motivi in ​​prestu da i fresche di i tempi di Pompeii, cun l 'arti di u viaghju di u graffiti, u mondu di l'animali strammi è incantevuli incantevule.


Questa vanda tutta a variità tocca à un altru d'avè l'estiu: in u vistimentu di tutte e so variazioni, Not only because it is feminine è sexy, ma dinò perchè ogni un pudemu elicà sta strada di u mari di l'altru mudernu chì chjaru più tutali. A soffra sosa o tagliati, com'è stata, abbracciate i siluette più simplici, tessuti matte è brillanti, trasparente è opaca si menti in capi unu à unu. Un capucu, un vestitu di tunica, un vestitu di farfalla, una robba in vestitia attaccata sottu u pettu o una cintura cù una cintura larga, u casu di u vestitu è ​​eccezziunale elegante è tentatore à u stessu tempu ...


Se u vostru veranu ùn hà micca prutezione di vacanze, è ùn sò micca imminurati di e shopping sbattendu a rialità propria chì persone cusì à stu annu, ricumandemu ùn sia impastatu è cumparisce a creazione màssima à migliurà u vestitu di l'annu l'annu. Inoltre, ùn sò micca dentalli cardinali in i tendini di sta stagione. Per esempiu, se in u vostru spaziale una chjappa spiaggia larga di maxi sprawled, soprapiù u to pettu, sceglie un corpu largu o un mantellu turchinu bonu (in casu estremu, un pezzu largu ordinariu sarà ghjustu) è vantaghja emphasisà a cintura o a fila di u filu. Hè pussibule cunnette un ex-fascia à stile bordati o un paru di culi anchi brillanti. Quandu l'estiu hè in moda in fianchi decocuole, ùn anu a paura di travaglià cù un tisoru: fate un tagliu nantu à una vechja, ma originale, bella t-shirt o blusa è zadekoriruyte it. O solu mette nantu à una T-shirt cun scatula largu backwards - è divertenti, è di moda! "

Per portà cose asimmetrica, avete bisognu à avè l'idea chì a disarmonia ùn hè micca una violazione di e fundazioni, ma simpliciamente - micca cusì. Solu l'avemu avemu un avutu di sapiri cunzignati di i tendenzi più modi di sta stagione. I siluuli di l'annu passaru sò antichi plastichi, duminati da l'asimmetuli geomitrici in u stile Art Nouveau, è oghje - queste sò questi exacti di l'estetichi di l'anni 80. Un ispalla nuda, grandi cunsigli di vista chì hà rinfurzatu l'ispalla hè diversu, draperi è tucks chì caminavanu à u vestitu è ​​in tulluli di moda, ma in generale i pruduttori sò stati cun un arranzamentu cumplicatu. I filtri uttimi di u ventu di purcura monocroma pura chì facenu a figura finita, è l'imagine finita.


Mirror surfaces , colori brillanti, una cumminazione di textu è materiali, formi chicchi, motivi africani, grandi grandi è questi sò i caractères basi di l'accessori di a staghjone di l'estate. A keyword hè troppu. L'adduzzu parevenu statu prisutu di u zuccadoru di Cleopatra o u pettu di a mistressa di a Montagna Copper. Questi muniti di u metalu, e pedicule è di plastica sò dettighjenu ghinchi u magrette graziosa - a mente hè incomprensibile. Ma l'impresa di a zitella ùn hè solu l'elegante, ma dinò assai forte, pruduce. Hè struvatu tali gigantomania assicurata da maravigliosa cù l'armata minimalista. A cosa principale hè di stylisà tuttu ciò chì hè purtata nantu à voi, cun frivoltà passioni, contru chì u tempu hè impetu.

