Boni pechi elàstici, medicina famigliali

In u nostru articulu "E boni petti finti elasti, a medicina folklori" vi diceremu chì cumu nantu à a cura di u pettu è per fà affidà è bella. U bughjone femminile hè un debuladore di l'omu, l'orgogliu di una donna, è à a listessa ora una fonte di dubbji è teme. Di tèndaru, u vostru omu ùn piace micca, de sternu saldarà dopu à dà nascita, ùn hè micca abbastanza grande? Avete bisognu di u bigliu chì avete un tettu o grande, hè tutte di gustu. Sì solu ùn hà micca saggiu è era elasticu. Dunque, ùn fate micca pengenà, ma solu avè seguitu a regula simplici di cura di i so propri pezzi.

Per sentallu u bonu pettu, hai bisognu di sceglie u bra. Perchè i petti seranu perduvenu ugguali è troppu strettu, è troppu grande. In un corpu fermu, a circulazione di sangue hè intruduciutu, in un bra grande, i petti eranu. Mentre facia sportiu, bisognu di vende un bra especial. Sì senza bra, da i fluttuzzi constanti è tremanti constanti, i glansi mamari accuminzanu a caccià, è a ghjente hè stesuta assai più attivamente.

Ùn hè bisognu à sunbathe in l'istante "topless", perchè sottu à l'influenza di a luz di u sole, a pelle nantu à u mute cumincia a età rapidamente. In l'area di decocuulu, ponu pigghje spots è arruganti. A pelle nantu à u pettu in compazione cù a pelle nantu à a face, duverebbe finu è micca, ùn hè micca necessariu aghjunghje l'exceppia di a pelle à a pelle.

Watch a vostra postura, quandu u vostru spinu risposte è i vostri spalle hè ridùtu, u to pettu torna tensione, è i vostri muskoli di pettu pò piglià di quarchi pocu di a carica.

Fighjate u vostru pesu. À livellu di pisu pò esigenzi di stretch marks nantu à a pelle, cù una forte perdita di pisu, u pettu, perde a so grassa interna di grassu, fala.

Ùn si troppu domiciliu a so pelle, soap è acqua chè caldi si deve esse evitata. Per a scatula, sceglite un gelu gentile. Utilice i moisturizers cù vitamini.

U primu modu

Eterni di mama
Hè megliu cumenciu l'esercitu cù u pettu, ancu prima ch'ellu pèrdite a so forma. Ma s'ellu ci hè un desideriu, pudete ungetta à stretti i pettini culo senza intervenzione kiruritica. Prima di tuttu, u flacciu di u pettu hè causatu da una mancanza di tissutu musculari. Avemu bisognu di musculari pettuali, accuncià, chì avaristi u mussu in u locu.

1) Ripigliate, mani nantu à una petite chjusa, chì hè un metru di a nostra parte, pò esse una pianta speziale o a punta di u sufettu. Facemu i nostri armi in i coddi è toccu a piattaforma cù u pettu. Cù l'aiutu di a forza di e mani, torneremu à a pusizione di partenza. Guardemu i mani nantu à l'larghezza di e spalle è ùn murite micca in a bassa vultata. Cumpliquemu l'esercitu, quantu parechji volte chì pudemu fà, avemu facenu gradually up to 15 repitizioni. Quandu l'esercitamentu hè maestru, pudete fà l'esercitu cun un push-up da a piattaforma, è pozzu push off and off the floor.

2) E mani addistenu à i coddi è à u nivellu di pettu aghju avè untu mani. Pulsà cù tutti i vostri palisadèi à l'altri, sintemu chì i musculi di u pettu aghjustate. In questu postu, duvemu perdurà 10 sondi, poi allughjate. Allora aghjunghjemu i nostri bracciali è eghjanu nantu à e nostre capi. Cumpigliate i palme, è questu esercitu sarà ripetitu da 15 à 20 volte.

