Avveru un zitellu cù drogi, alcool è tabacco

L'avvilamentu di u zitellu cù drogi, alcoolate è tabacco in u mondu mudernu, sfurtunatamente, hè abbastanza pussibuli per u permissivu è, à spessu, negligenza excessiva di i genitori chì anu averebbe male.

Oghje in stu articulu parvarammu di l'avvilimentu di un zitellu cù drogheru, alcoolu, tabacco - quellu chì hè assai perikulu per u corpu di u zitellu, chì pò influenzallu micca solu à a salute di u zitellu, ma ancu l'statu di a so psique. Dopu tuttu, ùn hè micca un segredimentu chì, per esempiu, drogu è in maiori anu rifredda imprevisible - quale pudemu dì di i zitelli chì u corpu ùn ci hè accustatu à cuncussioni tali. Fighjà a tacca di aiutà cun avvilinatu cù parechji sustanzi e sustanzi sustanciosi.

Inveninazione di droga in i zitelli

U sintimu sintumu in questi casi hè u statu alteratu di a psique di u zitellu. Puderia cumportà micca abbastamente impurtentatu è in modu nessuelmente, hà l'aluucinae, ellu hè eccitatu o, anzi, depressu. Questu hè un sintimu propiu di tutti i tipi di sustanzi nichosi, principarmenti i sintomi varienu sicondu u tipu di droga presa. In particulare, unu di i signori inquadantes, unu pò cuntesta rispirazioni oppressata, pèrdita di a cuscenza, pressione di pressione ridutta, è in spessu nuvuli cun vomiting hè ancu osservatu.

U primu aiutu in casu d'avvilinamentu di a droga depende di cumu si sò accaduti. Sì u zitellu s'inguttò, hè bisognu di fà cumu si avete avutu l'avvilanatu cù i medicini. Eccu, dà un pocu di vìviri è induce vucu (se passau micca più di a meza ora), dà u carbone activu. Sì l'avvilinamentu di u zitellu era fattu da inghjennà i sustanzi nusturichi, ùn pudete micca fà nunda per ellu, salvu à guidà à l'aire frescu, preferibile à a strada. O almenu creà un scavu in casa, perchè l'aria in l'abitazione hè chjara. Eppuru, in casu chistu era una ineziu, ùn pudete micca aiutà à tuttu, perchè se a condicione di u zitellu s'addora, avete da cercà immediatamente aiutu medica. In questu casu, cum'è in tutti l'altri, ci hè una chance chì tuttu u so travagliu. Ma ùn avete bisognu di cuntà.

A più impurtante hè di sapè chì un zitellu sottu a influenzà di i droguesi siciliani pò risponda à l'aiutu chì offre aggressivement altamente, inadecuate. Ùn pigliate micca offisu à ellu - hè ghjustu in una droga. Ùn li dumandanu micca stupidu prublemi superfluous, hè megliu a purtaru immediatamente à un spicializatu.

Incaricu di u spiritu in un zitellu

Cumu pudete dite chì u zitellu hè statu avvilatu da l'alcohol? Prima, sicuru, da u ciavolu da a bocca - ùn pò micca esse cunfusa cù nunda. Siconda, u zitellu puderanu avè un disorderu di a cuscenza, si cumportanu un pocu pocu è in solitu: per esempiu, hè troppu inghjustu o depressu, languidezza o sumie, hà qualchì una reazione inusualmente à ciò chì succede, probabbilmente - u zitellu hè aggressivu. Inoltre, u lamentu di i maloforsi, spiaghja di nausea, làcrime. A respirazione sarà intermittenti, è se u zitellu dorme - intesce un ruscello inusual per ellu. L'attività cardiacu pò ancu essa disturbatu - in particulari, ci hè una diminuzione di a pressione di sangue, u pulse diventa più frequenti o, inversamente, menu spessu. Una altra manifestazioni di l'avvilanamentu d'alcooli in un zitellu puderà esse un tamburini senza cuntrollu è involontariu, micinazione.

