Dificulta di u primu mese di a vita di u zitellu

Un mese da u nascita di u zitellu veni spessu un momentu difficiu, per i migghiori, è per a mamma. Comu per trattà a difficultà? Oghje ch'è simu parlendu di crisi persunale seria: a crisa di a mediana età, u periodu di crisa di u matrimoniu, a crisa di trè anni in i zitelli. E chì spessu à certi staddi ci sò eperazione problematii chì sò cundiziunati da liggi urdinettivi, spessu ùn pensate micca. Chì, però, ùn impedisce mancu sta crisa d'interferiscenu in e nostra vita è affettanu i nostri sentimenti. Intantu, hè assai più faciule di survivà sè stessu perchè elle si trovanu, ciò chì provi ca l'ansietà è a fatigue. Unu di questi periodi difficili hè a crisa di l'età di trè mesi di u zitellu. I difficultè di u primu mese di a vita di u zitellu sò u sughjettu di a nostra pubblicazione.

Chì ghjè u bè?

Dopu à i primi mesi, quandu u fogghiu hè adattatu à a vita extrauterina è in generale era abbastanza tranquilla. Ma micca à tutti. Qualchidunu parechje lamentate chì i primi simani eranu cum'è un pesadore. U zitellu chiancianu tuttu u tempu, ma ùn pudia capiscia micca ciò ch'ella avia vulutu, mamma. Questu esitatu tutti dui. Questu ritrattu spessu succéte si avete avutu travagliu difficiuli. Ancu u partitu più prusperu per u zitellu hè un grandi stress. È hè solu bisognu à chianciri, chianci, assicuratevi di chì nunda di terribbili hè successu. À questu mumentu hè assai impurtante per a mamma per esse cù u zitellu tuttu u tempu, per purtalla in i so braccia, per amilchè, per urganizà un sogni cumuni cù u zitellu. Mamma hà stabilitu un regnu d'alimentazione, hà amparatu à capisce i migghiori. U secondu mesi passau cun tranquillamente, è quì - novi prublemi, à quale hè chì. sferisce, ùn hè micca tutta prestu.

• Ùn ci hè micca solu latte! Ùn sò medichi si trovanu nantu à a dumanda. Hè assai probabbli, u prublema hè in l'errore di l'applicazione, chì pò esse manifestazione in questa stage, perchè u zitellu face a chjappà più attivamente è e so bisognu di l'augmentu di latte. Sì un migliu durante a so sughjenza u fighjà u pettu, u principiu di chianciallu, ùn significheghju micca chì u prublema hè in i vostri glandula mammariali. Sò per l'affittu imprudentu, u zitellu hà travatu l'aria. A aiutà regurgitar è parlà cun un especialista in a lactosa. Ricurdativi chì cù l'attaccu direttu, u zitellu ùn pruduce u pezzulli, ma pigghia l'uccosimu secunnu l'areola.

• Cridendu chiancieddu. Puderete prima u zitellu era tranquillamente falatu è ùn era micca generale cume eccessivu, ma pùa accuminciau a avè episodii di chiancinu longu. Forsi ha colic. Pruvate spreading migliare nantu à u to stomacu "di a pelle à a pelle", cura di u sistema nervuu di u zitellu, chì prutegge u zitellu da lumineghja è forte ferita in a seconda mità di u ghjornu. Alas, sti misuri ùn sò micca sempre aiutà. A natura di u colicu hè ancu incomprensibile à i medichi, ci sò versioni di u cagiunèghjanu à l'immadità di u sistema nervu è à u gastrointestinal. Ma ùn dispira micca: a maiuranza di babysi soffre u colic ùn hè più di trè à quattru settimani. Sì e cundizioni ùn cessaten micca dopu un mesi è ghjucanu oghje per una media o una ora o più, i medichi diagnostichi di u cólicu "In altri aspetti, hè cunsideratu chì u zitellu sottuponghje àutru periudu di adattazione à a vita extrauterina.F Rapprevvi ritimu di sviluppu Parechji parenti sò affissati chì u zitellu, chì prima di sviluppu attivatu di motore attivu, di colpu "ùn ceuta à prugressi". In fatti, questu hè micca cusì! A sulu trè mesi, i zitelli partenanu l'urganizazione di u sviluppu di e capacità di u moffatricu, è l'altru "si ferma per un tempu". À questa età, u zitellu annunzià a piglià tuttu è prova di manipulà l'oggetti cù l'aiutu di e mani, è questu hè chì li tira u più di i tentazione di u muvimentu attivu.

• Reaccions emozionale inespettati. À questa età, a maiò parte di i figlioli volenu à a manu di parechji ghjudiziori, ma sò parechje esvede. Per esempiu, una migghiura ùn pò accettà micca di i parenti o refusa di cumunicà cù qualsiasi altri chì mamma. Ùn fate micca cuncreti largu. Tali risultati emuzionanti cambiani rapidamente, ùn avè micca impurtanza importà.

Chì ghjè a mamma?

