Auguri di l'attore - Ivar Kalninsh

Attivetu di cumpagnia Ivar Kalnins l'1 di austu, 1948, hè natu in Riga in una famiglia numerosa. A so vita hè diversa è chjina d'avvenimenti brillanti. Vi parvaraghju assai di elli in u nostru articulu.

Aghjustassi l'espressione "l'amore divintò à u spaziu". Perchè nimu, in fattu, ùn sape micca questu induve. U spaziu hè un destinazione assai adattata. Eccu, mi pari, hè pussibule è micca per perdisce questu cosa ... Hè ferone in una famiglia induve eranu quattru figlioli. A l'età di quattordeci, hà dettu à u papa chì avissi vulutu dà soldi. "Ùn sapete mancu fà nunda! Andate à a pianta - ti da insegnu a manera di guadagnà u soldi *. U Patre stessu hà travagliatu com'è un auto mechanic è per quessa ùn pudia micca dì una manera più faciule o più creativa d'ottene soldi. E aghju un travagliu cum'è pupulari di un locksmith. L'impresa trasfirìu a l'scola di notte, è hà campatu. Appena graduatu da i corsi è hà diventatu u debugger di i predecessuri di l'equipaggiu - enormi analitichi enormi. Eranu constantemente antagiate da i operaurali, è l'avè riparatu. Scrive cusì: i prublemi cù e donne anu accumpagnatu l'artist Kalninsha da l'adulescenza. Credu chì tutti i destinazioni sò dipinti longu prima a nostra nàscita, ùn sò micca un fatalist, ma alcune supremu "prescrittu" una vita cuntenta cù una persona, l'altru - una ricerca eterna, è ùn hè micca culpa.

Qualcosa strana

In certi modi, stò prubabilmente strana. Per esempiu, pensu seriu ch'ella hè pussibule per fallu facilmente u destinu di una persona senza prutezzione cù i magia è Tom. Solu micca tuttu in a nostra vita pò esse sentu è spiegatu. Ancu s'è spoilsi a vita di quarcunu hè facilitu è ​​senza l'aiutu di e forze mistichi, ma solu di chisme, slander, intrigue. Per esse onesto, à e presentazione, oghje sò teme di fà u champagne cun dama. Dumani stampate i fotografici è aghjunghje chì dopu avè l'alcoholiceriu, l'artista Kalninsh la vinta. E tutte sse perchè un bellu cammellu senza supportu da u risturante "hà vistu un brucu à u puderiu". Iè, sò cum'è eddu, aghju culpitu tutti. E quin tipus d'espressione hè un "simbulu di sessu"? Ùn deve esse micca un simbulu di sessu, ma u so participante. A almenu, mi piace piace din optione assai più. - Viu, È var, hè cuntentu di a stampa. Ma ùn ci hè nè fumu senza u focu, è ùn anu da micca da scontu, attribuiti à i rumanzi cù assai attrici ... -Belle, à u listessu tempu, ùn eranu micca tutta di dilicatu, cunnessu categuricu cun tutti l'attrici, à quale aghju avutu travaglià in un situ! Cu Lena Safonova ci sparamu in quattru stagione in una fila, cuminciendu cù u famusu "Ciliegia d'Inverndu", da quì, pensu, è parlanu di a nostra "rilazioni persunali". A genti ti piace à crede chì l'amore hè cunvenutu in u screnu di Ivar solu perchè ghjè in verità. In generale, hè bonu per crede chì ci hè l'amore. Senza ùn l'attribue micca à l'altri populi: - Avete qualchì attribuisci l'amore per voi? - Sì, sì ... Ùn vulemu esse chjamatu u sanu di l'attrice, hè assai famosa è hè stata filmata assai. Ùn sò micca sapete ciò chì era successu per noi, perchè cumu cuminciò stu rapportu di i so romani di i passati anni in a stampa ... Iddi dicenu chì pareva averebbe in prublemi cù u so maritu, è hà prubabilmente di pensà à chjamà sti revelazioni i so ghjilosi. Cusì ùn era micca solu in l'amatori, sò quì un gruppu di camandati. Cchiù di grazii ... Ùn sò micca sapete cumu l'altri omi esse cagiunati, ma in u mo casu ùn era micca una novella in tuttu, ma un amurchik, è ancu un affari borrabilu. Aghjustanu, hè un piccatu veru, ma per chjamate un episodiu, chì, per voi, dispiace mai più tardi, relazioni? L'omi bianchi sò tutti nerds, hè veru. Inoltre, sta stupidità hà dettu dopu trent'anni! In corta, vogliu veramenti si tutti i so rumanzi eranu quantità grande.