Mi vogliu avè manera modesta ùn importa micca quantu soldi pudemu assicurà da u nostru budget per a rinuvazioni di u vestitariu. A crisa hà toccu tutti l'esferi di a nostra vita, è u mondu di e cose - ancu più cusì. Avemu vistu: certi marchi facianu discu, si sò solu i so bè chì sò vindutu, altri marchi anu spustamentu di e pagine di l'storia di a moda, è ancu altri - aumentanu u valore di i so prudutti in accordu di u cambiamenti, è chì faremu? À quale per salvà, è quali mudelli duvutu esse in u nostru pruduttore? Dopu avè studiatu stu tema, avemu arrivatu à a cunclusione: se per fà creà a creatività, in seguitu nantu à a crescita di a moda, aiutà e cose chì si stanu sicuri d'esse truvati in u nostru closet.


U Desire ùn hè micca ugualu à nicissità

U primu cattivu hè un scossa. Cercu à i prezzi in i stili di a moda. Ci hè una pregunta raghjone: perchè chì? Perchè avemu turmintatu da a cuscenza è a tentazione? Per ciò chì deve pagatu, cumprà calzari, nantu à l'etichetta di quali facia una figura di 500 unità cunvinti

è "u core si freeze in un locu à a marca di duie milla, ma a borsa, oh-oh, insanely beautiful, di furma di crocodile, ma u prezzu di u morsa più dulcissima chì un reptil: un cinque mil dolore, è vogliu chiancià. U mo Diu, ma u vistimentu chì idealmentu si mette nantu à a mo figura è ùn vole micca di esse eliminata, cusì ponu, è dumanda in my wardrobe - seri, u costu più di trè mila ,, è questu in un tempu quandu avemu firmatu in mente passanu nantu à a robba, salvu à l'impresa è in viaghju, ogni ghjornu di riduce dibitii cù i crediti? Pensu quantu migliu ch'e avianu bisognu à aghjurnà almenu un pocu di u mo vestitori. A quantità tutali di mia, direttamente, dicenu, intrebitu.

Tutti culpiti di u prezzu di e cose di moda - micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu. Finu finu à pocu tempu, i scarpi di trenta centu di darii parevanu "troppu", ma oghje pensate vinti volte volte à compra un altru paru. Di sicuru, ogni cosa hè relative: quellu chì hà un pagamentu risicu di u valore di una fugliale, un qualchissia preferite pagà quellu montu per l'educazione di u zitellu o cumprà un pruduttu in a casa - per usu generale, senza usu persunale. E si avete passatu assai soldi nantu à ellu stessu, ci hè un sentimentu di culpabiltà per i membri di a famiglia. Chì deve fà? Ùn si sdegnassi. In fatti, ci sò parechji manere di vede stylish, di moda è micca pagà sopra.


U prezzu alta chì vo vulete pagà per quellu chì avete bisognu pò esse ghjustificatu solu quandu sapete sia:

1) ùn andarà da a moda per almenu parechji anni;

2) hè universale;

3) pò esse favurizatu favuritu cù qualsiasi altre robba;

4) hè portable, per esempiu, vi cuntene nantu à i scarpi bughjone, perchè ùn sò micca tantu in moda, cum'è fora di questu, aghju sandali classic Prada.

Aghju qualchì sughjettu nantu à duie cìantu volte in trè anni, E stanu assai, Ci sò u stessu "insupportable" Furla boots: in cunglisazione cù elli, qualcosa chì stanu belli, Di ricente hà vendu à cumprà sacchetti in u palcuscenicu di a moda: embroidered, painted , urigginale, culore - Preferiscenu un pocu caru, ma adattate per qualunqui vestitori, mudelli di u classic. È questa hè una justificazione degna per u so valore. À a listessa ora, ci hè una quistione nantu à i sacchetti di supercupanti, ma ricunniscianu - quelli chì e persone persighjani, o quelli persati per ogni siconda donna di moda. Stilisti ammirabilitu a bellezza di sti cosi, ma sò stati contru: hè megliu per evitarà gastru in elli, perchè ei sacchetti possu una tendenza inherente di diventà obsolescente, Prima sò purtati per ogni secondatu, ma ùn sò micca necessarii da nuddu. Precisamente perchè sò assai ricunnisciuti, a Crisi hè un tempu chì a ghjente cumprà prudente. Eccu, armatu cun un propiu specificu. Vulete cumprà è avete a comprar - ùn hè micca listessa cosa. Vogliu assai: questa brusa pò esse cumminata cù i mio pantaloni bianchi, è ponu vìdinu stu vestitu per l'anniversariu di a mozia, è tutti quelli moriri l'ànghjuli, ma ùn sò micca micca sacchetti di un radiante ombre - l'argumenti sò dèbuli. Se no dì à l'oghje - sò inùtuli.


