Attitudine differenti di i genitori in i zitelli più antichi è ghjuchi

U zitellu, cum'è tuttu in natura, sviluppanu secunnu à a situazione di vita in quale si trovanu, cumu si l'arbre si sviluppa in a vaddi, in u spaziu apertu in modu diversu chì in un densu foglie. A natura di u zitellu hè influinzata da parechji fatturi psicològii, biològichi, sociali, è a so pusizioni in a famiglia, cum'è un zitellu più chjuve o più vechju. Dui figlioli in a famiglia sò sempre diverse scenuti di vita, è u sviluppu in famiglia di dui zitelli faci sempri i so vantaghje è minus. Specialists dicenu chì hè a diversità di attitudini di i genitori versu i zitelli più antichi è più ghjovani è a battaglia di u pezzu interminudu chì dèvanu à relazioni friddi trà fraterni è anziani à una età maiò.

U primu natuvutu sempre pesa d'una diminuzione in l'atorità parentale quandu u sicritru nascite, è tutte l'amore è a cura hè spartutu trà i dui figlioli. U zitellu annu senti, cum'è s'ellu hè statu "distruttu", è perde a so preeminenza per esse l'unicu, per ellu hè una traumaticità.

Comu hè statu attuutu per studi statistici diretti à studià e strade di vita di i zitelli più antichi è più ghjovani, i grandi successu sò assezuratu da ghjustu da i primi nascenu - circa un 64% di famiglie, u 46% - da i sicondi figlioli. A ragiunata principali di questu hè u psicologicu fattore: u zitellu more anziano, chì si truvò in una situazione chì hè necessariu di difenda u so postu in u sole da quandu un "cuncurrente" si prisenta, hà da cumprà viaghji significativamente significati. I Seniors si ponnu cumu responsabbilità per i più ghjovani, sentenu rispunsabili di elli, hè per quessa cumincianu à acquistà cumpetenze di vita da a zitella. Hè per quessa crescenu in adulti più attivu è successu.

Spessu chì u primu nascitoghju hà da sperienze una situazione stressanti, ùn ùn micca sempre adattà facilmente in a nova situazione assuciata à a nascita di un fratellu o di a so sorella. Hè necessariu di preparà u primu natu per u sicritru pezzu, per cambià in a famiglia suntuosamente. Hè ravellu ancu di perdiri cun ellu pussibule situazione, dite d'ellu nantu à i cambiamenti futuri è ancu cuntinuà à mantene i ritimi di l'attenza parenti. Inutili, u vostru primu pudè dubbità u so valore è significatu per voi.

U sicilianu creci chì, in regula, hè menu disprezzu è più otticu, cumu si sviluppa in l'ambienti di l'attitudina emozionale di i genitori di i genitori. Inoltre, quandu u sicritru figghiu si appegna à a famiglia, i genitori sò più impresenti è coherenti, sò sicuri chì l'ambienti familiari hè più calmatu per a crianza. Invece, com'è esperti, l'oghji di i genitori sò menu prubabili di "crecer" di l'animali è ancu pagamentu menu d'elli à elli chì à i primi nati. In ogni casu, però, l'attitudini pienu di i genitori hè spessu attaccata à i zitelli più ghjovani. Succe chì i più ghjovani stà in u rolu di "baby" per un bellu pezzu, ùn sò micca spessu implicati in a vita di a famiglia, ùn permettenu micca a discussione di "adulescenti": "Questu hè una conversazione adulta. Andate in altre stanza. " Perchè u sicritru figghiu, u frère o fratellu maiò diventeni u leader, i più ghjovani prupone l'ugguali.

A volte, ci sò parechji difficultà à a vita di u sicrittu di u zitellu, quandu u spiritu di rivalità hè apparevule è u più ghjovanu hà un scopu di aghjunghje l'anziani è avvièndulu. L'inestimabilita di questu hè un fattore uvittivu di una serie più di prublemi psicologichi in u sviluppu.