Introduzione

Puderaghju - Kalninsha, era stupidu. Dopu issu sta pubblicazione, scrizzanu quì per un canzoni di TV è dumandate, quasi ricchi: "Eppo ... Cumu avete ottinutu nantu à questa attrice?" Sì, ùn scurdate micca! Avìa a ririri: P pagarà soldi. Allora aghju da voi tutti i dati è in scrittura pornografica. Nun mai à a mo vita ha statu una relazioni parallela à a mòglia più di una patrona o di qualchì manera. Ùn ùn principia micca una donna senza finisce a novella previa. In generale, mi pari, ghjè spessu viaghjanu. Ancu avutu. Eppo, ci sò parechji zinggi, cinque figlioli ... Ci hè un populu chì ponu prumove di più drammichi turni. Solu solu puderà dì chì tutti i mo figlioli nascinu in amore. - Ivar, cumu si capite à cunnosce Ilga? - In a mo ghjovvenza, aghju fattu assai. Tocò a guitarra. Avemu, comu era d'esse, avianu una banda cù quale travaglià nantu à ogni forma di balli è ancu cuncerti. L'u tempu sovietu era veramente specialu: hè chì era cunvince chì l'alumna tocca o participà in funzioni amatoriali, o vai in sportu. Inutili, era cunsideratu un parasite è una persona sviluppata. I, sicuru, piacheva a creatività più di cose à piglià pesi ... Avemu eru malatu cù a musica, è ancu a prospettiva di e rendimenti libretti obligatorii à parechji ghjurnati di ghjuventù ùn era micca ghjustu. E so figlioli chjamavanu, è noi ghjucàvamu. ... Dda sera, avemu travagliatu in l'Istitutu Medico. U prugrammu chjamò una bassa. Hè avà nutatu chì l'orquestra in quellu tempu si spessu si cogli per u sviluppu culturale di u populu di u travagliu di tutti in una fila - i scientisti è di falignami eranu sopra à dilà indeggettu in i pipi ... Questa bronchita, pare, hè stata recrutata da i bughjanti maltratati. Cusì aghjustemu, avemu aspittatu à a fini di un prugramma di venti seria, perchè duvemu toccu à seguità, chì ighjanu i medichi crescati u cunsumu di una cena festiva ... Ella, sonoru finta, avia tuttu u putere nantu à sta criatura di l'omi. E ancu se a mugna di a mugla di a cervia hè stracata da una pipa grandi, u musicista scacciò per vultà in i nota. Ci hè capitu chì l'studiente di a facultà musicista era praticanti, è fù assignata din orchestra. Ùn pudia micca miss una chica. Inoltri à u fattu chì Ilga hà accertatu chjaramente cuncipiti, era bella assai. Allora aghju pigliatu vinti anni. Avete abbrazzatu è aghju fattu una offerta ... Ilga era una chjesa seria, hà intristinatu da a musica, è hà influinziatu tantu ch'e aghju trovu tutte e mio canzone à a guitare è intrinu in u conservatoriu. Per via, avemu avutu toccu un casu cù u prucessu da a vendita di chitarra è l'equipaggiu. A so moglia dopu appressu à l'Istitutu di Cultura cù u nome di Krupskaya in San Petesburgo, hà ricivutu una spezialità di maestru di musicali è anzona à a scola di musica. Cusì in a prima famiglia, tuttu passava cum'è se in u sensu sèculu di sta espressione.

Famiglia nova

Unu unu, ci era una picciuttedda - Una è Elena. Avà hè un modu di avè un mesi di ananas, da dui - per bevinate u latte di capra, è solu dopu à sei mesi pudete planificà a cuncepzione di un zitellu. Avanzatu, tuttu era più faciule: l'amuri amanu l'altri, perch'elli anu figlioli. A me moglia hè tutta a musica, sò una stata attiva ghjovana. Ma avemu pruvatu à seguità. Striptease l'anima, chì hè inghrigata in l'aula per l'aghjurnà, pocu adattatu à a vita normale, Pushkin, Chekhov, Shakespeare, chì scrivia sopratuttu nantu à l'afflittu scontru, ùn combina micca bè cù una vita cuntenta. Pruvvidennu a cumpurtamentu à combine l'incompatibile, aghju pigliatu cun mè in giru è di sparà Ilgu è fieri. Ancu u fattu chì a fama hè stata rapida, ùn aghju mai stà una stella chì u dettu ùn tocchi un ditaghju è tuttu u tempu in u mo perchè perchè Shakespeare ... Certi voti sò solu per lavà i diaperi, è cose a veture di i zitelli. Possibile micca com'è spartitu chì avemu vulutu ... Essenu, bastamente l'apparizione di un zitellu precisa vittimi di una donna. E vittimi eranu picca, pruvatu di pruvà à a famiglia. - E figlioli ùn anu micca offisu, chì passate un pocu tempu cun elli, ùn site micca da una longa volta? - Una, era di deci anni dopu, hà dettu chì ùn hè micca impositu caminariate cun mè - tutti i gogglesi. Allora andava cun avanti. E quandu mi vogghiu attornu, l'aghju intesu tuttu è si senti ancu malata: qualchissia anu un grin significativu in i so facci; "Ay-yay, artist Kalninsh, cun una chjera passeghjava ..." Ùn spiegà micca à tutti chì questa era a mo figliola. Sò un adultu, è s'hè fattu splendore ... In ocasioni, quelli esciuti dumandatu dumandesi per un autografu o puderaghju riturnate? "A cura inevitabbilamenti hà cambiatu, e e figliole fete offense. ... Ma ùn pudete fà cumercii in a cucina. Sò viaghji, viaghjatori, spariminati i scoglii. Probabilmente, in qualchidunu puntu Ilga era stancu. Ci era parrannu di rinunzià, perdedu più tempu cù a famiglia, ma questu cumprumissu ùn hè micca impositu. Un prughjettu prupone l'altru, ùn pò micca cascà da a ghjallina. Ùn sò micca sapè cumu spiegà, ma in vostri qualchissia di l'energia propria accumenza, è se ùn avete micca datu un splash, stà sparghje appruntate cum'è quellu hamster!