Ùn ciucciu per apre a purse: se a cosa pare mancosa cose, sia cum'è, pesa tuttu, contà, è fate una decisione per cumprà, Se a cosa hè "tola" - stà! E famusi parrucchieri chjaramente anu sculacciatu una lege chì tutti avissiru ripiglià u serviziu: compri solu ciò chì necessite, in particulare per i almacenmenti di l'archivi, induve vene voi, videndu un prezzu raghjone, guaria vistiti, bragdi o ghjiorri per u listessu cantu chì pare avvirtimentu, se decide di gastru in una cosa bona. Chì di l'accattatu s'arrivenu, è chì fermeranu in l'intestatura di u vestitivu per fassi un scarnate mutu, decide. Ma à sente l'opinione di l'espirienzi: ùn persequitanu a moda - ùn hè ancu più veloce da u vostru cumerciu. Per visu in una tendenza, cumprate solu qualchi cosa nova. A cosa più chjave hè u vostru avientu creativu à creà un stile. Se l'stile hè digià formate, da esse da esse supplementatu una volta di stagione cù i novi dati, è ùn pudete micca purtà.


Averu caputu chì ogni donna hà sappiutu tante parechji volte: apre u closet - è nunda di vèstinu. Comu opzione - da ogni cosa nàutica: vogliu frescu! Intendemu di risolviri dui prublemi. Nisunu dice chì avete bisognu di vestiti i vostri vestiti è bluseni da stagione à stagione. Di sicuru, vale d'aiuterà una certa quantità di soldi per a rinnuvamentu. Qualse stylist li dicerà: per fà un utopie chjappu correctament hè di pudè esse cumprendi elementi di moda di e categurìi di tariffu distinti è piani clàssici per "amplifying" cù dettori ultra-trendy. A leghje più impurtante - Tuttu ciò chì duverebbe purtate, Cose da qualchissia ùn hai micca mischjutu per un annu, mai - avemu cù i meglius.

A moda Anti-crisis hè un clàssicu. In ogni casu, ognuna havi li so classici. Perchè qualcunu hè dress-safari è scarpi-clogs, per qualsiasi calzini cù brusgi, è per qualcunu vistenu. Se in u vostru armunaghjaru sò sti cosi, ma ùn ci hè micca manera di cumprà un antru - ùn importa: piglià novi accessorii, pruvà cumu cun elli di prisentà. Per esempiu, cumprà uni pochi di lumi è diventori di valdi d'estivi è un coppiu di sacchetti di grande stufa, gioielli grossi è uni pochi di gula. Questu per un veranu estiu serà abbastanza par circhisferenti è di moda.


In principiu , se manifesta l'imaginazione, dunque qualcosa di u vostru uttellu pò esse diventata in una tempi must-must. Pensemu a tendenu di l'estiu.

1. Fate à favori: trasparenti "sei spianati", inturniati "cum'è e calzati", strettei strette à u ghjinochju è di crosta cù a furata o fondu di fondu di quasi forma di ZD (tendenza!), Dime, ùn avete micca avà almenu unu? Surely there is. A quistione hè, chì hè mudificatu per cumbirserà oghje? A regula hè questu: u più simplice a fascia, a più piquant, più trasparenti (tendenza!) Blùmia, È vice versa, a lunga paillette borse cumposta necessita un modestu u strettu strettu. L'imaghjini di questa stati: beige (qualunque ligame) veneciùna, punta trasparenti è ghjuchjata curretta cù formi rimori. O chaise longue à spiaggia ", cumprata è shorts con lapels.

