Cumu ricunnosce u picciottu è prublemi di primi aiutu per un colpu?

U picciottu hè una malatìa terribili, se unu pò chjamà cusì. Hè capacitu per paralisà una persona per a vita, è ancu i morti. Se se ricunnosce in u tempu è furnisce l'aiutu necessariu, i chance di ricuperazione sarà più grande per una persona. Ma u prublemu sanu hè chì hè qualcosa difficiule di ricanuscia un impruvatore. A maiò spessu, si parla di un voddimentu - "speech" drunk "è pupi di tene diversi.


Chì ghjè un colpu?

Un prugettu pò caratteristicà dui cundizioni. Prima, quandu, per causa di a tremenda pressione, i vini sanguini di u cervu sò rotulati, dopu chì ci hè una hemorràggia à u cori (vilatura hemorrhagic). U sicondu - quandu u sangue abbiate parechje parte di u cori per l'obstruccione di i navi purtendu à questu (scumpariu ischemic). Dunque, in ogni casu, a causa di l'impadenza sò prublemi cù vini.

In a zona di risichi, principalmenti a persona anziana chì ghjugna 50 anni, in quantu à i malàgii hypertensiu è di i malati d'ateroesclerosi, sò in maiuri. A volte venti sanguini causanu prublemi cù u colesterolu à u sangue, chì hè causatu da malnutrition. Stress can also cause a stroke.

Hè pruvatu chì e femicili soffrenu un impruvatore chjucu menu spessu di l'omi. Priyatom ragazze di età in età, u risicu hè menu assai menu, perchè l'hormone estrogenu, chì hè attivamente pruduciutu in u sangue, impedisce parchje di colesterol-zakuporivat di i vini.

Cumu prumove un colpu?

Ci hè un statu pre-stroke. Se decide u tempu, puderete evitari un impruvatore. A maiò spessu in u statu pre-sululante, una persona sperimenta debilità, pressioni salta, nudite, marvellità, à a perdita di a cuscenza. In certi membri ùn pò micca mutu: mani o pede. A maiò parte di sti simbulìstichi sunnu cunfunditi ccu crisi hipertensivi, ùn àbbia micca a pruspettà per vede un medico per un comprobante. Inoltre, stu attaccu duranu pocu tempu, solu quarchi ura. Se tali cundimentu dura più di un ghjornu - a ghjente vinia u vintu.

Cumu ricunnosce u picciottu?

Piuttostu spessu, un vagnatu ischemicu si trova in un sonnu. A persone hà sussente dopu esce cun nausea, u maladizzione, a testa si spineghja è si senti una debule in generale, certi volte à a mità di a fàccia pò esse immobilizzata, un pede o una mano, è à l'ochji una split. Se à a vigilia di stu statu, ci era l'accumpagnamentu, cum'è l'anu più menzionatu, diventonu un disgrazia. Iperizzioni emorrogica pò succece in ogni mumentu è in ogni locu.

Ancu se una persona pari di normale è consciente, ùn significa micca di qualcosa. U so discorsu pò esse spessu. Sona cù un colpu di un colpu hè ancu difficiule. In ocasu, puderebbenu esse ronciccate è sali forti. Questu hè dovutu à u fattu chì si pò durassi a saliva durante un attaccu, è una persona pò ancu choke. Hè per quessa chì hai bisognu di cuntrollu cuntinuu dopu l'arrivu di u duttore. Inoltre, in u tempu di un accidente vascular cerebral, u ciclu di u malu di testa di u malmetu in l'ochji pò esse occurre.

Hemorragia pò accade in ogni hemisferiu. Sì questu succorsu, i membri sò denegati. Per determinar chì hemisferi hà patitu, vultate i membri drittu è u mandibulu di a persona afectauta unu per una. Cumincianu e to mani. Una mani sarà in u tonu, è u sicondu, assai prubabile, saldine cù un focu. Sì una persunita sia inconsciente, aduprate una sola perch'elli sò lavagna per esse fugliali.

Un simpaticu periculu sò i pupulati di tuli dimenisuni. Un ochju pò andà à u cantu, è quellu chì l'hemorrhage hà fattu. Inoltre un hemisferiu di u centru di u cervellu danucciu pò indicà un capu rotatu.