3) Per l'esercitu, avete bisognu d'una banda elastica o expander. Vinemu à un pianu o sìammu pusate nantu à una sedia, riparate dinò una volta è serè guidà anch'elli. Pigliemu una banda di gomma o expander è a tirau davanti à noi à u nivellu di i nostri spalle. Scambià i nostri mani à i costi, stendi u bandu di gomà, fighjemu i nostri mani, finu à u più possibili. In u puntu extreme hè duverebbe dopu à 10 sondi, da turnà à a pusizione di partenza. Repetite l'exercitu 10 à 15 volte, assicuratevi chì i vostri mani sò nantu à a listessa linea.

4) Sememu à u pianu, e mani sò disposti in i bandimenti. In l'ispirazioni, arreste u pettu, mentre straining the muscles of the hands. Allora turnammu a la pusizioni di partenza, rilievi e nostri mani è esaltà. Repetite l'exercitu 15 volte.

5) Pozzu cullà e piercing nantu à a larghezza di i spalle, pusau a manu lacusa in u cadutu, è scrive u big circle cù a to manu diritta. In questu casu, i musculi nantu à u pettu di sughjurnà sarà scurdatu. Fighemu trè cercle, da trè cirruselli turnate è cambià e mani. Cù ogni mano, ripetite questu exercitu 8 o 10 volte. Allora aghju fattu l'esercitu cù e mani. Scagliu à un passu veloci. Per incrementà a carica, averemu un esercitu cù pescuvaghi.

6) Si truvà nantu à u pavone, i ghjorni chjapenu à i ghjinochje è avemu guardemu i nostri petti nantu à u pavimentu. Pigliate una manu in ogni mano, è susciteghja i vostri armi rigulati. Inhale è diluisce lentamente e mani à mani, senza toccu à e mani di u pianu. In questu postu, duvemu perdurà deci settondi.

À l'exhalazione turnate in a pusizione di partenza. Duranti a diluzione di e mani, a spine ùn deve micca curpitu, ma si deve cuntene à u pianu. Avemu pruvatu à sente l'allungamentu di i musculi pettuali. Se tu dudu eserciti nantu à una basa di ogni ghjornu, dopu à cinque simane po avete ottene un risultu visu.

A seconda manera

Pruvate d'esse sicura chì i petti "spedinu di a forza" in a vostra dieta cada ghjornu per introduverà pesca, poultru, vitamina A magenta, cinque cullen nantu à u casgiu d'oliu di pisci è di dui vetri di latti. Doppu 3 settimani duvete bisogna coumissu, o invece di u kefir.

Per rinfurzà l'elasticità è rinforza u pettu, a ginnastica sò di grande impurtanza, graziu chì i glansi di u prugna gradualmentu aumentanu è sviluppa. In questu metu pruduttu, ci sò esercizii per quale avete bisognu di 25 à 30 minuti. Charge hè fatta in vestiti sbanditi è còmode, u pettu ùn deve micca restituite da un corpu di coltu o corset, si deve esse apertu.

U tempu convenientu per stu carricu hè u tempu trà u mari è u pranzu. Ùn hè micca cunsigliatu per fà a ginnastica in a mattina, perchè i musculi cuntinuanu di restà, ùn anu micca stimatu. À a sera, u corpu ùn hè micca capacitu à u travagliu produttu, hè fatta.

