Secrets di bellezza di Larisa Guzeeva

Quandu Larissa Guzeeva anu 17 anni, quandu partissi di casa, hè vinuta à dumandà à l'istitutu di teatru è visti in i curridori assai boni studianti cù un appartamentu mudellu, hà dicisu à l'attista di perruppu più vicinu è hè statu cutucatu nalyso. Tali accusati - in u so stile, è finu à quì. Fighjemu tutti i sicreti di bellezza di Larisa Guzeeva.

A stampa hè spessu entrecevulosa è luntanu da u veru caratteru di l'attore. Eppuru, per assumisce chì un sensu romantico "Guzeeva" senza una natura forte, hè assai difficili. Sta donna amazes cù a so fiducia è a mutilazione. Larissa - solu Scarlett O'Hara d'oghje: forte, senza teme à a vita, capaci di pugnerà per a felicità, amassi. Ma sti capelli sò bè ​​cumprèvuli: hè U Cossack d'Urali, chì si sò criscenu in a rigioni di Orenburg.

Dicenu chì duranti l'anni studianti Viteria Laura fù scunfata da a bellezza di Lara, è cun un musicu numinatu Sergei Kuryokhin hà avutu un romantissimu ardente. A 23 anni, cù e superestrelli di u cinema soviimicu, Larissa hà dinò in u so rollu primu a Eldar Ryazanov. "Cruel romance" perchè, apparentemente, stà u quadru principale in a so vita, anche si tocca in parechje altri. In ogni casu, Guzeeva ùn hè micca solu una attrice. Hè una donna felice, adore u so maritu è ​​dui figlioli. Larissa, avà, sicuru, sò indipindenti, ma à u principiu di u viaghju, u supportu di qualchissia hè assai impurtante. Qualcunu avete aiutu?


Aghju fattu mè stessu . Cumu a rana, attrachjata in un cummerciu cù u latti: hà sbattatu, battezza è sbarcate a crema agria. E se ne eru seriu, a vaghju, avè vistu i segni di a destinazione chì m'hà signalatu da me da a mo ghjovena. Ùn si pò dì ch'elli avianu una zitella felice. In a mo vita hè u periodu difficili, cunnessu cù assai restrizioni è projeczioni, u timore di anziani, a dependenza di elli. Ùn pudia stà sopra l'scola, è resistendu à a so dictadura cun tuttu u mo forza. In i classi sèculi, hà cuminciatu cù savori curti, assai culurati, affumicate, espressi in obscenità. A me mamma hà travagliatu com'è maestru è, sicuru, l'hà da mè per e so antichi. Ma era una prutesta juventude contru i normi imposti. Fighjula à u dicchese di u scola quandu una filetta cun boi innochiali era in TV. Cusì, immediatamente dopu avè ricivutu u certificatu, fughjia da sottu l'allevu parentale è si alluntanassi da a casa. Ai venutu, prubabilmente in i mo studianti? Di sicuru. Aghjunghjeva cù u partitu di avant-garde, hippo, spessu in u mumentu di e lecture mandatu à u "Saigon", un modistò di u Sankt. Iu sempre pruvatu à vestitu di moda. Oghje in u primu annu ch'e aghju travagliatu a tempo partitu per mudelli, parechji mudelli chì a me mamma hà fattu cusì. Allora era l'amici cù un artista di moda, chì hè stata cun un maquillaje è vistimenti, cum'è issa Gautier. In modu, era ancu giostu. Aghju pelu longu per un partitu cusì, putevi un annuvaru indianu nantu à a frunti è crede ch'è solu chì mi persone Lawrence Olivier è Richard Burton murevanu. Ùn pudete micca ottene u sicretu di bellezza da Larisa Guzeeva, ella hè capaci di mantene i sicri persunale.

Chì sò i nostri astrescianti, u stessu Mikhalkov, cun quale anu più tardi ritrattu i passioni fatali in u Crucifissivu Romano, ùn avete micca avidutu? Dopu tuttu, questu hè una furtuna seria chì tù è Ryazanov sò cun parechji partners.


Sapete , ancu era una chjama ingenua da Siberia lejana, ma u mo capu era in locu, è chì Nikita Mikhalkov era, avete perfettu. U rispettu è assai. Michalkov - un celebrittu, una stonda stella, in addition a un omu maritatu - in i mio ochji ùn pareva unattainable. Inoltre, sò sempri pensatu chì aghju avè bastante fanatichi. Paria chì tutti i campagnari ci anu da cascà à i peri è sprimianu u so entusiasmu. Comu cumpagnu Mikhalkov m'hà succrittu assai per ghjucà scena difficili, perchè à i me 23 anni, ùn aghju mai avutu mai stu sufrimentu è l'amori tragedii. In vista di furtuna, aghju sò furtunatu, di sicuru, ma solu in questu trà i millares di dumandà Eldar Alexandrovich chjose. Questa ùn hè micca a storia chì una zitella hè invitatu à l'attu in u filmu, per accidentamenti, a vista in un trollebus. Passava tutte e teste, cum'è parechji altri candidati. M'arricordu di vultà à l'attellu in tornati i bianchi, cù unghie chjucu, soldi in pilami longi. Quandu fumava un granedu biancu, spit through my teeth. In generale, a mio heroina futura ùn pareva micca parechji. Ryazanov simplicmente l'ochji rossi da u mo vista. Ma allura fu aghju lavatu, rasciatu, vistutu, è l'esterno cambiò solu.

Larissa, è ùn hè micca difficiule di purtate a pisu di stu rolu? Dopu tuttu, a maiò parte di l'udienza cun l'associa.


No, sì . Sò felice chì aghju stu rolu star, quantu pò esse presumatu? E chì cù u fattu chì i me altri pelle ùn hè nimu per esse cume, veramente ricurdativi? Tuttu ciò ch'e aghju, aghju earnu solu a mo professione. Forsi, si mi eri cumpatente è più viaghjanu, u me destinazione creativa s'hè sviluppatu assai più successu. Ci eranu tutti i tipi di invistissi. Ma sò un orgogliu uralone è ùn dà micca qualcunu di scorri. Avà sò l'oppurtunità di ùn mancanu in tuttu, ma di sceglie, o ancu micca esse eliminati à tuttu. Ma crede ch'è solu una donna di travagliu pò amassi è rispettu, perchè ella hè indipendenti. U vostru maritu cumanda l'opinione di i sicreti di bellezza di Larisa Guzeeva? Di sicuru. Igor è aghju avutu cunnosce à l'altru durante parechji anni. Avanzate più di studienti, eru 18 anni, el - 17, anche si firmanu assai dopu. Aghju campatu per vede u realizazione in Mosca, induva campava. Di sicuru, aghju vistu ch'ellu ùn era micca indiferente à mè, ma à questa età era ancu fattu un annu. Curnutu in ballu, dìcenu: sì mi piacemu - salvà soldi, picciottu. Tutti issi anni, Igor era u mo veru amicu. Trascorra una lettura di vita assai duru cù u mo primu maritu, chì stava murttu da i droga, cun gran dificulta di sguisce. Perchì parechji anni, era aghju turminatu da u sensu di culpè per a so morte, aghju pigliatu nantu à un vetru per affucallu u dulore. Ùn vogliu ùn vole di ricurdà stu infernu. Dopu da quandu sò u sapè chì nè amuri è nè tragedia dura per sempre, u tempu guariscenu tutte e ritene à a vita. A ghjuridizione di u fattu chì avete maritatu Igor, hà rinviatu di salvà soldi ...


