Beading: articuli artighjanali

In u monicu magicu di perli ci sò cunnessi i versi versalli di u talentu umanu. Intricatu, articuli, cum'è qualsiasi altri arti, necessite un cunniscenze speciale, abilitazioni è cumpetenze pratiche. Grazzi à l'annullamentu, pudete fà rinsèglianu no solu l'ornamenti bè cù uni tredeci raru è cumplessu, ma dinò una varietà di e cose per l'internu è ancu i ghjoculi per i zitelli. Ricurdativi, a cume principal in questa affari hè a vostra assiduzza, diligenza, è in tuttu ciò chì puderà sicuru d'aiutà e nostre cunsiglii.

Oghje decisu di sparte cun voi u travagliu è articuli cù i nostri mani, vi dite chì cumu facilmente è senza prublemi fate per voi stessu a decorazione originale.

Règule generale

Beading in ella stessu compresi l'usu di perli di ogni grandi e culore. In modu, da vechju, ùn sò più modelli di moda, pudete fà fà facilità novi decorazioni cù i vostri mani. Per u travagliu hè necessariu di scelta una agulla fina cù un oligore longu. Pudete fà senza agulla, sottumulu l'estremità di u filu in u cola o ungliu. In a fabricazione d'articuli di i granulori utilizate filu convenciale o ghjinirosa, filu. Se vulete dà a fermezza roscata, rintra cù cera.

Tutti i patroni per a ghjuvintu duveranu esse preparatu in anticipu. Dopu a selezziunate una figura, fate un mudellu di travagliu traslendu a foto nantu à un pezzu di carta. Puderete sceglie u colore di colore di i bè è cuminciate à cumincià à travaglià.

Collana di beole cù mani propriu

Per fà coltriali da beads, avemu bisognu di bocelli, perlegi, perlegi, risu, filamenti (nylon, capron), napkin di cuttuni, filetta di a pesca cù un diametru di 0.15 mm, labbra spiciale, tesistenti di petra, pasci cù un puntellu round, pinzati, швензы (ardi cù armaghji par pendelle), filamentu di filu.

Prima di tuttu, u travagliu vole u travagliu. A scelta megliu hè un tabellu ordinariu. À a manca, avemu dictu a lampara è assicuratevi chì a stanza stanu pocu lumi. In u pappu di cuttuni fremenu i perli. In a fabricazione di prudutti di cumponente complexi, hè tutale un tablero coperto cù una capa spura di tela facia. A fastens product with pins.

Limpiemu u filu di cera. À questu fiatu, avemu chjude l'agulla è fate un mperu 20 cm più di l'altru, pigliate a cera è espremà un pocu da l'agulla, stende u filu da a cera. Ripetemu questu prucessu parechji volte.

In a fila di filatura fodderata è fiscali una testa, passendu duie volte in u filu. Scrivemu sse o ottu periculi per fà un loop o cinque o sei per acquistà una "denticula". Passemu una agulla è fossa à l'ultime ramu da a fila principali. Repetite stringing of beads until the end of the weaving. In u mumentu di a crescita a quantità di perdi, avemu un big loop. Comu a cunsiguenza, avemu un collarellu simplice chì avemu dicemu usendu una suspensione da e catene.

Per piglià una catena in un filu per una croce, scrivemu nantu à u filu un parechje di perdi. Passammo l'agulla cù u filu di u 4th bead in a direzzione da a cima di u fondu, stendi u filu è svolve a catena da manera chì u nostru filu torna una direzzione da l'uvedore à u lettore. Dopu avemu rivechjenu un talone per andà passate l'agulla per u 6 stile. Doppu, aduprate a catena, stringa un talone è cuntinuà a tissuti in una seqüència simili à a fine di a fila.

A catena "barca" o "ringlet" hè diffirenti da a "croce" in cunnessione cù u gran numaru di perdi chì sò trà dui fasciuti adjacenti. Emu utilizatu perdi o duie perle com'è un munzeddu, in altri palori, si stenderanu l'ague è fate micca in un perchè ma per dui alti. Dopu avè maestru di sta tècnica di tissitura, puderete fà cù i vostri mani nantu à i ghjorni fascinanti è di i prudutti.

Finalmente, alcuni cunsiglii utili. Se u vostru filamentu o a linea di pesca passa cù difficultie per l'ochji di l'agulla, deve esse cutatu cù l'aiutu di sharp scissors in diagonali. Ma i chjusi sò collana, pudete facilmente rimpiazzà i anziani, chì sò stati à tannicchia di ferita. Solu à questi pezzi di braid à l'oltre manu hai bisognu di cusì a fini di i bracciuti. Stu approcciu migliurà certezzione di u vostru pruduttu.