Ci sò quattru risichi chì sò stati abbitanti cù questu invenzioni. Prima, stu statu per u zitellu hè summamente traumaticu. Siconda, ci hè un risicu di sullivazione si u zitellu hè nantu à a strada in l'invernu. Tercero, ci hè una minaccia di una stonda cumpleta di respira. Quarta, a patente di e vucale pò esse disturbatu da vomiting.

Cosa da fà in questa situazione?

1) Se u zitellu inconsciente - stà nantu à u so nomu è prublemi di pacienza per ch'ella ùn sia micca affucatu;

2) esaminà u zitellu - sia fatte e ferite;

3) Se u zitellu hà andatu à dorme - stabiliscenu un cuntrollu cuntinuu di a so respirazione;

4) u spaziu deve esse l'aire frescu;

5) Se a finestra hè invernu, impruvule u più cálite;

6) Se u zitellu ùn perde micca u cuscenza, se ùn ùn rinfuccava quarchi cosa di vìdinu - dà un bìvulu bellu calda.

Ricurdà chì l'alcoolate ùn influenza micca e zitelli in u megliu modu, perchè se u zitellu hè aggressivu è impredecible, ùn anu micca scantu. E megliu pigliu à u duttore. È ùn vi scurdate di e prublemi sicurezza semprici chì vi aiutanu micca di mette in situ cusitu. Sì avè avè un bevande alcohòlicu in a casa - oculta cù un codice è a chjave chì u zitellu ùn ponu micca altri. Dopu à e vacanze ùn abbandunate u vetru cù l'alkooppu senza cunclusiu nantu à a tavula. Razirat chiunque cuntene l'alcool, ùn hè micca necessariu.

Invexziunamentu di zoccu di u zitellu

U fumu hè u flautu veru di a nostra età. Si smoked precedente, a maiò i omi, è si scupreru in i balconi è pòrticu, ma avà e donne (è più di quella - mamma) sò addiciti à u fume di tabacco. E fuma fu ora modificatu micca in u locu in l'aire frescu o da i figlioli, ma, per esempiu, in a cucina o in u bagnu. Cusì vaghjime chì i zitelli oppendu u fume di tabacco, o in tuttu, fà a so papà. O, in u casu di i più chjosi, manghianu u tabacco. Tuttu chistu porta à avvilinà u tabacco.

I signali di tali incannatura sò dinò: u zitellu hè inzucatu, hà un'enorme nervu. E so vomiting, ci hè vomitu è ​​e dolcerdhi. Se l'avvilimentu hè seriu abbastanza, ùn pò esse interrupzioni seri in u travagliu di u core - per esempiu, u ritmu seranu disturbatu, u zitellu hà da mancanza di respira, l'embatture serà abbastanza.

Cumu pudete aiutà u to figliolu? Sì a so rinchjera, pudete aiutà, solu cù u babbu à l'aria fresca. Sì u zitellu s'ingranze u tabacco, per quessa hè necessariu causà vòmitu quantu pussibule. Ricurdativi chì per avè l'avvilanamentu per piglià un inturnu seriu, u zitellu hè abbastante per manghjà a mezza cigarette per un annu. Sì un criaturu maiò - poi manghjatu un cigarette tutale pò ancu esse in cunsiquenza impurtentissimi.

Per evitari situazione tali, utilizate e preinivenza scritte sottu. Prima, permette fumà in a stanza induve u so figliolu ghjucanu o sughjettu diventà una prusizione per voi - ùn fate micca un fume passivu da un ghjovanu ungliu di un zitellu inocudu. A nostra ecologia è cusì ùn aportanu micca à u sviluppu harmoniu di u zitellu, cusì cusì esaggere a situazione - ùn hè micca degnu di eloggiu. Siconda, i pruduttu di u tabacco chì devenu esse quì ùn puderenu manicurà manicures manciati ghjovani.