Cumu prutezzione di un zitellu per mezu perverti?

Sicondu statistiche, in i Stati Uniti, u 60% di e donne in a zitiddina era persone sessale. Questu ùn significheghja micca chì tutti sò stati violati. No, anu "tocatu" in locu intimi per adulti o zitelli più avanzati. E in quasi u 70% di i casi - era familiar: amichi, vicini, parienti distanti è pariri, i cumpagni di scola, etc. È a maiò parte di i genitori ùn sapianu chì a ghjente chì cunfrontava hà cun i so figlioli, perchè Ùn mai hà dichjaratu chì. I razzii di u silenziu pò esse diverse ...


Apenu in u nostru paese a situazione hè megliu megliu, simu simpliciamente ùn capite micca stu studiu. Ùn pensate micca chì ellu passa per u zitellu senza rastru, ancu s'ellu hè chjaru per capiscitu ciò chì era fattu per questu. Questa memoria ùn sparghje micca sempre è dopu un pocu chì hà intesu tuttu. Ùn pensate micca chì trà i vostri amichi è amici ùn pò micca esse pervertiti - ùn cunnosci micca chjaru sicuru, perchè normalment parranu com'è persone boni, educati, nurmali. Ricurdativi: questi ghjente pò esse ancu trà i medichi, i prufessori, i autobus, supervisore, etc. - tutti quelli chì travaglia in l'istituzione di i zitelli.

Cumu prutezzione di u zitellu è à u listessu tempu ùn sia micca a disprezzu in a so anima à tutti i persone in generale?

Da i primi anni di vita, abituanu u zitellu à u fattu chì u so corpu solu appartene à ellu è nimu hà u dirittu di tocallu senza l'autorizazione di u zitellu. Ùn basgià o presse u zitellu se ellu ùn vole micca in questu momentu. È ùn permette micca micca quellu chì hè fatta da altri pirsuni è familiari, inclusi avione, aviani, etc.

Spiegà chì quasi nimu di l'adulti famigliali è ùn amaru ùn vulianu chì u zitellu sia u male. "Bad" hè assai pocu è micca necessariu chì u zitellu u puderebbenu cumune. Ma hè impussibile di cunnosce i "male", perchè si parvenenu "boni". Per quessa, solu per u situ, ùn puderebbe andà in nuddhu cù qualchissia cioè a permissione di i genitori.

Dite à u zitellu cumu «i ghjocani» di i zitelli: lettini è i ghjucati; una prumessa di mustrà qualcosa interessante - cuccioli, gateaux, caricatura, un ghjocu interessante in l'urdinatore, etc. dumande di aiutu; riferimentii di i genitori ("Anu statu mandatu per voi da a mo mamma ...").

Ùn dicite micca infurmazioni nantu à ciò chì u "mali" pò fà à u zitellu, ma dicenu chì hè scary. Se u zitellu, senza esse chjappi, andò da u patiu, à i vicini, à i amici: u punizioni debite esse strittu: vi prupone per sempre di i passi (o riunioni cù amichi, ghjoculi, caricatura, etc.). A cunghjunta in questa materia risponde à voi cù tremendu l'esperienze quandu u zitellu oghje l'adolescenza è ùn sapete di duv'ellu duvere, quellu chì ...

E più impurtanti: fate tuttu ciò per u zitellu per cunfidarà. I stori di u zitellu annantu à l'altru è di l'avvenimenti in a so vita vi aiutavà à decisione quantu u zitellu s'aprova a situazioni differenti è pò pruteggià. Solu in questu modu pudete truvà esse perverti trà e so cunvene è piglià mette per prutege. Dunque, ùn importa ciò chì hè statu postu, avete sempre à sente à u zitellu se ellu vulete dì qualcosa. È se u vostru figliolu ùn hà micca bisognu di parlà di u so, dachjate tù stessu chjamà à parlà. A megliu manera hè di cose una storia di a vostra zitiddina o da a zitiddina di a famiglia o di l'amichi. Questu hè interessante per i zitelli: "si manifisteghja quandu a mo mamma (u mo babbu) era chjucu quantu iò, è i stori terribili, disgustanti, divertitivi chì ghjèranu ancu à elli!".

Mantene in mente: se u zitellu ùn si ponu micca cuntattu cù i genitori, ellu circallu di l'altri populi è fora di a casa.

Allora, l'aiutu di l'educazione "salvata" hè di incàdine à u zitellu a certazza chì se adherite à certe règule di cumpurtamentu, ùn ùn vene micca in prublemi, è se ci hè una situazione perikillata, truvà un modu da questu, perchè i paisani li l'hàssiru insegnatu cumu per fà .