2. Questa stagione a bola hè regula

i pantaloni. Ùn era micca un designer unicu chì ùn avissi micca praticatu nantu à u tema di trousers, macchi, pantaloni è i so frattali brevi - brevi. Apre u closet. Ùn avete canali stritti angustii? E solu ghjuvelli di lino? E cavicole? E pantaloni curti Francesi? E i pantaloni in chì facenu i yoga? Eppuru, ci sò qualsiasi classici? Allora hè solu a più chjuccula di moda! I, per esempiu, aghju pigliatu à u fattu chì ultimamente ùn aghju micca vistutu trousers - Mi piaceume vistiti, sarafani, faldoli, muggini, chì eranu abundanti in cullezzione di diseggiani in i tempi passatori. Allora aghju cumincià à scrutalla più profonda, in quellu prestu, induve e cose eranu stendu, chì ùn avianu micca forza abbastanza à parte. Oh, aghju trove ghjuvelli vastanti di Marc Jacobs. Cù ponu? Avemu vede i tendenzi: cù sapori cusì imprudentu, sia chjappi, o pilati chjassi u pilastri massivi è i tacchi nizziali, cum'è e sandali Missoni, Top - camicetti simpatici, camicelli cù stampi, Per via, ùn anu a paura di parechje antichità in vestiti stampati - se sò correcti mischjianu cù una ropa neutru è i scarpi - l'imagina hè elegante è originale.

3. Bijouterie - a più masiva è originale, u migliore. Pigliemu da e boxi "pezzi": corallo, turquoise, jade, cume grandi rigali di colore è argillo, crocheted - bracciami in un fille ou cordone di coghju, fiori, foglie ... À strada, ogni tipu di bè fugliale pò esse decoratu è sacchetti - quandu Cumu, cumu micca in l'estiu?

4, Vestiti ancu avemu

Per vèstinu. È a più prufittuosa per creà una moda di l'imagina seranu quelli chì ùn avete micca avutu gustatu, perchè eranu similar (o si sò nantu à tè) cum'è un saccu. "Sacks" aghjunghjenu à u ghjinochju è adornate cù colarelli a la l'Elsa Sciaparelli o chiffon sciecchi à lumera. L'enfasi di i scarpi è di u bagu - si cuntrastanu à termine di luminosu.


In Stock

Preparate un scogliu in l'estate, è in l'invernu - un carru: a saviezza pupulari hè sustinutu da a industria di a moda. A crisa eserciteghja di salvà, è ùn dicemu micca addiu à e cose chì sò inviatu à sirvule in l'estiu, È chì avemu sempre vulete frescu, vale a vende comprarse uni pochi cose chì ghjucanu oghje è chì salderanu "in riserva"! Obviousmenti, u muttu di mods d'oghje - porta aduprà tuttu ciò chì hè in u closet, È questu hè un altru modu grandioso per vede a creatività per creà u vostru stile. À a 24a Week of Fashion Ucraina, modelli russo offrew dinò una larga varietà di vestiti di moda chì in una tendenza hè bella. U culore più predefinitu "per u vaghjimu - invernu" - negra, grisa, dilutava arcuni rena, cù scarlatta, bianca. Lilia Pustovit, Victoria Gres, Olga Gromova, André Tan è Tatiana Zemskova / Elena Vorozhbit presentonu a so vistimenti in culori scuri. E cù longu chjappi strazzati, sweaters e jackets in u modu di u fufak, i disinfettori di a moda pruponi à purificatu tutte di stili d'estiu, voluminosa vestiti voluttanti, shorts and longs, giapponesi made in chiffon è puntelli, è sarafani è sandali cumminati cù guanti di pelle, calze, leggings è Capelli Puntata. Anna Bublik, invece, hà fattu una cullezione brillantissima, cum'è Elena Burenina, è Oksana Karavanskaia hà prisintatu i prudutti d'una forma architecturale cumplessa, Pensate à ciò chì deve bisognu di cumprà è induve a vede a vostra imaginazione. In fattu, pudete fà lucèntzia cun prudenza, cù pocu cloakrooms in your wardrobe cosi di moda. Ancu s'ellu si hè risparminatu.