Bad habits of men

Ogni vera donna soi di avè un veru omu vicinu à ella chì ùn ùn beie, fuma, hà abituamenti strani, ùn cambia micca è guadagnà. Sè quasi tutti i cose di i listessi pudite esse curretta. Per esempiu, lasciemu qualchì volta beviere è fume, forsi micca tantu per fà guadagnà, ma "hà stritti è stupidi", sfortunatamente, ùn pò esse cancelatu.

Sicura chì hè chjachjaru quandu a fascinazione di a vostra vita sia chjamata "strana" è "stupidu", ma si vi vede à sta situazione da l'altra parte, da a parte di a donna, forsi un omu cambiarà a so mente.

U Boxeur.

Per a maiò parte di e donne, u pugilatu favore disapprovaria, è ancu disgustatu. A mordobbia culturale ùn adorneghja un omu. Hematomas, morbidi, abrazzioni, denti rotulati è e fratture ùn ponu esse chjamati romantichi è piacevuli. Cunsigli constantu di e competizioni nantu à una morri, l'interessi strette in questu direzzione scandalizate e fiorite.

Cavaliere.

Ogni tipu di burla. Solu stòrici è pruduttivi. Diversi battagghi stòrici, imitatu da l'adulti moderni chì viaghjanu i costumi di questa era, pugnammu in spade o spade, creanu un sensu persistenti di infantilismu. Un omu sempre in u mondu di i cunti di fata di i zitelli è e so fantasies. Cù un tali rapprisentante di u sessu, hè difficiule di raghjunà relazioni. A donna hà da esse mamma, risolve tutti i prublemi, mentri un omu pugnale cù un avversu imaginariu cù un crocche di cucina.

I partiti di computer.

Se un omu passa tutti i so tempu libri in l'urdinatore, ghjucate i ghjoculi: tutti i tiatru, i razzi, i stratizi tattici, è cusì avà, a donna hè prubabile di vede annunzià per vede un spinning back at the desk computer. Quelli chì sò piazzate a computer, passanu assai soldi nantu à totascune di "cose" per i so "amici di ferraghju", constantemente buys magazines tematiques, ponu ghjorni sani in Internet è ùn hè micca assai interessatu in a vita verita. Hè dumandatu perchè stu omu? Per una tick?

Collectors.

Ci hè una categoria di l'omi chì ùn cose micca cullabbuti costu o muniti rari, ma strammi, micca esteticu è micca cose prezzu. Li latti di cervecita, tagges da buttigliotti, cupi, carchi di carchi, signori stradali, figurini di porcellana è vaselli, ghjoculi di pelle, puntechji elettrica, cartelli eròti di stampa, anecdote, libri di gestione di famiglia è più. A più impurtante hè chì una donna hà da piglià tuttu questu è di asciugare a polvera, averete bisognu. Induva hè ghjusta?

In regula, questi l'omi in a zitella ùn anu micca pussibuli persunale, è avà sò tentativu di cumpensà per questu per coglie tutti i chjavi è e cose innevativi in ​​casa.

Fotografi.

Un altru casu stupidu, sicondu a donna, hè a fotografia. A più precisa bustu cun entusiasmu. Per catturà un momentu bonu o avvenimenti impurtanti hè una cosa. È quandu tuttu hè fotografiatu: l'uccelli, i misgi, i cani, tutte e pruprietà è chjamanu, ogni platu dispostu, u prucessu di cambià a robba, passendu autucuti, arburi è fiori, hè troppu. A donna pazienta pò assaillerà a passione di questu un passu pezzu, ma un ghjornu, dopu à l'altru "cliccà", un omu riscori d'esse senza camera. Hè per sicuru, a misura serà in tuttu.

Shopaholic.

L'omi chì comprenu tutti i vestiti, i scarpi, i jeans, i corpu, etc. chì venenu u so modu, causanu una forte associazione cù a donna. Curnutu, viaghjate per voi stessu - hè bonu, ma quandu tutti i partiti sensibilati sò già travagliati, vale da firmà. In fine, questu hè u nostru privilegiu femenile - shoppingomania. L'interesse perseverante in i tendenzi di a moda, vittendu a TV di moda, cumprà riviste dedicate à a moda è a critica constantemente di una donna chì ùn sà micca manera di vestitu sarà qualcosa di qualcosa. Un omu ùn deve esse un omu, è micca esse una heroina da a pelicula "Shopaholic".

Certu, i nostri passatempi inocuous, à u primu mancu, puderanu irrità è incurà a nostra mità. In questa situazione, hè megliu per rinuncà l'abitudinu stupidu, o rinfrescenu a veloce in u so hobby.