Cumu truvà un omu

Quandu assai pruduttori si dumandanu "cumu truvà un omu" per una rilazioni seriosa, per una sola notte, per l'ànima o per u corpu, è per a cuncepimentu è educazione di i zitelli, o per l'educazione di pensà (nascita).

Prima, cunzidiate ciò chì site perchè per questu. Aghju fattu un capelli di moda, pusatu nantu à una faldella perch'ellu era più corta, perfumata cù un perfume caru, hà custituitu un impetuble maquillaje. Tali accunsenu sparisce.
Indudittamente, una donna hà duverevuli boni è un aroma piacevule sò venutu da ella, ma questu ùn hè micca abbastanza, perchè quasi tutti e femine faranu u listessu.

Allora cumu truvate un omu? A maiò parte di l'omi devandate un impegnante per avvicinà una donna, sopratuttu s'ellu li piace.

I ragiò ponu esse sfarenti.

Ùn hè u locu per guardà - Ogni omu hà parechji preghjudizi morale, per esempiu, qualchissia pensa chì e donne decente ùn anu micca cunnisciutu in a strada, è di sicuru tali tentativu finiscinu in a fallimentu o avarà da pensà malu d'ellu.

Probabilmente hè occupatu, è se tali bellezza ùn hè micca impiegata, hà avutu un crescente inescuvule. Pensatu cusì cusì, ma doppu cavu through different forums, réseaux sociale, siti di siti, cunclusu chì era incorreite. Inoltre, a mo "esame civile" hè solu avè un novu travagliu, induve a squadra di a donna, solu una di elli vive cun l'omu (cun ​​me), è unu hè maritata, l'altri si trovanu. È a maiò parte sò assai attrattivi.

Ci hè parechje motivi per questa, ma a maiò hè solu scantu, sì, l'omi anu ancu propensu à teme. E se si vede à quellu ghjornu, quasi tutti i ragiuni sò solu una scusa per voi stessu, è a ricerca per questi causati accumenza da teme, teme a rigezione, s'assumiglia un idiota, etc.

In generale, l'omi anu teme à avvicinà e donne, è quelli chì ùn sò micca temerati, ùn mancanu l'attinzione di i donne è l'attaccà un such man à elli stessi seranu difficili o ancu impussibili.

A donna duveria esse u primu à dà i marcati d'attenzioni à un omu modestu, per esempiu, di sparà l'ochji, di surrisu, avendu perseguite u so sguardu.

Questa hà aduprate a chance, perchè ellu s'arrisurava à avvicinari. E hè megliu cumincià a conversazione sè stessu, una domanda simple, pudete dumandà u tempu o vai à a strada di Karl Liebknecht, è mentre ch'ellu risponde, fighjate à l'ochji è di u soru (solu micca falsamente).

Allora cuntinuate aduprà a conversazione, pudete ancu acquistà. U zitellu hà vedi immediatamenti se ellu interessa o micca, cumencia à a vargogna, rireranu, ci hè una ghjucazione in i so ochji, da ellu interessa.

Questu averebbe abbastatu per ellu à esse attu, in i casu estremi hè pussibule, cum'è per esse, per accidentamenti l'incontru cù a manera l'altru ghjornu. Ma ùn anu u mastru, perchè avete bisognu di guadagnà.

Allura, per seguità, ùn duverete bisognu à nimu. Si u zitellu s'insegna chì sì specificatu per ellu à scuntrà, ùn hè micca da guadagnà, più di questu, pò ancu puntuà nantu à tè.

In altri dritti, avete bisognu à chjave l'attinzioni è dispelite u scantu un pocu, è poi li fate tuttu ciò ch'ellu stessu, puderebbe sguassate u novu à i forni per una famosa donna.

Cumu hè tuttu fattu? Sì, in ogni locu, in a strada, in una tenda, in transportu publicu, in una cafe, in un club. Ùnicu solu avè nutatu chì hè megliu per cunnosce a vita chì in Internet. Omi intelligenti ùn si sò micca in a reta. Ùn appretrenu micca per dumani, questi scuperti pò durà sempre è di sicuru serà.

So close the browser, apague l'informazione è avete l'avati.