I megliu idee di u maquillaje giapponese: ogni ghjornu, anime, make-up di una geisha

Perchè noi chì avemu attatu da tuttu u pocu cumu è esoticu? Forsi hè solu curiosità, è forse - u desideriu di cambià di tù stessu, saliate da a ghjente. In ogni casu, a raghjoni ùn hè micca impurtante, ma l'importantu hè chì dicidiu di cambià a vostra imagine è pruvate una cosa nova. Ricumpendemu à pruvà à l'imaghjini di a bellezza orientale fatale è creanu un maquillaje japonesu unicu. I raccordji in stu articulu l'aiutà à trattà a so cumpagnia.

Japanese makeup per ogni ghjornu

Hè u solitu pensendu chì un such make-up è troppu specificu, è applicà senza sensu ragiunate pò scupiate scandale altri. Ma avemu prontu per assicurà chì un make-up in u stilu japonese pò esse ghjornu è pertinenti ancu à u travagliu o l'scola! Induvularmente, in stu casu ùn uttene micca aduprà culori più brillanti, è applica ancu e nostre capacità in l'arti visuale, pittura a faccia along e in traversa. U maquillaje giapponese pò ancu esse restitu e naturali.

Classe maestru primu

Eccu ciò chì avemu bisognu da i cosmichi per creà:

Istruzione cù photo

  1. Cù l'aiutu di l'ombri di luminosità, aghjunghjemu a piochica a manca, è ancu tutti l'ombreghjanu nantu à a pinnula superiore. Questa prucedura pò ancu esse fattu cun fundazione.
  2. Fate l'esitu di l'ochji cù un lapis o eyeliner. Cumincià à guidà una freccia da l'angulu internu di l'ochju. À u mediu, susciteghja a freccia un pocu, chì face più spessu (ampliate visualmente a vista). Quandu u purtemu à u cantonu di l'ochju, u "culu" si fendenu finu à a longu di i cissotte (più alla di a larghezza di i pissure ùn vanu micca).
  3. Bajate a pinnida curretta da u cantonu per u centru di l'ochju.
    Tip: ùn sia micca imposti pressu à u lapisini, chì a freccia si sia untaggine, micca cusì chjaru cum'è u cima.
  4. Pudemu di i cissuri 3 volte, ma dopu à ognunu avemu aspittatu finu à chì a carcassa s'assicta completamente, altri ùn anu sullvisi. Pudete utilizà a ciuffula in i ringii di i vostri ochji, ma solu s'è vo ùn pudete vantate di u vostru propiu (se i vostri cissuri sò boni, allura a crescita di u cumpostu di ogni ghjornu sarà superfluvule).
  5. Da u nasu à u tèmpiu in u liceu, putemu rouge. Allora, in un circulu circularu, facemu i pezzi.
  6. Un accentu caratteristicu per u maquillaje japunesi - una arpa sponge. In ogni cumpostu di ghjurnale avemu ottinutu quì cusì:
    • ponu un liparfone nantu à u centru, ùn mancanu i canteri è i ringii di i labbra;
    • avemu copre u lipstiziu cun un brillo transparente, stendi u lipstick cù a lipa contour.

L'infurmazioni di l'imbossu in u stilu Japanese

Errori in tecnulugia

Pagau cura di sta stampa è ricurdate di manera di pittura ùn hè micca necessariu!

In questu casu, a zitella utilizò tutti i cosmetti quì sottu, ma ùn hà micca fattu a so diritta:

Foto di u correcte make-up

Japanese makeup "Big eyes", o Make-up anime

Tentannu à imitanu l'erbidi preferiti di i cartoni animi, parechji ragioni gustate à fà unnaturale grandi visu cù l'aiutu di u maquillaje. In generale, hè adattatu per selfies inusual, cosplay, etc.

In Japanese make-up for cosplay, i pissimi falate sò sempre utilizati. A solitu guarinu ùn sò micca solu nantu à a parti superiore, ma ancu a pùa. Questu fa l'ochji ùn ponu micca realisticu maiò, cum'è a Barbie. Una altra facenza hè u blanqueghje naturali di a fàccia. Se pi guasgi giuditici giugamiani avemu usatu un tonu in pare parechje chjasi di u culore di a vostra pelle, in stu casu sceglite u ligu di tutti i pussibuli. Quandu si ricerche e flecci, avemu bisognu di tuccà un solu tic-trick - hè necessariu di pintà e fruntiere di i parolle e tagliu. In questu casu, in u piobuffu bassa, appliice l'eyeliner ùn à a cugliera, ma à a munzura di l'ochju.

Cumu utilizà e pesta nissante in u maquillu, leghje quì .

Cumu fessi l'ochji grossi cù l'aiutu di a cumpagnia di u ghjocu japunesi - lezioni video

Make-up di una geisha, video lezioni

E geishi giantisi anu avutu avutu un locu ideale. Bellezza dirigenu direttamente: fècenu a face bianchica cù l'aiutu di u pezzu di risu, labbra pintava in culore rossu rossu cù l'aiutu di tingi naturali, cagiunati intrecciati è drew arrows in fronte di l'occhi in russu o nìvuru.

E tingi naturali in l'imaghjini muderni di una geisha sò sustituiti cù eyeliner, tinta, fundazione bianca o pintura di u facialu, cù lipstick rougesu (senza un lapis di contour).

Cumu faci un make-up di una geisha hè scritta in detail à stu video:

Un'altra versione di nisun 'interessanti di questa maquillu hè indicatu quì: