Versi per Natale per i zitelli è adulti

Dopu à l'annu avemu apertu in pochi di porti à l'altru vacanze invernale impurtante - a Natività di Cristu. Questa festa brillanti hè celebrata da tutti, senza esse: l'adulti è i zitelli.

Cum'è celebre u Natale

I Cristiani celebranu u Natale per parechji anni. I lezimi di Ghjesù formanu a basa di a religione di i criunu. Sicondu i tradizione folklori, a casa per u Natale hè priparata in anticipu: decore l'arbre, untu una corona di i rampi di uparta. Unu di i principali simboli di Natale hè un den, chì pò esse acquistatu in una tenda di a iglesia o fete cù u vostru propriu mani.

Precede Christmas Great post estricte. A notte di u vacanze, quandu a prima stella hè prisenza in u celu, a ghjente senti à a tavula, affichete un menù, cambiani doni. I paisani avemu cuntatu poemas nantu à a Natività di Cristu.

U periodu chì dura da Natale à Epifania, hè chjamatu i Santi. Queste ghjornu sò una continuazione di e grande festa. Perchè, in questu pezzu di u tempu, pudete dinù parleghju felicitàmente à l'amatissima persone è à cunnosci.

Bella è toccu versi per u Natale

Hè u solitu in exchange congratulations on the bright holiday of Christmas. S'ì qualchissia in l'affullanza di u mondu scurdate di u bonu ghjornu, ricurdà di i brami di a so ànima. U Natale hè un postu annantu à i cristiani da a tradizione antica. Poemas per u Natale - una tradizione di felicità à i parenti, amichi è amici, per espresu u so amori.

Sfortunatamente, ùn hè micca sempri possibbili di felicità à una persona cù Natale personalmente. Dunque, in questu ghjornu di u ghjornu, pudete presentà felicità à l'amatichi in corpu versi nantu à u telefunu, in forma di sms o scrivite à un casu di e-mail è feghja belli parole sinceri.

Fà vultà à i vostri poemas di Natale, chì vi farà perfetta cum'è sinceri congratulations.

***
A stella era illuminata. Eccu, hè nantu.
U pinseru di u bè!
"Cristu hè natu!", - dice.
Ùn ci hè megliu magia.
Un ghjornu frosty è frosty
Cridite - vi vene!
Dispunì da l'ombra di dubbitu
È a fede averà!
Permite tuttu
D 'avà,
È a gioia hè grande
Sona à a vostra face!

***
Quì è novu Christmas -
U putere di a celebrazione celestone:
In questu ghjornu, Cristu hè venutu,
Per salvà u nostru mondu da u male.
A gloria hè eterna à ellu,
Avvicinendu a bughjura.
Parenti cù tuttu u vostru core
Cu sta gioia grande!

***
Quandu a neve cuprassi a terra,
U Natale vene di novu,
Goblet per a felicità, risate,
Per a pace, per l'amici, per l'amore!
È cusì chì senza tristine è dubbitu
Per vive cun voi parechji ghjorni brillanti!
Per salvà una cura, a famiglia restu
U rispettu di i amici!

***
Felicità à u Natale.
Let in your life un miracle succède,
Pò l'alegria, ispirazione è amori
Serà pudutu di vive in a vostra casa.
Dejande sperenza, fe, calidez
In a vita ùn hè micca un momentu,
Chì ogni sònniu esse realu,
Ti sincerely wish you the best!

Un ghjornu sustenitu sacru, cilibratu in tuttu u mondu, assicuratevi di felicità di parenti, parenti è semplici aiutu persone, desideranu paci, felicità, bonu, prosperità. Qualchissia chjamate prublemi per regali nantu à questu ghjornu. Pudete esse picculi souvenirs simbolii, rigali fatti cù i vostri mani, o solu una carta di felicitu.

I Poechi per u Natale pò ancu esse usatu per cumponenu un testu in prosa, ghjurnali congratulati, per esempiu per tuttu u cullettivu o una grande famiglia. Inoltre, un poema pò esse imparutu è felicitanti una persona onorevoli verbalmente.

More congratulations with Christmas pudite truvà quì .

Letteratura per u Natale per i zitelli

U Natale hè unu di quelli vacanze chì i zitelli anu circà capunanzu. Per più di mila anni, u mondu Ortodoxu hà celebricatu solu u ghjornu chì Ghjesù hè ghjuntu in terra. U ghjornu chì Maria dà nascita à un zitellu in a Cave di Natale, una stella prisenza in u celu è hà indicatu u modu à i magi à u locu sacru. E purtonu i so parenti è rigali. Hè u principiu di a tradizione, chì l'esencia hè di felicità à l'altri in Natale, volte per a pace, u bè è a felicità.

Amemu i zitelli chì sò brillani è benediti. A notte di Natale hè assuciata à creaking snow, ghjiorri è un miraculu di Natale, chì quasi tutti cridanu cusì. Hè per quessa l'interessanti stati tematichi, i poema di Natale è u salute di u sonu à a vigilia di a festa.

Tutti i zitelli amate, stori interessanti nantu à a Natività di Cristu. Dite una storia fascinante nantu à e vacanze, apprendu rimi tematichi curtite tematichi. Serà infurmazione è utile. Avemu prisente à a vostra attenzione pochi interessanti per u Natale per i zitelli.

***
Nursery, - un zitellu sunnatu -
Pudete i cola da i carte di culore,
Fate u papatu d'oru fora di carta
I pastori cù una stella di Natale.
Sciccuzzu boi - chì belle! -
Quelli stanu vicinu à a manghja di Cristu.
Eccu sò - in i vistimenti di u doru
Trè reuti di i strangulation di i paesi orientali.
In u desertu in l'aspetta d'un miraculu
Sò fatti da i cammelli obedienti.
È Cristu u Figliolu? À questu ora
Ghjè in u core di tutti!

***
U seculu novu, è New Snow -
L'acellu magicu hè una paglietta dilicata.
In li frusci di nuvuli fissi, i risati di i zitelli
Chjina à a to casa.
Puderete apre a lentizza.
È ùn passava micca un passu,
Toccu in manu, respira un pozzu
Dumanni, amore è fidi in Diu.

U Natale hè un tempu quandu avemu allu aspittendu un miraculu, è l'anima hè chinu di quarchi misteriu, festive è gioia. Ogni noi in questa ora hè prova di diventà un pocu megliu è, più impurtante, per esse più vicinu à Diu. U Natale hè una cumentu excellentu per a famiglia sana per riunite à a tavula, dà rigali, dite bè parolle, felicità. In questu vacanze ùn avete micca solu per diventà un pocu paragunaghju, ma ancu per pardunà tutti greve è disputations.

Ùn ci hè più ghjornu grazia à u mondu di u ghjornu chì Natale! Eccu e vola nantu à a vigilia di i carte di vacanze, missaggi boni, poechi sinceri per i Natale cù i desideri di a pace, a buntà, a felicità in ogni casa. Dà cunfortte congratulations per una persone, i parienti vicini è cunnosci! Presente un pocu di bonu è magia in una fabulosa notte!