U mo maritu hè una persona riescita, restauratori. Hagat, ùn aghju mai piace attori masculili. È eranu simpatisti micca da mè perchè a so psiculugia. S'ellu un omu di quaranta anni ùn anu micca bisognu di guadagnà à furnisce à a so mòglia è à i zitelli dicentamente, hè o pezzoso o un stupidu. Questu per me simpliciamente micca esse. Dìcimi, Larissa, u vostru figliolu vede u so babbu, chì hè oghje in Georgia?

Di sicuru. Giorgiu mantene a constantità di relazioni cù u so babbu, è cù i so parenti paterni. À una vacanze estiu, si va à Tbilisi per visità i so aviani, chì l'adore. Ùn hè culpa di u mo figliolu chì u mo babbu è ùn aghju micca una rilazioni. E nimu hà da culpa, avemu statu fattu cunnosce in tradizione diverse è imaginate a vita di famiglia. In quantu à un tali cumpunenti di questu com'è coccia, pudete esse sparatu da u travagliu à a stufa? Infatti, sò culazioni tremendu, nantu à e so capacità culinaria in San Petesburgo, ancu legends composti. Cusì u me maritu è ​​pudere competette, sopramente da ch'e aghju avutu l'esperienza - aghju tinutu u mo ristrettu. E circa a me cucina, ùn solu ùn avemu un altu opinione, ma ancu altri, amici, cumpagni. Ma hè una cosa per creà per i clientni è quasi un altru - in modu professu. Per mè, u risturante era un assicurativu finanziatu indipindente, u listessu chè u teatru, chì aghju purtatu, inesperatu per mè, perchè ghjucatu in l'interpretazzu divertitu "U Mousetrap". Avà hè tuttu. Aghju pruduciutu à u restu. Ancu sè ancu preparanu cun brillantamenti. Larissa, chì tipu di cucina ti preferite?

Qualcosa. Sì solu ligere è baccari. Una casa megliu, à quale era stata nutata da a mo mamma.

Cridilu, tè forte , è aghju avutu u pruvistu di cafè durante vint'anni. Assicuratevi micca manghjatu frittu, è micca per chì hè preghjudiziu, ma simpliciamente senza gustu. Sò una soppa in my life: I love soups. Qualcosa. Ma l'esse dichjaratu: "Una sola ghjurnata, a sopa ci vole in l'stomacu" Oghje l'odi. Quandu eru in l'institutu, a mo mamma hà chiamatu quasi tutti i ghjorni è ripetuta sta frasa, chì per un bellu pezzu tornu à parte di i primi platti. In ogni casu, l'età era disgusting: vulia fà tuttu u contru. Mamma, cum'è sempri, era ghjustu: hè innecessa di invià à i cosmetti, nantu à a vostra face - solu chì si manghjate. Perchè dunque quì aghju per un modu di vita sana. Aghju sempre è in ogni locu meci sciugliendu, à u listessu tempu hà sappiutu per fà una mascara d'avena o fruttu di vinu. E vedi ciò chì u corpu di a pelle hè!

Raricamenti si trova un omu chì sapi comu esse entusiasmu cun sincerità è cunvintamente.

Hè da sicuru, averaghju ancu mè. À mè da a zitiddina tali megalomania di grandezza. Pensu chì sò solu sapè cumu campà. Ancu me impedisce, ma, cum'è turnò, vene per sempre. Hè impurtante quantu faci sè stessu. Eccu unempiu. Emu accuminzatu a viaghjà assai strangeru, ancu quandu era un tagliu di furmatu rinfurzatu in u nostru déficitale. Spagna, Cuba, Brasile, Argentina, Francia ... Per diem pagau - cinque soldi, ma campò in i stile di cinque stelle. E allora tutti i ghjorni - shampoos, sapori, bagnu servitori ... E tuttu questu era purtatu cun elli, è si ne daveru. Era un deficit salvaticu è esoticu. Ma ùn aghju obligatu à ùn piglià micca. Aghju decisu: "Ùn vulemu! Eccu ccà - micca cusì! L'amici in u cuncettu di vita, chì postu si occupanu?


