Dolls da Dolce & Gabbana

Una cullizzioni di pupi da u famosu disignu duo Domenico Dolce è Stefano Gabbana fu prisentatu cum'è parte di u specchiu di Dolce & Gabbana per a primavera di u verdu di u 2015. In u spettaculu, e fimmineddi ùn si disturiendu micca i sacchetti è l'embraga in i so mani, ma cù grandi caseddi, u cuntenutu di quale avà diventà u sognu di tutti i petite fashionisti, è ancu di i cullez. In un bonu paiu, ci sò chjucchi affascinati - picculi copii di questi mudelli fatti di gomma cù carpenti dipintapinciuti, vistutu di Dolce & Gabbana è vistutu cù sacchetti è accessori da a famosa marca.

Quandu Domenico è Stefanu disse à i repertorii, ùn hè micca cunsunitu in Italia per vultà à u dumènti dumuzzu viulitanu. È se a famiglia hà un zitellu - un rigalu hè dumandatu. Questu hè quella chì i cunsumatori à i diseggiani per creà un accessori spiciale à a marca - credi chì i pupi saranu un bonu prisenti per questi casi. Aghju dettu: i italiani emprusianti guadammi dui volte - solu nantu à a vendita di i pupi è nantu à a publicità chì vi farà per elli. Eppuru, sicuru, Dolce & Gabbana in publicità hè micca veramente necessariu.

Ci sò sette dolls in a cullizzioni: Maria, Addolorata, Immacolata, Angelica, Rose, Concetta, Carmella. Eccu sò i nomi tradiziunali per a Sicilia. I picciotti sò vistutu di l'ultima moda, pussidenu sacchetti reale di u Solu Sicilianu è l'ornamenti eleganti di designatori. Se vulete cumprà un panchju - prisintatu - a cullizzioni hè limitata, ma ancu vendita in boutiques di marca di a marca.