Regoli di cura di corpi

A nostra pelle, quella casca, chì hè sempre in vista, per uns altres, è per fattore externi chì averebbiunu. Perchè l'omu, a pelle hè una cunnessione protettiva, chì ùn ùn permettenu micca affruntà l'organi internu. Ma, anche si cumu funziunalità cumplessa, a pelle hè moltu dinò è, da cunsiderà facilmente sottupostu à danni è l'influenza di pecuri di u clima. Per rinfurzà a resistenza di u corpu, unu deve cura di a barrera principali, chì hè trà l'ambiente è u corpu umanu - a pelle.

Ci sò parechje manere, è hè desideriu chì l'utilizanu raziunamenti. L'arma principale, mantene u vostru corpu puliticu, i prucessi ienichi, u megliu modu di trattà cù mala influenza. Parechji prefanu prefessu u soap, è ricusanu di usà mezzi spiciale: gels di ghiaccio, latte. Sapori secca a pelle è destroi u lubricante protettiv especial di u corpu, chì danu u corpu. Mentre chì i prudutti moderni sò effichuamenti purificati, ma à a listessa ora mantendu l'equilibriu di a pelle è a moisturize, stimulando i celite di u corpu.

A visità di a sauna è a sauna hè un altru mètudu effittivu di mantene u vostru corpu in bona forma è cundizione. Dopu à quandu l'aria hè calurata ferma, i pori sò aperte, perchè a pane hè limpiata. Un canuscidu cuntrastu, duna tonu. Ma ricurdativi, questa prucedimentu hà contraindicazione, tutte e malatie cardiovascular. Dopu piglià tutti i prucessi di l'acqua, lubricate a pelle cù u latinu o un oliu speciale, sopratuttu cunzzione cù curazioni in i posti induve a pelle hè u più seccu, i ghjinochji, i coli, e sti zoni di u corpu sò più esposti à effetti avversi.

Ancu a finezza più màcula di a pelle cù a robba pò causà irritazioni è a reazione allergique, per quessa hè cunsigliate di sceglie un tatu fattu di materiali naturali. Hè necessariu di vigilà u vostru corpu in l'estiu. Certu, u bronzuele, hè bella assai, ma ùn scurdate micca chì una longa stonda in u sole è esse diretta à a luz di u sole secchia a pelle è contribuisci à u so fast aging. In u invernu, usa una crema especial chì rende a furna più intensivamenti, chì significa chì hè megliu prutezzione di a intemperia è a fretura. Ma in nisun casu ùn viaghjanu prima di a meza ora dopu l'applicà a crema. Duranti stu piriu, a pelle hè sempri vulnerable, i pori aperti ùn anu micca a pruprietà per apprezzate rapidamente, e cunsequenze chì pò prupone l'incoronazione di sta regula, a pelle scàccia.

I prugetti higiènici cù l'usi di prudutti cosichi, travaglianu maravigliii. Ma questu ùn hè micca solu l'attu di cura di u corpu. Per dà l'elasticità di a pelle, hè necessariu di realizà eserciti, è nantu à una basa persunale. U fattu hè chì in a furmazione u corpu calienta, chì prumove una circulazione sangue più bona, è l'ossigenu entra ancu e cilesti distanti di u corpu. Ci hè eserciziunamenti chì migliurà a cundizione di a pelle di a fàccia, ma l'attesa particulare si deve pagatu à e duminiu problematicu: u collu, l'armata decocuulu. Siccomu sti banni di u corpu sò sempri aperti, chì affetta a so vechju urgente.
E cura corpu hè una forza infernala. Ma chì si pò fà stà una donna à a so modu à u so cultivamentu.

U travagliu nantu à sè stessu, hè u mantenimentu di u pianu optimu per esercizii, màsculi di cosmetologia, garzati, purificazione di a pelle cù l'aiutu di crema è scrubs è assai più. Prima di tutti, e donne facenu per elli. Ma chì ci traspremanu? Sicuru, u desideriu di fà cose cum'è omi. A vita nantu à i fucilatore è causate admirazione. Ma in fatti, ùn avemu micca bisognu di "tutti" omini. Per ognunu di noi, una sola hè impurtante, chì si apprezzà i sforzi di u sognu, è venerà a so donna.