Aghju pocu amici - pudete cuntà di i dete di una mano. Dui amichi in tutta a vita: Vera Glagoleva è Ira Konchalovskaya. Ma ùn sò sicuru in elli: queste a ghjente ùn m'avete da vende nimu è ùn ne ùn fece micca offend me. A vita hà amparatu assai. Mi maritu è ​​aghju avutu pocu amici. Ùn invitar a qualcuna à a casa. E dopu, sò sempre in publicu. Cusì avete bisognu à reste in casa.

Larissa, è u vostru maritu cumene i so preferiti culinti?

In questu sensu, Igor hè u mo cuntrariu cumpletu: ellu piace frittu, affumicato, calore, camperu. Ma a mo mamma è aghju sappiutu gradualmente per insignà à u vegetarianismu moderatu. I, per esempiu, ùn cocinate viaghji di carni, viaghjate bè. Sò Rabelais: Amore è sapevanu cumu manghjatu. E in a famiglia ùn avemu micca magrettu! Amassi à avè assai lotta, savurosu è per tuttu u ghjornu. Eppuru, perchè, cumu rispose bellu, u soprano cumpleta nantu à a faccia ...

Oh! Dopu u sicondu nascita, averia recuperaratu à 38 kilogrami! Ma iò capite chì cù tuttu l'amore di u mo maritu per mè ùn pudia stà sopra un pesu di corpu. Attu rapidamente è radicali: per i primi trè mesi trè mesi cadunu 15 kilogrami. Allora l'altru 15. Ci hè ottu ghjocu. Per quessa, quandu l'amichi dumandenu quantu perdurà u pesu, invariabilamenti rispose: "I miraculi ùn succede micca. Ci hè solu una forma affidativa - micca di manghjà. Se si puderete ogni ghjornu di una riggina di naranzi, poluburite, uni pochi ova, u pienu ùn diventanu, senza mancu quantu quantu ci briganti. Per via di u valore l'amori. È per a fine di l'arte, chì sacrificà vi pudete fà?


Prima di u mo ultimu prublemu di teatru, bevia solu tè senza zuccheru durante 12 i ghjorni è manghja un paru di cuchjate di farina di cascarà fogghi in acqua senza salinu. Ùn aghju micca mai cogliu cum'è brillantemente cum'è mè. Mamma hà chjamatu masochismu. E aghju sulu a baldela: svegliu, hà amparatu u testu di u rolu è dà tres o quattru pranzi cù trè volte à ghjornu. Ma ùn pruvate nessuna cosa! Era un tipu d'histeria: capiu chì, in ogni momentu, puteva svià i rigioni rigurusi di u ghjocu stessu, ma poi mi detesta. Inoltre, per a mamma, i zitelli è di Igor sò ghjunti cun un menu separatu. Believe, tutti i bagnetti più u fornu anu occupatu. Igor li piace cutlets, pò manghjarli bassa immediata. È aghju fattu carne è pisci. È per u so figliolu hè ghjuntu cun l'opzione di ziteddu - cù leghje addevu, chì in u so forma pura è difficiule di cram. Per a figliola - zoppa cù l'api. E cumu si cose cù a vostra spirimintali? Igor - un chef prufissiunale, perchè annullò tuttu ciò chì ùn hè micca fattu da a scienza. Fringa à vista di cumu si corti l'arcu, vintendu li veturi fora di l'ordine in a sopa. Prima, dice: "Ùn manghjaraghju micca, manghjardu, perchè ùn pudete cocinari". Quandu si attrova, admira: "Sò un genius!" Ùn oghjie sopopi, ma manghjò. E cumu si puderebbe fà tuttu ciò chì - è ghjucà, è cocilu, è zitelli per fà?

