Avà cresce assai in a medicina famigliali

Avà pensu: cumu si puderebbe sanu salutu pi quasi mezza centu? Hè all thanks to my parents. Hè tutti dui maestri, miranu in l'institutu, è hà travagliatu in l'escola cum'è maestri di l'educazione fìsica. I era nzignatu da a cradle à u sport, à i prucessi di l'acqua, à u regnu currettinu di u ghjornu. Dad sempre hà dettu chì una persona malatu è frà ùn sia a vargugnate, è se perdiu a nostra salute, significa chì erani troppu ghjosu è sianu dimustrati.

Ci eranu, per suprattuttu, è aghju friddi, ARD, rubella è vellinu ... Sì, aghju vinutu un'arburdite di fracture quandu era occupatu in u patinage di figura. Si qualchissia era malatu in casa, sò trattati, sicuru, cù i medicini di chimica. Quandu a mo avenza accunsentia una misura naturali di l'arbe à bè, i so parenti li dicenu chì ella, cù u so cuncettu antediluvia di a medicina, ùn deve micca interferiscenu cù u mo trattu. Dunque, da a zitiddina, aghju fattu una attitudine negativa à a medicina folklore. Ùn aghju micca cridutu chì aiuta, è hè questu. Perchè Diu chì ùn aghju micca nunda seriu in l'adultità. Ci era questu, di sicuru, i pastriti di u mo pressu, è a prissioni spese in bocca, ma aghju pigliatu una piglia, sarà più faciule. Ùn anu più à pruvà di fà l'arbe. E imagine quantu era stunata quandu un medico à 48 anni di età diagnostica mi mio! I, sicuru, sapia chì e donne anzianu anu diverse viulazione. Questu pensamentu è andò à u duttore, ma finita, tuttu hè assai più seriu. Pensu subitu in l'oncologia.

Hà reseutu, chì u duttore cunsulemi solu: un molo, à parechji si succedi, à un cancellu ùn hà mancu una attitudina o rilazioni, cum'è u tumore di qualità bona, ma solu perchè esse necessariu d'investigà. Tali cunversioni iu avianu purtatu à dispirace. E più impurtanti - ùn ci hè chjaru ciò chì farà appressu. Nisun plan di trattamentu, hè quandu averebbe aspittari, è si addivintassi - per a cirugia.

In un modu accussì terribili, andava à u mo amicu. Idda decide micca di dì nunda à u so cumpagnu di a casa, ma ella vulia cumuni cù quarcunu. Questu hè venutu à Katya - quasi di u lavuranu s'hè lampatu in lacrimi. E mi discurria cunfortu. In quantu à l'oncologia, a listessa cosa hà dettu chì u duttore. E chì sta maladie hè trattata cun rimedii folklori, è ancu di qualcosa di psicoluggìa hà cuminciatu à spiegà à mè, à u resinzione di u maritu è ​​di l'altri chì l'appartene i so cause. Allora ùn aghju micca firmatu: cumu pudariu indulge in tali superstiche, se hè una malatia seria?

In questu statu, Katya, probabili, ùn aghju mai vistu. A mo famiglia hà cuminciatu à fuss, hà cuminciatu à circà un sedattivu, ma ùn era nunda in a casa. Allora accumincia a salpugliara in my cup of tea un pocu di fragrant medicine da una burbuila scura. Avete pruvatu - è aghju subitu a sta tè. Quarchi cosa cun l'alkohol, ma l'arzu hè bonu è u gustu hè maravigghiusu. I piacè di essiri bracciatu u tè è anu cessatu di chianciri. Katya hà fattu piacè è cuminciò à dì chì ella hà assai piaceva sta tintura di pinu. Anu sempre in a so casa: a mo mamma me manda da Siberia. A tintura di cedaru hè a so medicina famigliali. Katya aghjunghjia à u so tè per l'alegria, perchè ùn pudia sparisce micca sforzu. A so matri, aiuta ancu aiutu - a deposizione di i salti ci preoccupa, è u sposu di Katya cun sti nuts cù u melanu ancu guariti ulceri. È i zitelli anu datu cedri di frutte tuttu u tempu per crecerà megliu.

Una buttiglia di tintura, Katya cun mè deu è una altra borsera di tannati spedinu. Ricurdava, dubbiu a burbuila in i mo mani, ma aghju pigliatu quellu rigalu. Katya una volta parlava à mè è cunsola. È a tintura turnava da esse maraviglia. Aghju cuminciatu à aghjunghje à tè in una cullette è ogni ghjornu era più felice.

Aos gradualmente, calmau, è u timore di a maladie rimette. S'ellu hè stata fatta à mè, è ùn sò micca di e medicina, ùn morisce micca cun dulore! Ma quannu hè statu u tempu di riegruverà, aghju cunfessu, era attistatu assai, preparatu spirituelmente per andà à a cirurgia. Puderete a mo sorpresa quandu u duttore hà dettu chì u miooma hà diminuitu! Cù sta nutizia viju novu currianu à Katya. Idda era assai cuntenta per mè è colpozi immediatamenti nantu à a table una selezzione di ricetti di u miooma. Chì era una ricetta cù cedaru tinta. Katya hà dettu chì questu, hè da veru, hè un rimediu assai bonu per i fibroidi, ella stessu hè stata nutata.

Ma hè necessariu di tratta in una manera cumplette, è per questu ella hà sceltu ricette chì assai donne avianu digià aiutatu. Questa hè una tintura orale è siringring di celidonia, è u cursu di u trattamentu hè infuzione di linden, è sdighjunisce una volta per a simana. E so i mio dubbure nantu à l'efficacità di i metudi tradiziunali di u trattamentu inizenu à disperse. Dopu tuttu, anchi si u duttore cunfirmò chì i rimedii tradiziunali sò in forza, da quì hè pussibile di trattà a mo malatie!

Mi pigliu più di un annu per piglià u trattamentu è u miooma hà diminuite da 10 à 3 simane (quellu chì hà hà caputu ciò chì significa).

È da virtù di a medicina famigliali, avè a crescenu solu, lamentu chì tanti anni avianu stati erroni.