Vogliu avè un criaturu, ma ùn pudemu micca


Vogliu avè un criaturu, ma ùn pudemu micca cumu viaghjà? A disprezza ùn valuta, perchè pò darà a mamma di u zitellu.

Materia sustegnu: a salute di un zitellu

Nove months d'aspettate, cuntenti joyous associate cù u disignu di u spazi di i zitelli è a compra di tuttu ciò chì hè necessariu per u zitellu, u primu chiancciu di un carru novu ... Per a maiò parte di e coppiu maritaru, u nascita di un zitellu hè a norma di a vita, un eventu pianificatu da a natura. Tuttavia, ùn tutti ùn sò micca furtunatu di sperienze a felicità di a maternità è a paternità è a ragiunata di questu hè infertilità.

Per u soccitatu di u sognu di pressu calidez, un sordu di u babbu di u nfernu è l'oliu à u pettu, e pariti infirtiri sò pronti per qualcosa. È quandu l'anni di trattamentu medicu, a medicina tradiziunale, e cuspirazioni è longu mesi in i sanatorii ùn sò micca travagliati, ci hè l'ultima speranza - una maternità sustegnu.

Tria una mamma sustegnu

Let's leave the reflections about the ethical and moral side of the question of maternity surrogate, è andaremu per andà in u prucessu stessu, à dì: chì deve esse pigliatu in quandu elettu una mamma surrogata, perchè questa scelta determinarà a salute di u futuru baby-u to babbu.

U primu chì devi esse attentu hè l'età di a mamma sustegnu. In regula, una donna, in quale u so organu, u futuru figliolu di un figliolu senza figlioli chì vulia cultivà, ùn deve esse più maiò di 35-37 anni. Di sicuru, ci sò esvuecezioni (parlammu di i zitelli per i parenti), però, però, ùn hè micca necessariu d'escezione di l'età limitata per i medichi.

U sicondu - a mamma sustegnu a so prufonda pratiche medica. Una salute impeccable (incluída a salute mentale) pò esse guarantiscia di a salute di u futuru figliolu.

Terzu, una donna chì prumove servizii per u trasportu di un zitellu deve esse almenu unu di i so zitelli sani, cuncipiti in una manera naturali. Ùn si senti cinunico, ma u vostru propriu fille ruddy è salutare hè un tipu carte di una mamma surrogata.

Eppo, finarmenti, l'ultima, madre sustituta, deve esse una persona perfetta, per evitar l'emergenza di situazione imprevedente, duie per u gravidenza è à l'ora di l'aspettu di u zitellu.

I precondizioni per a so figliola per una mamma surrogata

In casu di fecundazione successu, hè necessariu di creà e cose à e cundizzioni necessarii (discussi micca anticipatu) per una sana di gestazione di u zitellu. Questu hè particulare in quellu valori quand'ellu hè vinutu cù genitali o ancu trillizii, chì spessu succorsu in casi d'inseminazione artificiale.

Una donna chì hà avutu u zitellu di una zoppu senza zzzatu devi esse campatu in un locu cusì cómodu, stà sicuru di guidà un stiltu di salute, seguitate tutti i ricommandazioni di u duttore, visitate una cunsultazione di e donne in una manera puntuale, manghjanu a bona, fà un exercitu especial (gimnastica pè e femicelli).

I paisani futuri spessu manifestate u desessu per observà u prucessu di gravidanza, à sente u primu corbu di u so ziteddu, sintinu i so bagnati in u corpu. Hè impurtante chì tali reunioni di genitori di genitori sò stati in una atmosfera amica, cunziddiu a sensibiliità di a situazione. Ùn pudete micca ignurà u fattu chì, anche u fattu chì l'omi sustegnu ùn si cunzidira micca di u so zitellu è ùn prova à ùn attacheghja micca, finu à ch'ella l'porta in u so core sò una. L'ansietà è l'situazione stressanti pò avè cunsiquenzi imprevedibbli, per quessa, se tali retazioni affettanu nanzu à l'statu psicologicu di a mamma sustegnu, hè cunsigliatu per riduce u so numeru per u sake di a salute di u nascitu.

Per monitorà a prublema di a futura mamma, i genetori puderanu aduprà i servizii di serviziu, per esempiu, una infermiera visitante o un medico chì hà visitatu una donna incinta, seguità a rutina di u ghjornu è a gravidenza, cura è cura.

In quantu à nutrimentu è medica, in a maiò parte di i casi, hè a cura di i genitori di u zitellu. Solu l'alimenti sani, frutti è vegetali freschi in quantità chì ci sò, vitamini è altri; tutta sta mamma sustituta hà bisognu à una cantera suffirenziu, perchè in vestibule hè a cosa più impurtante chì pò esse - a salute di u zitellu.

L'apparizione di un zitellu in a luce hè una cunvenzione logica

U partitu hè u succorsu più esperatu, solu per a mamma sustegnu è per i genitori. Questu ghjornu, vale à vena prima di preparà in anticipu, annantu à parlà di a preparazione psicologica di i genitori naturali è di una mamma sustegnu. Se per un paru senza figliolu u nascita di un zitellu hè, a pesar di l'estresse, a felicità, da quì per una mamma surrogata parting cù u zitellu hè spessu accumpagnata da un cumpurtamentu inadegwate.

Hè impurtante chì, se u pussibule, u nàscita vene un modu naturali cù a participazione di i genitori futuri. Prima, hè assai chjaru chì i primi mani chì u zitellu serebbe dopu à u duttore piglià u cunsigliu sò e mani di a so mamma genetica o di u so babbu. A restrizzioni di u cuntattu di a mamma sustegnu cù un zitellu chì hè ghjuntu appuntu dopu a nascita aiutà à superà a mossa psicologica trà u principale di u zitellu è a so mamma sustegnu.

Quandu hà dicisu di una maternaria surrogata, ricordate chì questu ùn hè micca una transazzione cummerciale, ma una vita è a salute di una criatura. Questu hè appiicatu tantanu à un ziteddu senza figliolu, è à una mamma sustegnu, chì devenu endutenu u zitellu di l'altru cù a listessa cura per a so sughjura futura, à u so propiu.

Vogliu per dà nascita un zitellu, ma ùn puderebbe stabilitu, ma se convertene sempre una mamma - chì hè u muttu di e femine chì ùn sò fatta.