Pruvanu a tappe tuttu, è a mo mamma m'hà aiutatu. I lylyu in quaranta anni dani nascita, hè una criatura tardia. E George, sicondu i nostri idee, troppu tardi: à trenta i dui. In l'Occidenti, ùn hè micca maravigghiatu ogni persona, induve e donne solu à questa età sò i zitelli è dà nascita quandu puderanu dà più more cà in i so figlioli più ghjovani. Sugnu 20 anni eu era un picciriddu stupidu. In l'apparizione di u primu zitellu, precu à Diu per parechji anni. E a mo figliola addivintau una sorpresa bella per noi è di u so maritu. Fate i figlioli chì aspettu parete?


Lely hà u mo colore di u ochju è una faccia ovale, è cusì, pensu, hè più piace a figliola di u so babbu. E Giorgio s'assumiglia à mè. Una disgrazia - ùn vole micca studiu, ùn si pò micca leghje, hè à pusà à l'urdinatore. Pruvate per cunvince ellu: "George, a mo mamma, ùn pudia micca firmà a scola. Ma ci vole passà. Ùn sò micca cunsigliu. Hè definitu à definite una educazione ".

Ma ellu vole ancu entretenimentu. A mo figliola hè 10 anni, è u mo figliolu hè 17. Issa u so caratteru s'hè riurdatu. Pensu chì l'età di a transizzioni hè cum'è un puntu culminale. Hè spettaculu frà e persone chì ùn sapianu cumportanu in e so mani. Se una persona si cresce, ancu e timpeste di e timonale pò fà survive. Ancu s'è parechji, per suprattuttu, i patechjenu micca. Ma pudete indirgià à a casa cù questi piacevuli cum'è u coffee in bed?

E quantu annantu à u maritu è ​​u figliolu. Ma passaghju tutte e mio spiaggia in u stufa, preparanu per a famiglia. Aviu avutu un au pair, ma u me maritu hà dettu chì ci hà duie donne in a casa, dìcenu: sì propriu bè cumu per fà. E aghjunse: "Se ùn avete micca miss un travagliu è una casa - micca travagliatu". Allora noi face tuttu ciò chì noi. E à u stessu tempu ùn aghju micca a licenza, ùn importa ciò chì u mo maritu prupone. Aghju sempri avutu à spiranza per mè stessu. Larissa, avete a mantene e vostre ricetti cum'è un segredimentu militari o ponu extradite se dumandà?


Aduzamu . Eccu un postu di trè coprecu è dui minuti, chì pudete stampà l'imaginazione di i vostri amichi, cumu si preparava dui ghjorni è dui nuttati. Puteva un mantellu nantu à a padedda cù un fundale non-pianu (è solu cremosi). Trimate a banana fina à longu è in una alta freccia di u focu à i dui bassini à a crosta di marrone, ogni alparità hà alligatu previamente cù zuccaru - l'effettu di u carameddu hè acquistatu. Pùa arrughjina cù chocatu rossu nantu à a cima, fate una cuppa di rumenu, fissate nantu à u panu cù "hip-gip hurray!". Deliciously delicious and beautiful. A mo famiglia pudarete esse stu esoticu tutte ogni ghjornu. E facemu stu panmu stessu! Stu platu era allimatu da l'attore Balticu Grazhina Baikishtite. Cumparemu Borodinsky, cut and fry it in vegetable oil with Vegeta seasoning. Quandu u pane hà pocu friquatu è enduitu, fretu cù l'agliu in ogni sferimentu. Pudete sirviate ogni insalata o sopa. Hè interessante chì una persona sophistata sceglie in restaurants, o ùn vanu micca à straniere? Perchè andaraghju. Ma se visu una cafe o un restaurant, ùn aghju micca maiò cumplessu: si a carne hè un pezzu, se u pezzu hè tutale. Questu ha statu u casu. Per mè hè megliu di manghjà mità panu di pane cun a mustarda di ciò chì ùn sanu chjucu.