I cinque più vitamine è minerali per u primu manvirsu

Uni pochi di pubblicazioni in u journal medico L'annali di Medicina interna, dedicatu à studii di l'utilità di i persone chì anu utilizatu bè vitamini pubblicati è minerali, ponenu a tradizione di mantene a vitalità utilizendu diversi prudutti farmacològii da una seria di multivitamini è minerali. I scienti sustinendu chì tutta a grandi varietà enormosa di vitamini è supplimenti, imposti à noi, ùn pò micca avè beneficiu. A listessa multivitamini ùn reduzanu micca u risicu di cancellu o u risicu di malatia cardiovascular. Studii di ricerca sò dimustratu chì l'assuntu tiurica di u premi Nobel, Dr. Linus Pauling, rimpiazzatu in i 70i di l'ultimu seculu, induve l'influenza di vitamina C nantu à a prevenzioni di l'influenza o riuturi era assai dichjarata, hè un cuncepimentu commune. Inoltri, assestudi randomized di parechji gruppi di pazienti, quandu un gruppu pigghiau suppleti, è l'altru era satisfatore di placebo, ùn ùn pruvvidenu chì l'antioxidanti prutegenu contra u cancer.


Nuddu sustene chì u nostru corpu necessite vitamine. Basta à ricurdà a triste storia di e campai di Magellanu, quandu i scritti di scurvy nant'à i navi puderanu annullà a romanza di i grandi scuperti. È in u XXI seculu, a maiuranza di a pupulazione di i paesi sfarenti hè simplificatu solu per u so cunsumu. In u risultatu, a cunsiglia constante di vitamini, in particulari i vitamini A, C e E, è ancu di u beta-carotene, in parechje forme, pò ancu esse preghjudiziu, anu aumentu u risicu di cancer è d'altri malati gravi à a cuncintrazione ingrandita di antioxidanti in u corpu. I ricercii sò sempri più cunfirmati chì a maiò parte di e vitamini è suplementi minerali ùn sò micca valuta in valore l'excitazione chì rignava à circà. "Hè u tempu d'impedisce perderà soldi in vitamini è suplementi minerali senza risultati" - affirmate categoricu in unu di l'articuli pubblicati di sta rivista. D 'altra banda, studii di i stessi scientisti anu determinatu l'utilità di certi vitamini è minerali, chì sò cunsigliati per u cunsumu cù un certu sensu d'escepticismu. Questa hè a "stella" cinque.

Vitamina D
Di tutti i vitamini chì sò digià diventenu "classic", chì eranu scuperati per u 1913 è u 1941 è sò chjamati vitamini A, B, C, è cusì, a vitamina D hè cun grande u più efficace di recomendarle cum supporta di vitamina. I risultati di u metaanalisi (metanàditi - quandu sò accustomatu oghje chjamà a cunsolidazione di i risultati d'studii dedicati à l'studiu di u stessu tema ma processatu da diverse mette statistiche) di una quantità d'studii realizati in u 2008 è u 2013 divinamente chì i i supplimenti di vitamina D à u ghjornu, viaghianu più di quelli chì ùn hanu micca. Hè stata nutata chì i zitelli pigliate a vitamina D eranu micca menu prublemi di catturà a gripe, è anziani anu rinfurzatu l'ossi, è l'incidenza di fractures diminuite. I scientisti ùn sò micca state à spiegà u mecanismu di l'effetti pusitivi di a vitamina D nantu à u corpu, ma assicuravanu chì pò esse aduprati cun vantaghju nantu à una basa persunale.

Probiotici
In u nostru corpu, migliureghja di trillioni di cungregativi bactrizii implicati in a regulazione di a nostra salute, ma ponu esse distrutte da l'antibiotici, infatti, infruie in leia irreparable. Per quessa, hè suggeritu chì quandu anu da piglià antibiotici, pò piglià pruiboti in forma di additivi o prudutti such as yoghurt, riccu di ricchientia naturali in a bacteria, per restituurà e colonie di bacteria chì anu distruttu à u intestinu. Una metanálisis di una seria di studii realizati in u 2012 anu truvatu chì l'usanza di i pruiboti reduzanu significativamente a freccia di a diarrea doppu un cursu d'antibiotici. Ma ancu i pruiboti ùn sò micca una panacea digestiva, i medichi ùn anu micca ricunnisciutu a so effikaċja in u trattamentu di e malatie crunulò, per esempiu, u sindrome di l'intestione irritable. Comu a maiò parte di l'altri additivi, sò utile in cundizioni assai specifiche, per quessa ùn anu micca bisognu à esse pigliatu nantu à una basa di ogni ghjornu.

Zinc
Comparatu cù vitamina C, chì, anche chì guariscenu un friddu, ma ùn hà nunda per impediscenu (quellu, nè profilassi), u zincu in forma d'additivu pò esse creatu. U minerale participanu attivamente in parechje aspetti diversi di u nostru metabolismu celulu, contrarizza a ripruvisione limitata di virus chì causanu sintomi friddi. Numerosa studienti terapeutici anu stabilitu chì u zincu pudete aiutà à risistiri i friddi, è i sintomi sò diventati micca seri. Allora, se sentenu chì i friddi ùn ponu esse evitati, ùn vi mannanu stati cun una overdose di vitamina C, è prestu à piglià un pillilu chì cuntene zinc.

Aci Nicotinicu
Niacina, cunnisciuta ancu a vitamina B3, hè statu annunziatu pocu com'è una curazione per tutti i malatii (inclusi u colesterol altu, Alzheimer, diabetes è a morta), cum'è i risultati incontri sò stati riuniti in l'studii. Una rivista di i studi di 2010 amparanu chì un inginu di ghjucà di suppulu reduci a probabilitati di un vupu è un attachecciu in i "nuclei", cunseguite u so riscattu generale di morte di cumpattazii tal-qalb.

Agliu
Quì ci sò i so scettichi di "Annali di a Medicina interna" unanimamente attribuita à una strumenta efficace per u trattamentu di a pressione di u sangue è hè cunsigliata per piglià una forma cuncentrata. Chì significarà: manghjò l'agliu! In tutti l'studii realizati in u 2008, dopu à paragunarii i risultati, una diminuenza in a pressione hè stata trova per quelli chì avianu a pressione di u sangue à u principiu di u prucessu. Tuttu avissi pututu bè, ma a maiò parte di e donne anu un preconcezione chjaru di l'agliu per u so aricchia pricisu.