Pariate chì hè altu tempu per chì a mamma senti perfettamente cumpetevule è sapienta. Ma ci era, i quistioni si svilupparu più è più. In più di prublemi nantu à u zitellu, a mamma hè ancu preoccupa di i prublemi persunali. E assai donne sò in poche di depressione.

• A fatigue s'acumula.

Ùn tutte e donni chjassi ùn anu pussibule sapè cambiamenti in u modu di vita, parechji si trovanu difficili cù un criaturu difficultu, spessu una donna hà da guidà una casa è ancu travaglià in casa. Inoltre, l'euforia di e primi simani passe, è a donna rializeghja chì in u futuru vicinu, ella hè improbabile di esse di pudè dedicà assai tempu per ella stessu. Chì deve fà? Prima di tuttu, ricordate chì e vostre vacanze hè una di e prublemi. Pidite l'aiutu di i parenti: e caminavanu caminari cu un passageru, è ùn passate stu tempu nantu à un sognu. Uttenite per un paru di migghiostre d'oghje in casa cù una persona di a vostra famiglia è u restu.

A vita sessuale

Parechje ghjovani oghje riturnate à a so vita intima prima chì u zitellu remplimenti 2 mesi. Eppuru, quelli chì avianu certi lacunati o traumatii ùn pudemu micca fà duru finu à trè mesi. Inoltre, in certi nisa dopu a libido aumenta, è in altri - minimizeghja sottu a influenza di l'hormone è per via di stinziu cuntenutu. Quelli chì ùn anu micca sentate, anche u fattu chì u corpu hà recuperatu da a parturienti, i sperienze urganizzati accuminciati cù un abbrazzu dilicatu cù u so maritu. Ricurdà ancu chì a libido hè ridutta per a mancanza di dorme. Se tenete prublemi, cum'è a secura o uguali vaginal durante l'attualità, l'usu di lubricanti. Severu dulore durante coitus 3 mesi dopu a nascita - un occasione di cunsultà un specialista.

• Relazione cù u ghjovanu babbu. Sfortunatamente, no tutti l'omi sò pronti à sparta cun a nova mummia a preoccupazioni assuciati cù l'apparenza di u zitellu, è questu porta à una situazione stressanti in a famiglia. Per vituperisce solu per aggravate u cunflittu. Pundu à u sviluppu di u babbu di u babbu di u zitellu, hà aprenda à u so babbu, etc. À a sera, cumunicanu, bagnate in ghjiru, è pusau u foglie. Un altru puntu hè ancu impurtante: certi volte aghjunte pò esse fundatu, è i vituperiti sò micca ghjusti. Vulete chì u maritu per sparisce cun tè a cura di u zitellu. Avete aghjustatu per u ghjornu, è esperenu chì vene u pigliarà u zitellu nantu à ellu stessu. Ma ùn piglià in cuntattu u fattu chì Dad ùn hè restu tuttu u ghjornu. Hè travagliatu è, cum'è sì, bisognu di riposu. Se a situazione finanziaria permette, cuntràniu un assistente chì deveni à scaricà da a sera, perchè in a sera ùn serebbe senza esitatu è puderia dà u tempu à u vostru maritu amatu.

• Istruzione pè u cuna. À questa età, parechji parenti prupone à insignà à u zitellu per dorme in un lettu separatu è ùn svegliate in a notte. Certi partaghjenti crede chì questu quì hè abbastanza viasibile, è ricumandemu chì i paisani facenu cusì à avè un bon restu è per dorme, avitu l'u zitellu à u fattu chì hè necessariu di cumprendi. L'altri psiculugrafie sò sicuru chì u zitellu sperde se hè scumunicatu da a mamma per u piriu di u sonnu. Avete bisognu di centru di più nantu à a vostra intuizioni cà à l'opinione di i spezialisti. Se sente chì hè urdinatu di insignà u vostru zitellu per dorme siparti, ricordu: armenu solu 2 simane. Pone a criatura in u lettu dopu un ritu regulare è a ghjurnata di ghjornu, l'avete una bona notte è abbandunate a stanza, senza saccheghja u foglia nantu à e so mani è micca aspittà per ellu dorme in u pettu. Sì u zitellu ùn hè micca adurata sùbitu, pudete andà à ellu dopu à 5, dopu à 10, dopu à 15 minuti per pareghjà nantu à a volta, per dì chì a mamma hè vicinu, ma hè ora di dorme. A maiò parte di i zitelli per una o duie settimane sò insignati per adurdindu a so propiu, se i paisani sò cumportati è cun fiducia. In ogni modu, semi ripetiremu, ùn tutti i zitelli ùn sò pronte per una eseguzione rapida. U zitellu hà sempri bisognu di mamma. Ùn résolverete u mulinu à l'altru quartieru, pute u so bassu di u vostru lettu, sguassate u muru. Sì, trè mesi hè una strada di vita difficili. Ma, avennusi supirfici di i prublemi, sarete assai più cunfidendu in sè stessu.