Tips utili di rilazioni cù l'omi

Normalmente scumpemu sempre chì e persone - seci amici, ciuciuri o partiti di cummerciale - vulemu vede à veda cun noi. E semi avemu cusciuscente di per quessa chì simu questi o altri omi - ciò chì chjamemu "u mo tipu".

E perchè no avemu piaciunu quarcunu o altri pirsuni? Perchè a sti genti si spessu parechji simili? Perchè hè a destinazione di u joker ripigliatu a stessa òpera in diverse paisaghji? Mysticism? Solu più longu chì a ricerca per spiegazioni ùn hè micca presa da i psiculoghi. Aproveche i nostri cunsiglii utili per i rapporti cù l'omi.


Unfinished romance

Avete avutu avertitu chì tutti i vostri fans in un certu periudu di tempu sete s'assumiglia à l'altri? Per vultà è entende chì a cunvinzione "tutti i campagnari - (sustituveranu qualcosa insulte") hè dichjaratu da a straniera da a vostra sperienza, in quale per qualchì motta chjappa quandu sò solu questi quì, digne d'uni solu paroli offensivi? E donne chì e selice tandu cum'è cunfidendu, ùn anu micca asciucari l'altri, cumincendu cù una sposa in a kindergarten? Cumu un viscuvu di a cuscenza, un pensamentu difficultu pò esse iniziatu, chì generalmente reste nantu à un dead end, perchè altrimente, ca in "cumpurte di destinazione" mistiche, ùn si pò esse spiegatu di manera micca. Perchè ghjè cusì, chì noi perseguite per a vita per "diversi micca quessi"?


In una storia cun similari l'una di l'altri, u mo amicu m'hà cunsideratu per quessa, è solu stopping u pensamentu, hà dettuna chì in fattu tutti sti l'omi ricurdaru di un omu in quale ella ùn hè statu ind'u locu in amore per un bellu tempu. U subjecte di i so sentimenti era maritatu è ùn hà micca cunzidiratu stessu intigrali di distrughjini a famiglia è hà patitu in silenziu. Ma solu per chì l'omi fighjenu in a so vita, chì u ricurdò di a rumanzu chì ùn era micca successu? Ùn avete micca più lògicu di u fasciu di u destinu à disputà varianti anticipu di u tempu? Ogni cunsiglii utili per i raporti cù l'omi vi aiutaranu à sviluppà e priteghjuvoltu tanti tanti funzioni per i più rapporti


In a psicoluggìa, hè un fenomenu ben cunnisciutu - u "Effetto Zeigarnik" (dopu à u nome di u psicologu Sovièticu Blumy Zeigarnik, chì l'hà scrittu prima). Aghjone micca ricurdati i cumercii cumminzioni cum'è i cumpleti. In u stessu tempu si pò andà in u sughjettu di a psique, diventanu invisibili, ma urganizanu urientà a persona in tale manera chì inconscienta cerca di situazione chì ripite u quellu chì ùn era micca cumpletu. In u vostru esempiu, ovviamente, a zitella ùn finisce a rilazioni cù una persona impurtante per ella, è ella organizza l'u spaziu intornu à a ghjente per avè a ghjente avvicinassi chì avete aiutariiu à questa situazione è per finalità finisci.


U meccanicu di l'organizazione di u spaziu hè assai intuittivu è ùn hè micca ricunnisciutu cum'è cunsigliu utili per a relazione cù l'omi. Questi sò, per esempiu, signali non verbal, chì - in novu, in un nivellu subconscious - sò traccia di i persone chì si tratanu d'avvicinà, è servinu cum'è una guida per elli di più azzioni: da seguità l'acortamentu, per rinvià à una distanza sicura o di scorri in tutta a nebbia. In a relazione di un omu è di una donna, tali "balli" sò cusì antichi chì sò ricunnisciuti in unciru di l'inexperienced in l'affari di flirtear. Ghjè parechje, gestite inconsciente, inturniazioni di a voce - ùn sapemu micca quantu faciule per dì à un omu: "Paghjella per mè!" O "Vai, ùn site micca benvete quì"?

È u destinatu, à quale scrivemu di such frills, da u puntu di vista psicologicu, hè ciò chì noi cun noi. I parechji vede in i nostri viti solu quantu ci accittemu in questu. È da u modu, u nùmeru di "cuncordenzi mistiche" hè assai menu di quellu chì pensemu. Eccu un altru fenomenu psicologicu - una figura di u mondu.

In ogni modu , vemu ciò chì cose in, è ùn ne capemu chì ùn ùn hè micca cuncurdanu cù ella. O quellu chì simu preferitu ùn scurdate di i nostri tentattivi di vultà vicinu à l'altri populi è in altri situazioni chì e nostre ripitizioni cusì amatu per noi. Ogni duminiu utili per trattà à l'omi vi aiutanu à disassembramentu in ogni situazione emergetta.