Succe chì i genitori, cun sapite chì ùn anu calificà a cumpetizione trà i zitelli. Dopu avè dicu: "Ùn pudete fà micca peghju di u to soru (fratellu)", i genitori ùn stimanu micca u zitellu o supportu, ma, à u cuntrariu, sò invettati à cumpetenu. Allora i figlioli cumminciate à pena chì ùn sianu micca u primu. Scantu di a scunfitta afecta a so qualità persunale. U zitellu ùn ponu esse tesi cum'è bruttu, propiu, energicu, stubbornu, quandu ùn pudere micca guadagnà in a "razza" per l'anziani. Hè per quessa chì i zitelli più chjucu sò più spessu prus in a pusizione di "dipende", u sensu di rispunsibilità hè dibilitatu.

Spessu chì, cù l'avventu di un secunni figghiu, ci hè una mellura in a situazione famigliali, i cô cagiuni sò menu prubabile di disaccordiu. In u stessu tempu, cù l'avventu di u sicritru figghiu, una nova fonte di l'esperimenti di i genitori hè a rivalità trà i zitelli.

U prughjettu di i genitori di risolviri tutti i disaccorsi è disputations chì si sorgienu entre i zitelli, per elli è per crede chì cù u tempu tutti i difficultà scurdanu - sò un sbagliu cumuni cun per i parenti à i zitelli più ghjovani è anziani. Hè impurtante per i zitelli per sapè chì i genitori fiducia in settling disputes entre elle. Allora, u prubabile, i zitelli assumanu in modu autonumu a responsabilità di stabilisce relazioni d'amici cù di disputations. A volte, hè impurtante per parechji figlioli a sapiri quantu prezzu è impurtante sò à i so parenti, è per attentate l'attinzioni di l'adulti, cumminciate una disputa è scuperta per quale a parte di i genitori aduprate. In questu casu, se nunda seriu riguardu à i vostri figlioli (amminando a so vita), hè megliu d'accettà a pusizione di non-interventu - questu hè u megliu mètudu in situazione di disputi di i zitelli. Probabilmente avessi chì i zitelli, disputa, dopu un pezzu cuntinuu per ghjucà tranquillamenti. Aduprate à a niutraltanza, s'ellu ùn hè ancu "implicatu" in a risuluzione di l'disputa, ùn distinguise micca di i zitelli l'anzianu, cum'è a persona responsabile, chì deve rinforza.

Sè culpèvule u più anzianu per i prublemi di i più ghjovani, ùn discurizà micca u primu da a volare esse responche è si reduce a simpatia per u so frère o à a so sorella. Se i genitori inizenu à scold o humiliate l'anzianu in fronte di u sicritru pezzu, da stu cumpurtamentu di i genitori di i primi nati copiati è trasferitu à i più ghjovani. Quasi tutti i genitori hanu bisognu à aghjunghje l'entusiasticatu di l'anzianu in i momenti di cura o di divertente cellu cù u zitellu. In quessi situazione, hè assai impurtante perchè l'anzianu per sentenu i genitori necessari è vali. Cusì, pudete dì qualcosa chì deve indicà a so impurtanza: "Eiu u mo helper, chì faraghju bisognu! A gratitudi di i genitori è a tendernità, esprissioni in primu nascit, ponu scantificà u celoso sensu di u zitellu more anziano. Mistrust and anxiety desaparevanu, tornendu à l'ex gioia è devozione. Pruvate a cumpagnia di u vostru amori trà i zitelli, invece l'ansietà di i zitelli più antichi ùn anu micca esse manifestatu è interferiscenu cun elli in a vita più tardi.

In i cunflitti di e zitelli, pruvate micca per pricà per esse quellu chì hè bè, quale hè a culpa. Tutti sò stati midiculi, offesi, avete bisognu di vede chì l'intesa, senti à sente è sapete ciò chì vulete.