Unforgettable cake "L'isula di delights"

Quellu di noi ùn piace di manghjà! E i vacanze - hè un paradisu per "gluton" è "dolce denti"! Chì un vacanze senza un grandu è chic cake? U bìzzu, preparatu da i so mani cù tenderezza, diligenza è l'amori saranu un occasione di vacanze, sopra so famiglia.

Oghje avemu preparatu un cake inoblighe "Isola di delights".
Puderete questu pastura luxuosa serà u vostru favuritu, è u fucinanu per tutte a festa famigliali.
A ricetta per questu pastellu hè simplice simplice. Per fà cunforte di pudessi pudete aduprà i cunsiglii dati avanti, o pudete solu cumprà accumpagnate pastes preparati in a tenda (chì hè assai più faciule). A cosa principal hè di verificà chì sò freschi. U pasturevule pò essa furnitu per anniversà o qualsiasi altre vacanze. Serà appruvatu in ogni occasione solenni. A combinazione di ingredienti hè stupendu! Ùn lasciate micca ind'è parechje gourmet! Ma l'ingredientu principali hè, sicuru, u vostru amori. Ma, veramente, a ricetta ...
Ingredients:
8 bananas, 300 g di nocere di u focu 50 g di cicculata di cicculata, 100 g di cacao.
Per biscuit:
4 ova, 120 g di zuccaru, un pocu di salinu, 120 g di farina, 50 g di butta fuga.
Per lubricazione - oliu vegetale, farina, zuccheru.
Per a crema:
400 gcassatu senza salti, 1l di latti, 2 cu. sposti di zuccaru, 2 ova, media pittura di vellula.
Un bisognu perfetta è insanity deliciousu serà uttenutu da ogni patrona, se ella nota a regule simplice quì sottu.
Per u biscuit torna u so rinunciu è ghjustu, avete bisognu di vede parechje regule per foglie.
Forma di preparazione. Aduprate un uniforme cun un pianu falcu - facilita à ottene un biscottu furnitu. Lubricate a forma cù l'oliu vegetale, pusendu un cìrculu cut from pergamino o di cera, chì hè ancu lubricatu cù l'oliu, à u fondu. Per una otturazione di u biscottu, pudete abbinatu micca solu u fondu, ma ancu i mura di u moltu. Mettite una cullizzioni di farina è di zuccheru è agite in un mozzu chì permette a mischju per coperà u fondu è e pareti. U biscottu chì si sviluppa quand'egone a furmazioni fugliarà nantu à i grani di zuccherinu.
Top Hè desideratu chì u biscuit baked teni un capu lisciu. Per fà questu, pianu à a superficia di a pasta in u moltu, facennu per una depressione sana in u centru.
Cooling. Leave the baked bread in a furmazione per 5 minuti, sguassate è cerveza, sguassate i riti.
Preparazione di biscottu per u cunfettu di u nostru pastellu:
1. Preheat the furnu à 190 gradi. Gassiatica cun oliu, stanu cun carta è sprinkle cù farina cù u zuccaru una forma cù un diametru di 20 cm.
2. Poveri u zuccherinu è l'oliu in un tavulinu è metteanu nantu à una pignatta d'acqua fogera, mentri u fondu di a tazza ùn deve micca toccu l'acqua. Pienu a mezcheta in una scuma ferma.
3. Elimina a tazzuletta da a panella è seguita a murmurià finu à chì a zucchera rinsula. Agghiunisce u sali, a farina è cumincià cun gentile cù una cullette. Pouru cù u mantellu funtu è cunglite cù i rossi di farina. L'oliu deve esse liquidu, ma micca caldu, si deve esse spurtatu nantu à a punta, è micca in u centru di u mischju, altri ùn ci hè una pèrdita di l'aria, è u biscottu ùn devenu esaminatu. L'oliu deve esse mischiati rapidamente cù a pasta.
4. Pone a pasta in preparata è aghjunghjite durante 30-35 minuti, dopu a ferraghja, rinfriscà a torta.
Preparazione di crema luminoso:
1. Sugar sprochera di u oliu, pour à u mistu resultanti di latti è, stirring, cogliu a mezcla nantu à u focu finu à fervura. Dopu quì, sguassate u mischju da u calore è i chinu.
2. In un pappagallo separatu, beate u mantellu finu à chì hè biancu, mentre chì cuntinueghja, aghjunghje a mezclita chjappata à l'oliu, mischjà i ingredienti. In u mistu risultatu, aghjunghjenu a vaniglia o 2 cantelli di u licore. E pudete aghjustà a villeillina è u licore.
3. Divide a crema rizultatife in dui parte ugguali, aghjunghje l'ova di cacao in una di e parte è battimò finu à cumpostu solu.
Elaburazione di u pastellu stessu:
1. Pozzu un pappagallou nantu à a tavula, è tagliate cù un cutiddu nantu à trè parti sani. Applica 0.5 cm di una crema luminosa à a parte inferior.
2. Pellu a banana da a buccia è tagliata in tagliati 0,5 cm di grossa: Pone a banana nantu à u granu gritu, perch'elli si trovani vicinu à l'altri è l'arrughjanu nantu à a ciorna cù e nocci tròfiè è u chjardu rossu ancu culmu. Cù cù un altru pastellu è ritendu u prucessu, variendu i ingredienti à u vostru gustu.
3.Capperà u pastu upertu cù una capanna di crema, poi pozzate u banane è a zucchera nantu à a crema. Fighjà, piglià a crema di cicculata è di sopra dopu cù u cicculata, u primu u cima, è dopu è a cima di u pasticci, per ùn avè micca vistu e taglioli. Dopu, vagnò solu u cima di u cunfettu cù chips di cicculata. A crema restante hè colata in una borsa di cunfitte è decorata cù mudelli à u vostru gustu. Sì, ùn ci hè micca una borsa di cunfitte (corneta), pudete fà per ellu stessu: piglià un saccu di plastica, è mette una crema in cantone. Allora pigliate una carta di carta, giranthjendu in a forma di capicucinu, ma abbandunà un pirtusilu in a parti più finita, postu in un bagu di crema, prima di taglià a punta di u cantonu. Pulsà a borsa, spende a crema. Prutizzioni per un principiu in un altru superficie per avvicinà à u cornu homemade. Dà volu a fantasia, decora u pastellu cun tuttu u corsi di fiori è spangles, è creanu a vostra capitu culinariu.
Bon appetit!