Ùn hè micca sempre situazione incompleta si ripetuta litterally, cum'è in l'esempiu da u principiu di l'articulu. A volte chì a trasmissione trà altri relazioni nantu à u principiu di similitudu. Natalia Kravchenko m'hà dettu di a storia di una picciotta chì ripetutamente ripetuta u listessu patronu di e relazioni cù l'omi: si ncuntrò per parechji misi è dopu parted, è a zitella era sicura chì u rotore devia a so tortu, chì hà fattu una cosa chì pusò cumpagnu. U casu chì iniziu u prucessu di sta "curreva in un circhiu" - a morte di u so babbu, hè chì a nostra eroina era un adulescente. A perdita era accussì brutta è forte per ella chì a zitella ùn pudia capiscia i so sentimenti è piglià a partenza da a so vita di una persona carica. Hè stata furzata à perdulà à repetidamenti u listessu eventu di separazione necessaria per ella.


Andate à a fine

Da u "ughjettu Zeigarnik" seguite chì si ricorda di l'accabbau senza finita cum'è una certa materia, à quale avemu necessariu torna dopu. S'è accettà sta propiu ipotesi, averemu esse chì a nostra psique ùn cunnosce micca l'incompletezza in tuttu - tuttu s'hà purtatu à u partitu logicu, prima o dopu.

Per via, da u desideriu di a psique per ùn mancassi unnummer finale, a direzzione psicoteraputa populari - a terapia Gestalt - hà cultivatu. U so significatu hè di accettà è di rializà i sentimenti proprii, è da truvà una manera di chjude a situazione, se micca literalment, in manu metaphoricamenti. U fisicu di narrativa (da a parola "narrativa" - narrativa) è psiculodrama servi à e funziunalità uguali bisogni.


Ci sò parechje cunsiglii utili per i raporti cù l'omi, cumu fà turnà a vostra vita in a film "Groundhog Day" - se puderete viaghjà qualsiasi sensazione, ogni rapportu à a fine, à l'ultima gota. Ma ùn hè micca cusì faciule. Qualchì sentimentu cunghjuntatu in u so sviluppu passa per parechje staddi, è hè più faciule per stuck in ogni lungu. Dì, u piacè, sia da a morte d'una persona amata o da parting cun un amare, sviluppa da un scopu primariu per a negazione ("questu ùn pò esse", "questu ùn pudia micca succede à mè"), un sensu d'ingerimentu ("cumu pudete esse a me? !), Culpettinu ("Puderà riparà tutte e cose", "hè quellu chì sia culpitu da a so morte") à una depressione più o menu prolongada è, finarmenti, per piglià una perdita cù l'aparenza di una tristezza luminosa. Jam in qualcuna stampa si manca di prublemi psiculologii, è ancu fisiulogichi gravi.

Perchè ùn avemu micca letto una volta di una certa tappa di u sviluppu sentu? Unu di i ragiuni hè chì ùn avemu micca permettenu stà quelli o quelli emozioni, chì i nostri genitori ùn ci permettenu micca di fà. Ricurdativi: "Una bona nozzaria ùn deve esse ingeratu cù a so mamma!"; "Ùn rimettimu, ognunu i circà! "L'enviame hè un sensu pessimu!" ​​Questu hè cumu avemu a sviluppà a nuzione chì ci sò sentenzi di "boni" è "dolci", è ùn pruvate micca di pruvà l'ultimi, per ùn averebbi à i nostri parenti. Hè più precisamente, ùn ricunnosce micca a persone chì devenu sentene à qualcosa "incorrecte".


Emottione chì ùn pò truvà un outlet hè "canned", è a so energia latente hè un carburante chì u mecanismu di e situazzioni ripetitivi travaglia è novu chì pruvucò à liberà u sensu fora è "rinforziu" a nostra storia, o più bien, ogni volta, un altru diffeitu, sustituì per ella stessu a verità propriu .

Di sicuru, a nicissità di spressione di u sentimentu ùn significa micca à tuttu chì pudemu manifestà manifestazione, dì, ingerimentu o odiu in u publicu. Ma, almenu, hè bisognu di ricunnosce a presenza di sti emozioni in sè stessu è l'altri, è ancu di pudè parlà di elli. À i genitori - à "sentimenti imprudenti" di u zitellu à fà risponda micca incumpulsioni è punizioni, ma cun qualcosa cum'è: "Eppuru, sì in còllera, è avete u dirittu à questu. Probabilmente, è aghju avutu in còllera in u vostru locu.

Pensemu à ottene cunsiglii utili per trattà à l'omi, è chì si pò esse fattu per ùn esse micca cusì dolore sta ora. È ùn temeranu micca di cunflitti pussibuli - sò assai pruduttivi è necessarii per a relazione. "Quandu dicenu à mè:" Nun avemu avete micca disputa in a nostra famiglia! "- Sugnu immedatamenti alarmatu: quantu in una famiglia duie ùn ci vole à esse prublemi scelti, e senza risposta, rilazioni imparriati, sentenzi micca cuncevuti, quantu difficili hè di vive in questa famiglia, Allora unu di i membri di a famiglia soffre di e malatie fìsica, i.e., somatic (o benestante psychosomatic).