Biografia di Anna Herman

Tutti l'ammirazione: ghjovani, persone, l'Occidente è l'Orienti, riccu è poviri. E quantu era micca per admirazione Anna Herman - brillanti, talentu, bella, ferma è dolce, è cù una voce chjara insolitica? Paria chì ella sempre eseguisce nantu à u palcuscenu, cuntenutu a so voce cun milioni di spectati. Ma u destinu hà i so piani, secondu chì Anna fù datu quì sottu 50 anni di a so vita, a maiò chì hè stata permeata cù u soffrenu è di dulore ...
Infancia
Full name - Anna Victoria Herman nascìu u 14 di frivaru 1936 in a cità di Urgench in U Uzbekistan. U so babbu - Eugen (in modi russi - Eugene) Herman era un tedescu da nativu, travaglia com'è un accountant. A mamma d'Anna, Irma Mortens, era un descendente di l'immigranti Olandizi, hà travagliatu da un maestru di a lingua tedesca.

Quandu a zitella era d'un 1,5 anni, u so babbu era arristatu, accusatu di cunfrinzione è spiaggia, dopu fù scatti (dopu, quasi 20 anni dopu, fù riabilitatu postumamente). Questu disgrazii di a famigghia Herman ùn anu micca finita, prestu u frère de Ani, Friedrich, mortu di a malatia. A mamma è a figliola partenu per circà una vita megliu. Spessu si move da u locu à u locu, avè ricivutu più di una repubblica unione: Uzbekistan, Kazakhstan, Turkmenistan, Russia.

In pocu tempu Irma sposa u so sicondu maritu - un polu da naziunalità. Ma u so matrimoniu ùn dura micca. In u 1943, mortu in a guerra. Ma a so funzioni polacca permette a Anna è a so mamma per andà in Pulonia, unni si stabiliscenu.

In Pulonia, Anna va a l'escola, induve studia assai. Spécialmente bè à ella sò l'umanità è e lingue - puderia francamente in parlare in alimanu, olandese, inglesu è italiano. Allora, à a scola, ella cumencia à manifestà i talenti creativi - hà assai piace à rimborsu è à cantà. Anya anu vulutu ancu entra un college creativu, ma a so mamma li dumandanu di sceglie una spezialità più mundana chì puderia pudè esse ingressu. Per quessa, Anna Herman hà trasiu a l'Università di Wroclaw in u 1955, selezziunate a geologie cum'è una spicialità.

Ci, Anna, chì ùn hà micca persu u so capacità creativa, cumencia à cantà in u teatru amatoriali "Pun", chì dà impetu à a so autuditirminazioni à scelta una vita di vita.

Singing career
Duranti u so tempu di a splutazioni dilettante studienti, induve Anna hà realizatu canzunelli populari, hè avvistata è iniziatu à invitarete à varietà di varietà variità. In seguitu, principia à fà cuncerta in i cità di Pulonia, parlendu in picculi festività. À una di sti prestazioni, si ritrova u cumpusitore Jerzy Gerd, chì cumincià à scrive canzone per ella.

Successu seriu hè acquistatu da un ghjovanu interprete in u 1963, quandu ella guazza u cuncorsu di canzone in tuttu u polacca, è à u cuncorsu internaziunale ella guazza u terzu postu. Dopu questu, Anna Herman cuntinueghja ghjunghje nantu à l'URSS, induva hà vindicatu a simpatia di l'ovinendu sovieti.

Ma u ricunniscenza più reale vene dopu à appuntamentu à a festa in Sopot in u 1964, induve Herman si guà u primu locu entre l'artisti di Pulonia è u sicondu di tutti i cuntesti. Dopu ssa vittoria, u so pianu spuntà è Anna abbandunà per a tour. Visitu a cuncerti in assai cità di l'Unioni Soviètica, l'Inghilterra, l'USA, Francia, Belgio, paesi d'Europa orientali. Anna Herman si face un famusu cantanti. No solu in Polonia è l'URSS, ma ancu in i paesi capitalisti.

In a Pulonia, i pirsuni cumuni l'amori, ma ùn anu micca cunsideratu per ella, chjamatu un cantante suviu. Dopu tuttu, a maiò grande di i canzoni Anna realizava in russu, è l'esèrcitu spettaculu hè tutte di tantu quellu chì adoptenu da i pulacchi. Ma in l'URSS hè cunduciutu cù "furia", per quessa hè gravatu principalmenti in Mosca, è Anna hè parechje in l'URSS assai più spessu di avutri partitu.

