Avè un sensu chì u mo amatu hà dettu ammi

E avete vintu furtunatu sempre ... finu à un ghjornu di i ghjudiziu, quandu avete cuminciatu à avvisti darrere ellu, à i vostri fideli, stranieri inormesi davanti à voi in u so cumpurtamentu. I so carizzi e signalli di attenzioni principià par pareva avete falsificatu. Emu accuminciatu à cumunicà cose cun uccisu, si ritirò in ellu stessu, diventonu un certu scantu è strangeru. In una parolla, hè distanzu distanza da voi. Tuttu chistu, di sicuru, l'afectu è u vostru orgogliu, à a so prufundità di a vostra anima. Per via di questu, voce site irritable è nervoso, perdiu a vostra tranquillità morale è a fiducia in i so sentimenti per voi stessu. Allora, u tema di u nostru articulu di l'oghje: "Ùn aghju avè un sensu chì u mo amatu hà permessu d'amparà.

A più impurtante in questa situazione ùn hè micca di pancu, ma ramentale è calma comprende u propiu propiu di e vostre rilazioni cù ellu. E di colpu, sì scantatu u vostru pane di u tempu, è hè tutta, ma micca chì i so sentimenti sò avà sfatate. Never make premature conclusions without being convinced of their true base and authenticity. Chistu pò riescivà un risultatu ind'aquerente. Per esempiu, pudete, da u vostru, a prissioni diretta à un omu, solu cunflittu, solu fughjitu da ellu stessu. L'omu ùn piace micca quandu sò pressuriti è, ancu più, pruvatu per ellu, per guidà i so sentimenti. Prima di tuttu, scrivintate a raghjoni di u so cattivu ridimentu contru à voi. Fighjate a vostra rilazione, cum'è per fora. Forse hè un accidente, hè occupatu cun u travagliu, o stanchi di a vita di oghje, o hà qualchì problema chì ùn ùn pruvate di sparta i discussione cun voi. Pruvate tuccarà a tullirenza à ellu è, senza esità, in una manera civilizzata, correctament, senza alcune è reproche, li dumandava di ciò chì in veramente passà. Scream all to the left and to the right: "U sentu chì u mo amatu hà dettu cari ammi" - ùn valuta. Forsi quellu ùn hà micca firmatu d'amassi à tutti, spessu cunnosci a ghjustu u nostru suntunzianu, è, grazia à questu, avemu da darà l'irrealità per l'esistenti. Pruvate diluisce a situazione cù ricordi, cum'è si avvia esse bè bè, a cunvegliazione deve esse sincerità, vi tocca à fà affettà. È, per quessa, portanu a vostra conversazione à u livellu emotivo. Solu à questu livellu, l'omu serà capaci di cunfidenza è dite a vera ragiuni, tali cumportamentu.

Se i vostri porsi sò cunfirmati è u puntu tutale hè chì i so sentimenti per voi spaccanu solu. Dunque, ùn panice. Ricurdativi chì ùn importa ciò chì sì stanu stessu, umiliatu è devastati, pruvate di caccià è intrattenimentu chì impediscenu a perdita di una persona estimata. Sicura chì questu hè in casu avete bisognu. Sì, si sò stancu è ùn vulete micca palluzzà per i so sentimenti. Aghju lampatu, ùn site micca a prublema di l'altri, datu à pussibuli eterna, ma vivenu e persone cun l'ambizioni, l'emozioni è u dirittu à una vita megliore persunale. Sè stà cunfidendu in sè stessu è chì a situazione ùn si pò micca esse fissaria, sia permessa di andà cun paci. E certeci truvà qualcunu chì ti vulete. Aghju decisu di pugnerà per u so amori è và à u scopu, perch'ellu ghjunghje à questu. Eccu a pena si ricorda di chì ùn valenu la pena per andà. Allora, cum'è ancu pudere, per ellu ùn hà micca esaminatu deve esse quale, ellu voli veramente da a vita. Perchè, per cambià a situazione è di piglià in circulazione, hè necessariu mentre ch'ellu hè sempre "assai bellu", questu, finu à chì l'omu hà definitu di decisu di fà una decisione chì ùn serà micca in u vostru piace in tuttu. Credu chì parechji cunsiglii valenu per cumu purtà in questa situazione, ùn vi micca interferiscenu.

Prima di tuttu, si vi vanu cù u so culori, pruvate à pruvà prima, quellu chì ùn ponu micca finarmenti u boscu. Dopu tuttu, com'è sapemu, da l'amore à l'odi hè solu un passu. Cusì, ùn falete micca stu casu. Pruvate per vive separatamente, forsi i vostri sentenzi si riparanu, è puderanu abbandunà di calmà è fà a decisione correcta.

Dopu d'avè, per avè piglitu cù invistituri constanti è visiti ùn valenu a pena. E ancu più cusì, scaccià tantrum è masticà l'snot. Perchè ùn hai micca fà amassi per quellu. E ancu u cuntrariu, puderete alluntanà ancu più. Concezioni, cum'è e pietà, ùn ùn senti micca qualcosa per voi. Pride hè u vostru "cavallu" principali. Avete a cura di a vostra aspettazione, visitate un salone di bellezza, un perrugliu, in una parolla, "fiore" à ellu malgradu a so bellezza. Pudete ancu cambià in modu radicalmente a vostra imagina. Fighjà vi vede cum'è vo site sì micca. Believe me, definitamente mintarà. Tutti l'omi sò i pruprietari è l'egoistici, è ancu quandu pensa chì ùn hà micca bisognu à una donna à tuttu. Ma ella vedi u so cuntentu, ben cuinzatu è assicuratu è senza ellu, hè assai offensivu à u so ego. Assicuratevi, truverà prestu prestu. Di sicuru, da a prima campana, ùn valuta à piglià a vostra pusizione à tuttu. Toccate cun elli, cuntate di cumu vive senza ellu, solu fà in i tonalità culurite è positiva. Add oliu à u focu, permettenu rifletterà nantu à quale ellu hà persu. Vìdinu, pudete, quì nantu à a terza, quinta campana. L'obiettivu di a vostra reunione ùn hè micca l'obsessione di u vostru parte. Suggerimenti, discussi i passi gustoso di u passatu. Questa reunione duverà direttamente un caratteru impenceriu in a riunione. Siccome, per aghjunghje à ùn hè micca necessariu, cum'è dichdiarivi, per ùn teme micca, ma un ligne simplici serà appruvatu. Avete bisognu di tuttu ciò chì hè permette chì u risultatu di sta cumunicazione hè a premise per l'appressu, l'invintata "data". Hè da ellu è cumencia per esse cum'è una seduzione vera. A psicoluggìa di l'omu hè una parte di a so vita senza esploranza, per quessa, cusì ancu fà cessate d'amore, pò amà ti daretu. E, anche, ancu più putente chì quandu questi senti foru per a prima volta.

Allura, sapemu chì tuttu hè in i vostri mani, è solu dipende solu nantu à sè stessu. Sì a vostra mente spessu prende un pensamentu: "Avemu un sensu chì u mo amatu hà permessu d'amparà" - ùn l'hà micca pigliatu cum'è un fattu, ma pruvate à capiscenu i ragiuni è cambiassi tù stessu. Finalmente, pigliate à a vostra infurmazioni, se i sentimenti d'un omu, anu stabilitu tranquillamente, prestu attente à u vostru cumpurtamentu. Forsi era da u so cumpurtamentu chì u purtàvanu. È chì, più, ùn pasianu in u vostru raquis, cambia a vostra attitudina à e cose è u vostru omu, direttamente.