Cumu apre da coccu?

Certi pirsuni pensanu chì a cucina hè assai simplice, altri pinsanu chì a sapori gastru hè solu accessibule per i scelte. In fatti, tutti pò amparà à preparalli, si seguite i picculi sacchetti di i chefs avivanu.

1. Principià cù un pianu.
Eppuru, assai volenu esse capaci di coccia un otri ase o affombare un torta deliciosu, ma se ùn fate micca più cumplessu chì l'ova frittu, hè megliu ùn piglià platti complexi da u principiu. Dunque, prima deve aduprà a vostra manu cun e cose simplicità. Amparate cumu preparanu insalati, omelette, platti senzeli è pusizioni. Zuppa, carne, pesce e altri pezziali pusonu per annunzià. Puderete amparà cumu rapitu fà u manghjà, miscenu ingredienti varii, portanu i platti à prontùficu, più tardi acquistati cù i platti complexi seranu più riesciuti.

2. Utensili di cucina.
Fate l'altri cose, ùn ignite l'accessorisi di cucina. Tutti sò ideati per facilitari u travagliu. L'aranelli aiuta à mischjerà è di turnà l'alimentu in un salad bowl o in una padedda, i processatori di l'alimentariu è li blenders aiutanu à rinsignà tuttu, vapore, - portanu rapidamente à a preparazione di ogni platu. Ogni sacchetti di cunfisione, cutidiu è di furmagliu fugliali aiutanu à fà u pianu bellu. Allora, amparate tuttu ciò chì hè in manu salvezza.

3. Fate a prossta.
E donne anu travagliati facenu u so travagliu più faciule, facenu diverse preparati. Per esempiu, pudete fuglià un caldo frettu, frugge è fate guardà in u fugliale per un bellu pezzu, è sempre avete una basa per parechje platti. Pudete tagliate vechji freschi o cucinati, chì pò ancu esse guardatu per un bellu pezzu in u locu friddu è serve com'è un supplementu eccezziunale per sopopi. Erbe, greens, funghi, frutti, ligumi, tuttu questu ci vole à stà in cunti è sempre à e mani. Allora a preparazione di parechje platti complexi ùn duvite assai tempu.

4. Sighisce e ricette.
À u primu, ùn cose micca à a intuizione. Pigliate un libru cù e ricette, è sceglite quì chì vi piace più. Segui i cunsiglii scritti in i libri, invece qualsiasi platu saldarà. Solo solu tenete per verificate chì avete tutte tutti i prudutti necessarii, i dispusitivi è u tempu di preparalli un pienu particularmente.

5. Treni.
Per pudè a ompliglià a vostra manu è i vostri capacità à u livellu chjamatu, duvete necessariu di coccu cocchi platti tanti volte quant'è necessariu. Questa hè necessariu per memorizà l'urdinamentu di l'azzioni, i cumpunenti necessarii è u so numeru, per fà u prucessu di coccia da automaticamente. Allora vi cuntene a preparazione rapida è fà fatta à qualchi platti, serà più faciule per voi per trasfurmà à maestru di u seguitu.

6. Esperimentu.
I cucini reali ùn ponenu micca alcune alcune riduce. Dunque, se ti piaci à più salate o piccante, cambia u riccu à u vostru discrettu. Ùn avete megliu quandu avete digià a struttura di a cucina un pocu, per esse sicura chì ùn spostà i platti. In certe volte grazia à issi esperimenti sò certe culteri di culuranza veri chì sò passati da generazioni à generazioni.

7. Sapete.
Fighjate l'azzioni di quelli chì pensate chì sò ben preparati. Pudete apprezzate più veloce da u cutaghju o, per esempiu, l'usu più résumatu di i prudutti, un modu cusì speziunale per cocchi, frittura è friture. Tuttu ognunu hà u so pocu truccu chì aiutanu à fà u nutiziale speciale. Sì avete vistu chefs anziani, assai pò piglià à bordu.

A cucina ùn solu hè difficiuli. Pudete imprettitore se sè persistenti è perseverante. Certi platti ùn anu micca succorsu à longu, ma qualchidunu di riccardo, per cibu bè. À u tempu, tutti seranu capaci di truvà u fornu in a coccia chì serà megliu per ellu. Pò esse un pezzu speziale, cunfine o cunfettu, ma, più impurtante, hè stata diliziosa.