Primi aiutu à preinsult

1. Si almenu uni pochi di i sintomi quì sottu sintendu in una persona, imbarcà immediatamente una ambulanza. Mentre chì l'ambulanza hè stata, furnisce i primi aiuti. Prima, libbira l'allughjassi di e persone, sguassate l'attaccatura, desunizie u collaru, è puru puliti l'saliva cun un pappu neu. Hè necessariu di furnisce l'aire frescu è l'accessu à l'ossigenu. Per fà quì, sguassate i persone da a vittima.

Sì una persona si chjera, ùn a move micca. Puderia per a ferite per un attaccu, chì pò esse aggravatu da i movimenti. Se a persona hè nantu à i so pedi, duverà bisognu à pusà, è mette un rollu sottu à a so testa. Hè pussibule fabricà un corvette da qualchi messagiu improvisu: capelli, capelli, una chaise è cetara.

2. Se avete notte signali di attache ischemichi severi è prucessi, pruvatu di ricordu di medicina alternativa, chì pò aiutà à pocu à migliurà a cundizione prima di l'arrivu di una ambulanza. Massaggio in ogni dettu di a vittima di u palma, fate assai attente à i falani, questu aiutà à ricuperà.

Sì a prissioni hè crescita, po è ponu ridduce quandu si prisintà a prima articule di u magu (hè sottu ungliu) cun un cordone di gomma (better black). U dettu duverà grigione - per fà quì, manteneu impannillu per dui minuti, è alluntate a prissioni. Dopu un tali prucessu, a prissioni deve aghjustatu da 15 unità, dopu à 20-30 minuti. Se u tempu ùn hè micca cambiatu, ripetì a prucedura. Ùn pudete micca surviglià - micca nunda chì vene, ma in contru, facilitate a cundizione.

Inoltre, a prissioni pò esse ridutta cun l'aiutu di i medii: aspirin effervescent, glicerina, cerebrolysin. Queste meditazione ùn avete micca effetti effetti.

3. In casu di picciottu, i vòmiti ponu accade. In casu di sta succorsu, avete bisognu di vultà a crescita di a vittime à un latinu per chì ùn hè micca suffucatu da u vomit.

In più di vomitori, i seizures epilépticas ponu ancu esse attuali. È ponu esse frequenti è seguità un dopu l'altru. In questu casu, hè necessariu ùn solu per turnà a persona à u so latu, ma ancu inserisce una cullette in a so bocca, impannillata in un figliu per guardà a testa cù i so mani. Se ùn ci hè una cullette, pudete utilizà un altru sugettu: bastone, pente, cepillo di dente è cusì. Aduprate un pappellettu limu per asciugà u pene, chì andaraghju da a bocca. A più impurtante hè micca di creà a prissioni superfiuggiusa à una persona in una situazione simili.

Ricurdativi - ùn permette micca ammazzà l'ammonia spirtcheloveku quandu ellu hà una perseguite. Pudete suffocate è morere!

4. Succe chì u paciistu stà u core. In stu casu, hè urgente di fà un maschju di corazon e respirazione artificiale.

5. In u nisun casu avete duverà u vasodilatru afettu, cum'è papaverine, l'acidu nicotinicu o nis-shpa. Dopu a so riceve, i vasci s'annifundanu in tutti l'arghjetta di u core è u sangue si cumincià à niaktivno spartu. A questu tempu, i vetru sangu dannuchjate finiscinu di riciviri sangue.

Ricurdativi chì prima chì l'ambulanza arriva, a vita di l'otitistu influinzatu hè tutte e mani. Da a cecità di i vostri articuli è a reazione rapida dipende assai. Hè megliu di fà qualcosa per esse da abbandunà una persona indevidente.

Sfortunatamente, un colpu pò succede à ognunu di noi. Nimu ùn hè immune à questu. Dunque, se avete bisognu à una persona chì hè malatu, o chì vi pare una ebrazione, un accostu megliu è esaminà s'ellu ci hè tuttu ciò chì tocca à senti (una persona cù un colpu ùn pò micca fà), cuntrollate l'ombra, dumandate à l'altri e mani. In i casu estremi, pensate chì sì un omu stranu. Ma quì, in questu modu, puderà salvà a vita di quarcunu. Ricurdà stu cuntu. Ùn fermia indifferenti à a pena di altru.

Vulendu chì sempre sia sanu e senza sapè quelli problemi di salute!