Ùn hè micca tutto tardi

L'artistu deve esse realizatu comu Kalnins. Tintau di limità me stessu - per esse in tutti i festivali di casa, per ùn mancanu per u Natale è l'annu novu. Anchi si Felice Anu novu ... à a notte, in quantu di ricumpinsamente, u piu di l'artista hè d'oru. Cusì, aghju accumpagnatu a famiglia à un restuità, hà viaghjavanu à travaglià è sottu à l'amuzera per unisce sò. Tuttu hè beni: Sò sobri - sò cuntenti, aghju benvutu bè - hè piacevule per mè. Aviu avutu un amicu, ancu un artista famoso, cusì hà inventatu un mètudu: "Un ghjornu di ghjorni passava cù a moglia in tutte e tavernes in a cità. Avemu camminatu finu à a matina ... Avà, durante sei mesi, sò cumu cumpletu. " La mòglia di l'artista hè ancu una professione. È assai difficiuli. - In particulare, quandu avete maestru, è l'artista abbanduneghja in vinti figlioli di una vita cunivalente. - A crisa principia assai prima di partu a famiglia. Nun avemu mai disputa, ùn hà micca scandalizatu in u sensu in generale. Probabilizmente, a fatigue psicologica hà riunatu. È, per voi, Ilga era u primu à lascià. Ella stava cù a mo mamma, è stete cun me figlioli. Per un tempu, esistinu. U propiu di u capitu, ad admessu, ùn hà micca travagliatu da mè. Aiutà per a casa si prumove automàticamente a figliola maiò. Ùn ùn parlava micca à L'il motivi di u so attu, perchè ùn aghju micca avè u bisognu di scopre u chjaru chjaru - l'amore divintò in u spaziu, ùn ci hè più. Quantu a vita viva? Quale hè quellu chì puderà darà una risposta chjina à questa pregunta? Nimu. I me genitori all my life together, è, sicuru, pensavvi chì avissi avutu u listessu. Almenu, mi vulete. Ma Diu hà u so modu. Qualchidunu perchè un annu, dicenu, sette - un numeru terribbili, ancu s'ellu ùn hè chjaru quantu hè pitittu di doce o vint'anni, in quandu hà avutu assai travagliu. Eppu era spinning, pruvatu à seguità, è da qualchì manera - bam! - Notaraghju chì voce a casa si fece. Tug, vede, ùn importa micca, ùn vede in un casteddu sicilianu di storia, o un modestu appartamentu di dui camere ... Un pezzu ùn era micca maravigliu, cum'è sempre pensu. Tali sentimenti sò difficiuli di trasmette in parolle, spiegà spiega. Forsi L'Ilia sintì a stessa cosa, solu prima, cusì hè partutu. Allora turnò, ma ... Tuttu u cuntestu chì ùn avemu micca vedutu e pruspettivi per più vita di a vita. Quandu avete micca ghjuntu da qualcosa di una donna, è ùn pudete micca offerta nulla à ella. Disgrazia - ùn hè micca un problema. Succece ancu male - quandu ùn m'interessa. À mè, "tuttu u stessu" hè ghjustu à u cumpletu. E figlioli anu creatu: u più vechju più vechju, i più ghjovani - quattordeci. A responsabilità per elli, per supòttile, ùn mancò nantunu, ma avianu bisognu di menu più menu ch'è avianu una volta, è in principianti riagissinu cun entendre à l'Ilga è per mè cun prublemi seriu. Per turnà in daretu è pruvate à calculà à quale momentu, di colpu, diventonu prestu, ùn hè micca impositu. Allora aghju pacatu i mo cosa è partissi, allughjenu un locu.

Libertà è indipendenza

- Ivar, hà scrittu chì t'hè abbandunatu a famiglia, perchè metteu Aurelia Anuzhite ... - Avemu avutu Aurelia più tardi. Doppu lu divorziu di Ilga, campu assai pezzu. Di sicuru, ci eranu stori amuletichi, ma ùn mancu ùn mancava à nimu di casa. Sì, nunda seriu ùn era micca. In generale, tutta u primu annu dopu a parting, pensu sempri, perchè a nostra "attività famigliali" fracassava inodore. Ùn pudemu micca dì chì i pinsamenti foru datu per fà. Ùn aghju micca tortu à nimu: hà pigliatu assai. Questa invierno questu annu era nuvellu, pare chì solu in a mo zitiddina eranu. Ci eranu infidels quantunque sempre, si stavanu fugiteru finu à aprili. Ma si scigaru! E dunni hè questu ddu invernu? Hè finita. A primavera hè stata torna. A neve ùn hè micca u tempu d'arricà ancu, è quì sopra l'alivi di l'alivi. Tuttu hè in mozzu. Per quessa, hè probatu dettu chì ùn pudete micca entre u dui dui fiumi. Invece cù a siconda muggheriu, pruvate, è ancu più di una volta. - So, Ivar, anu sempre avutu tempu di godiri a libertà? "E qual hè libertà?" Pensu chì nimu ùn vulerà esse segnu. Si pigliemu a storia mundiale, ogni nazione, almenu una volta, ma battete per a libertà. À u listessu tempu, allora ci sò dipendenu. Indipendente - ùn ne hè bisognu. Aghju avutu una storia maravigliosa di a relatività di a libertà è a manera ch'e aghju pigliatu prestu soldi da a movita. In l'annu 90 anni, quandu tuttu s'hè cullassatu, all'improvvisu si prestu in libertà. A macchina stata "cinematograficu" s'hè dissozzatu, avemu pruvatu di cullà gremios, reunioni, mentri nissunu sapia quantu era fattu. Accuminciaru a fassi pelle, ma spessu u prezzu diprezzu assai prima di a finala di filmarazione, in u passatu di u cinema pianu di lavbu di soldi - in questu casu nimu ùn era interessatu in u risultatu finali. Ùn ci hè micca prughjetti nurmale, ùn ci hè micca soldi, chì sarà micca cunnisciutu. E certe volte ci invistanu à u travagliu nantu à quellu chì hè chjamatu issa in a corporazione corporativa di un bancu di petri, chì, incidentale, hà cullassatu dopu stu jubileu. Aghju dete a notte. Tali mutilis specificati avvicenu, chjamate è si dice; "Diciate quì: cinque anni ... una pausa ... questu hè u tempu ... una pausa ... una seria." Suggerimenti di a vostra mente! Damas, Televisione Centrale hè ghjuntu ... Ma induve? Dicia cum'è urdinatu. U festivale hè grande - aghjunghjenu tutti i famosi cantanti, cumpuletti, un certu mancu di camere era cum'è à a manifestazione ... À u cuncertu un vulturu famosu venga à mè, è, nervu, dumanda: "Ùn dì micca quantu a pagari. E avete dittu? "Credu chì ùn hè micca a ghjente chì deve esse dumandatu" vi rispundimu.