1) Fate a testa da tilt, è da quelle à i costi. À u listessu tempu, guariscenu i nostri spalle, pigliate è torna.
2) Dumbemu u zuccaru, a testa, una tacca cedrosa à l'spalla, è si stendi versu u pianu.
3) Slowly raise the spaddi per l'armali, è cusì bassu lampate e spalle.
4) Faremu stende e mani strainate, pianu lentamente e nostre mani è i lampassi.
5) Trasfurmassu e nostri mani à i costi, è averemu torna cun forza. I posti in u muvimentu distenu circhuli cù un diametru di 40 à 50 centimetri.
6) Suggeremu e mani nostru.
7) Dumbemu u nostru bravu cù i coddi è pressu à u troncu, pusendu e mani in i nostri spalle. Suggeriscenu a nostra manu cun forti movimenti, infierzanu elli, tornanu à a so pusizioni originale, è ponu tornà à i lati, in seguitu à a so pusizioni originale, perchè i bassa è tornanu à i so pusizioni origine.
8) Cunsiglii di e mani impinzati chì facemu cuncernà nantu à a zona cintura darrere u lock, dopu cunsigliu è bassu finu à u codice.
9) Traschemu e spalle, avanta è retrocede
10) Trasfurmassimu i nostri mani, è i descrizanu cun grande circles, un tali esercitu sarà chjamatu «millu».
11) Cumu alluntanassi e mani per davanti à i nostri pani è cù a forza avemu pressu nantu à e palme.
12 Aghjustassi a manu è piazzola nantu à a cintura, sullivanu a seconda manu, avemu a machja di u torsu in a direzzione di a manu.
13) Purtate e mani darrere di a testa, è faremu u torsu di u troncu, prima à i lati, da volta è di vultà.

Tali exercitzi sò fatti ogni ghjornu, ognunu 8 volte, dopu 2 ​​esercizii avete bisognu à pause, in quale tempu u sopraniu si calmasse.

L'autormassamentu, per rinfurzà u pettu, fate u ghjornu, perchè almenu cincu anni, u massaggio hè fattu in trè passi.

1) Stroking. Emu pruduttu da a manu, chì hè lubricatu cù qualsiasi grassu o di petroleum jelly. I prudutti sò pruduti è lentu. Trascendere in a direzzione da i lati di u pettu à u centru, senza toccu in u pezzu.

2) Intendante. U pettu hè elevatu da a manu è mneem i so dite. Li movimenti s'assumiglia à pasta di gula o espressannu una spugna.

3) Felting. Fingerti di e mani cum'è s'ellu ci andà nantu à i chjavi, è i costali di palme femminili chì aghjunghianu nantu à a grandi superfici di un mussu, i movimenti ùn anu micca aduprate un dolore.

A cundizioni principale per rinfurzà u pettu sò prucessi di acqua è acqua. Grazie à l'acqua fredda, u flussu di u sangue si aumenta, almenu 3 volte à u ghjornu, aiutà à u pene per recuperar.

Pudemu a spugna neve in l'acqua, a tampiratura chì deve esse 16 gradi, strincia un pocu è aghje u pezzu sanu cù una spugna. Scalfite à sta prucedura per almenu un mesi, duie volte à ghjornu, in matina è à a sera.

Irrigazione. In a buttiglia, chì hà un spruzu, pour l'acqua cun una temperatura di 17 gradi, aghjunghje un pocu di chjucchi di camomile. E duranti u lavu di l'alba, irrigate u pene con polpa d'acqua.

Per asciugà u pene con acqua fria, pigliate una toalla di biancheria. Amuciemu in l'acqua à una temperatura di 22 gradi, apprijì è braccià in u so pettu. Allora rubbureghja i nostri pezzi per un minutu per una manu in manu cù e mani. Puderemu a retaglia di a secca, calma calvinata, è secca u prugettu cù un pinzatu currettu. Avalia gradualmentamente a temperatura di l'acqua di ogni ghjornu à a mità di un diploma, è raghjunta à 13 o 14 gradi. In trè simane, aghjunghje à u salottu di u salinu, chì face un grande prducessante di sangue. Un tali prucessu si putissi divintari ogni ghjornu è permanente.

Avemu truvatu quellu chì avia un pezzu bellu, rilassante deve esse. Aderemu à i cunsiglii di a medicina tradiziunale, pudete fà un tene elàsticu è bellissima. Ma in ogni casu, ùn importa ciò chì i cunsiglii di mellimenti di u mutuu ùn anu micca a primu mancu, ùn hè micca degnu di cunsultà un duttore prima di pruvà "pruvà" l'cunsiglii di a medicina tradiziunale.