In u 1967 Anna andò in Italia. Ci hè un successu stupidu: ella duna parechji concerti, arregistramentu un novu registru, hè sparatu in clips. Hè u primu interprete da i paesi di u campu sucialista, chì face una festa famosa in San Remu, cù famosi mundiale, induve ella hè stata premiata u premiu "Oscar de la simpatia". I periudi ghjurnati sò chjosi di e so ritratti, parlendu d'ella cum'è un novu superstar. Anna hè in u celu settellu è nimu averebbe da chì tuttu pò cambià brutta ...

Pruvenza pisanti
À a fini di l'aostu di u 1967, Anna è u so assistente eranu viaghjà cù un antru performance italien. I dui èranu stanchi è u driveru s'addrumme à a rota. U so caru, impunite longu l'autostrada à grandezza veloce, scacciò per a fasa. U cunnuttore, intrecciato da u rote di steering è u sediu, hà ricivutu solamente abrasioni minuri è danni, ma Anna hè ghjucatu nantu à u vetru è volse parechji anghezzari mette, a batta in a roccia. Anu parechji ori dopu si truvaru è purtate à u ospitalu.

Herman nun avia un postu viventi in u corpu, quasi tuttu hè rotta: armi, peri, spine ... Ci hè stata in l'uspitalu durante parechji ghjorni senza regrandate a cuscenza. E i medichi ùn anu micca avè predicimentu, se survitanu o micca.

In ogni casu, Anna ùn si pò esse ella, si ci era rendutu cusì faciule. Trè mesi dopu u terribbili accidentu fù permessa di trasfirimentu à Pulonia pè trattatu. Hè stata "impastata" da a pede à i pedi in guascu, chì hè statu eliminata solu sei mesi dopu, riturnò à a so patria. Anna hà avutu ripigliatu di novu: cammina, apprendre à fà cuminciari semprici, cum'è tenia una cullette o un pezzu in a so manu.

Ritorna
Ma u desideriu di campà è di travagliu, à u sustegnu di e persone, aiutau Anna Herman a suprana stu staghjunu difficultu di a so vita. In u 1970 torna torna u pianu. U so primu cunciadore dopu una longa volta si mette in Varsavia, induve i spettori scontri à Anna cun una ovación stazione media ore. Anna Herman torna a cumprenda. E di 1972 inghitza a so tour tour. À u listessu tempu Herman sings for a prima volta una cançon scritta in scrittura per a "Hope". Questa canzone hè u primu travagliu realizatu in russu da Anna dopu a risturazione. È a canzone acquistenu u status di "persone".

A vita persunale
Anna Herman hè maritata in 1970 cun un ingenieru simplici da Polònia, Zbigniew Tucholsky. A so reunione si truvò quandu Anja hà studiatu à l'università, è u ghjovanu specialista Zbigniew hè statu mandatu da u dipartimentu di a scienza di metallo per aducazione in Wroclaw. Si ncuntrò nantu à a spiaggia, avè à parlà, ma Zbigniew avianu bisogna à fighjà urgente, si abbandunonu l'indirizzu è dittu l'addiu. Stu cumpagnu d'aleatoriu ùn ùn abbandunà u capu di u ghjovanu è dopu un pocu di ritornu torna torna in Wroclaw è si ritrova cun Anna.

Anna è u so maritu vole veramente un figliolu. È in u Novembre 1975 anu un figliu più largu, Zbyshek, nascita. Naturalment, i cuncerti sò postposed pi qualchi tempu. Anna hà intruduciutu ind'i famiglia, assai piacevule di coccia per i so omi.

A morte
In u 1980, u destinu novu annantu à Anna. À u concerti di Mosca in u Luzhniki Herman si mette in casu. Dopu à l'ecami, i duttori pusonu un diagnuniu dilicatu - e malatie oncologica di u sarcoma. In ogni casu, Anna ùn vole micca di scambià u ghjornu di prughjettatu di vittime à l'Australia, è và à turnà in viaghju, induve ella cuncerta tutte u cuntinente. Immediatamenti dopu à u so ritornu à Varsavia, Herman hà stabilitu nantu à a tavula di operazione, ma i medichi sò digià impotentà per aiutà - a malatia sparse rapidamente è luntanu.

Anna murìu n'Agostu di 1982. Hè intarratu in Varsavia in un cimiteru evangelicu. À u so funeral, migghiara di i so cumpagnie è i ghjuridichi in crescita, per quale u nome Anna Herman hè sempre puchonatu cun un halo di luce, è i so canti permaneinu per sempre in i cori di i milioni.