Se un omu poi porta una donna vicine, è distante

A creazione omu è a donna pari parssenu stessa, ma à u stessu tempu è cusì sfarenti. Sò diversi sò micca solu in i so funziunalità esterni, e diffirenzi evidenti, ma ancu in u so cumpurtamentu. Pensemu à modi assicurati diverse è i nostri azzioni sò ancu evaluati d'una manera diversa. Fighjendu qualcosa, pare avemu, u bonu omu ùn apprezzà micca à noi è avemu una perdita per quessa hè cusì cusì. È ùn capisci micca chì vede tutte sferenze in parechji planeti, chì si attirranu un altru in l'altri. Dopu avè capitu chì un omu percive i nostri azzioni, pudemu esse sicuru di u successu di i nostri rilazioni. Dopu tuttu, pudemu evaluà un passu davanti l'azzioni di l'omi, u so cumpurtamentu, e so emozioni pussibuli. Ma hè tutte bè è efficace quandu l'iniziaminta veni da noi, piglià e primi decisioni, rializeghja i nostri piani. E se si un omu si cuncletta un pocu comprendibile à una donna, cumu si capisce è cumprenda? Cumu capisce questu turnu di l'avvenimenti, se un omu prupone una donna più vicine, è aprite? Tuttu ciò chì ùn hè micca fattu, tuttu hè fattu sicondu un certu planu, un pocu schema specificu, in tuttu quì hè un certu significatu agochju, in quale hè necessariu di capiscenu.

Tutti sapi chì omi in u so modu vi tuttu. Per esempiu, quandu una donna solu chì dice ch'ellu ùn hà micca travagliatu di ghjornu di travagliu, l'omu ùn hè micca esse in silenziu, cumencia à dà suggerimenti efficae cumu pensa, chì ùn sò micca assai adatti. O vice versa, quandu pruvamu aiutà e donne, avemu suggeratu chì pruvamu à fà un omu megliu. Percièvinu questu diffirenti, accumincianu a panicu, è si panicè perchè anu vistu in i so pinseri l'assurdia è a debule, pensanu chì sò cunsiderati dèbuli è inesgabuli senza nunda ùn ponu micca. E si un omu viaghja una donna più vicine, puderà esse solu sguassate u ghjocu o u risultatu di un malinterpretore trà e dui costi? Hè bisognu à qualificà.

Spessu, se un omu vi porta una donna vicine, hè solu una consequenza di a so natura indecisiva. In u populu cumuni questu hè chjamatu è vole è hè piccatu. Avè arradisciutu un certu livellu o stadiu in a relazione, invece di vultà à qualcosa più seria, sustinibili, per esempiu, di vigliavuli o di vivere separati di i genitori, l'omu simplicimenti si chjama. Un omu hè scantu di piglià ogni rispunsabilità per l'azzione è di l'azzioni, perciò cumprende u regnu di un picciottu chì solu si scappa da u periculu, è quandu tuttu hè stallatu, torna torna. Se tenete un casu, da vale a pena per capisce chì un omu vi porta più vicinu, è pria purtà. Dopu a capiscenu è truvà u prublema, truveru chì teme u vostru sceltu, pruvate à esse più fidili à u vostru omu, ùn crianu micca per ellu momentu di pannellu, allura l'omu ùn avarà micca avvicinatu, è per alluntanà, hè sempre quì.

Succece chì un omu hè determinatu, sapendu sempre ciò chì hà bisognu. Ma à u mumentu di colpu si metti in un imprevisu cum'è qualcosa chì ùn hà naturali à a so natura. Se un omu prupone una donna più vicine, ci hè vale a pena perchè chì questu hè tuttu ciò ch'ellu face. Hè più probabili di questu omu hè solu un attore è per ellu tuttu ciò chì passa in a so vita hè solu un ghjocu. Hè più prubabile chì questa ora hà iniziatu un ghjocu, un ghjocu nantu à i vostri sentimenti. Omi cum'è i picciriddi, anu amatu chì sempre tenenu qualcosa d'interessu, amanu u ghjocu è cù l'età, queste ghjucateveni anu più prezzi è più elevati. Se un omu pò accade una donna più vicine, u probabilmente era abbattutu, i relazioni cù una donna pò esse vistutu à un puntu unilaterale, ùn sò micca reversi novi di l'eventi. Dunque, l'omu principia u so ghjocu. Emera a interessu a donna com'è u risultatu in u mumentu giustu sparisce, cum'è s'ellu si move a so u rolu di qualchissia chì saria di sviluppà relazioni, fate qualcosa nova. Dopu à u periodu di siparazioni, un omu hà spessu apparsu novu è ponu a so donna vicine à ellu, cum'è se ellu dà à cumprenda chì hà ricivutu ciò ch'ella avia vulutu, per chì pugnava. Stu cumpurtamentu di un omu pò succorsu un'epica, o s'ellu ùn hè micca abbastanza per ellu, hà tornatu torna a vende a donna è torna torna distanza. Finu à tocca bè cù i so sentimenti, ùn hè impurtante, quantu hè u risultatu di tuttu questu, ma quantu hè u prucessu.

Hè chjaru chì ogni pare hà tanti situazioni è rilazioni di a vita. Ogni paru d'omi è donne anu diverse avvenimenti è truvà analogi hè difficiuli. E donne spessu o avvicinanu un omu, è poi, per alluntanatu da elli, simpricimenti a ghjocu di a puttana, chì ùn ponu esse micca smarati è micca apprezzati. Quandu una donna hè in una relazione stabilita, un tali attu hè cunsideratu cum'è semplice si attraientu l'attitudini di l'omu, perchè e donne amanu à l'attinzioni à a so persona, anu amatu quandu sò admirati. Sè l'attenzione ùn hè micca abbastanza, una donna farà tuttu per pudè pacà u voce è uttene a norma necessaria d'attenzione. Se un omu poi porta una donna chì si distanza in una relazione stabilita, ùn hà micca solu fà. E donne facenu questu questu quandu, in relazioni familiale ideali, un omu principia, da purtà una donna più vicine, perchè ellu è quale hè quì u mutivu. Ùn vi scantatu, perchè hè fattu per rinfurzà l'unione. Trascendendu da a donna, l'omu hè stata missa per missu, per fallutà a so calore, è avvicinendu, ricumincia tuttu ciò ch'ellu avia mancatu. Avvicinendu a donna di novu à l'ella, l'omu li dessi l'oppurtunità di diventà sempri più vicinu. Questu ciene e so rilazioni cù i novi emozioni è esperimenti.

Per fà capisce l 'azzioni di un omu, avete bisognu di capiscenu u tipu di l'omu, u livellu di a vostra rilazioni, per scrivià cusì perchè un omu facenu cumu permutazioni in a relazione, chì ellu circate d'alcuni. Se un omu principia aduprà per esempiu, vale da manghjà di maravigliate di ciò chì hè sbagliatu, per truvà una ragione ovvicina. In ogni casu, a relazione hè sempre valutazione di fà una novità, sorprendenu l'altri cun quarchi piacevule. Hè bisognu à fà chì a distanza ùn finisci senza un final tristu senza avè.