Offers

Dopu u cuncerta, una pantomime hà fattu entre mè è u rappresentante di u clienti. Pigliò un fasciu di factu, è i so dritti torni in una machina di scriviri di cuntà soldi. Solu: shur-shur-shur ... E nisuna parolla, solu una sguardu à mè: "Sè abbastanza?" Sugnu ancu risponde à a pantomima: "Eppo ... ne vogliu". "Unprinnutu", - scrittu annantu à a fàccia di un omu in una giacca crimson, è di novu - shur-shur-shur ... Seis mesi dopu in questu soldi, aghju jucatu un casu cù Aurelia. Chì ci parrammu? A slaveria ... Cusì hè permissibile solu se hè dolce. È vuluntaria. Cù a me a prima donna, avemu truvatu in u 1992 in u settore di u ritrattu "U segnu di a famiglia" da u dramma di "Balagiu" di Balzac. Fècenu a "cap". Mi piace, hè un miraculu - ochju tutta a cosa chì succede cù l'occhi nucchiativi, sipping champagne. "A film si trova," Pensu, "è ùn puderebbe vèdenu novu". Hà invitatu à u restu à u pretextu di "cuntinuà à celebrà a film," Aurelia in u primu refusà, dichjianu, hà bisognu à visità a so mamma, è vai allora - per centu cinquanta chilometri. "Puderaghju!" In brevi, ùn hà micca vulsutu visità a mo mamma ... Allora trascingiò per i szertu sette anni. Amuri ... Aurelia ùn pudia aiutà à piglià. A so fiore, ingenu, salvaticu. Hè stata amusantissima ... Emu surprised how in a grandi cità aggressiva hà sappiutu di mantene questu limità. Omi generalmente attrae l'insecurity. In vista a so, mi vulia una fossa concreta in giugraficu à l'altru, perchè micca venti ... In Aurelia ùn era micca una gota di piccatu. Tutta l'età di trenta, voi, e donne, diventate in bruci uniforme, cambiassi a scoli, è noi, ùn puderete guessu quandu a ghjovana Natasha Rostova spariu. Ma aghju digressu ... E dopu avemu fattu svegliu, suggerìte: "Vivemu nzemi", "Veni", dici, "solu ùn aghju avà partutu". Chjamava a mo mamma, chì ùn hà micca indirizzatu. Una vita nova hè vinutu à a vita. Ajuta un appartamentu, Aurelia hà studiatu. Hè necessariu per ella in una struzzioni per amparà a lingua letona chì ùn cunnoscu. Aghju avutu l'aghjurnamentu à a so bocca, perchè l'accentu si era guardatu da moltu tempu, ma in u teatru, chì u curreva?

E cuminciò ...

Aurelia hà in modu misteriosamente pruvucatu à i cosi cusì cusì. Invechje volteu urganizà a mo vita, è decisu di marità. L'aghjunghje hè chì sò battizatu cum'è Lutheranu, è Aurelia hè un lituanu, chì hè un cattolicu. Avemu vultatu à a Ghjuda cattolica, è aghju dettu a mo storia, à quale u sacerdò responde: ella pò, è ùn puderebbe micca. Quattru t'imberà marinatu, spieghenu per chì micca, Aurelia hè stata annunzia chì ella cascò in collapse. Solu micca pensate chì, ùn era micca fatta in tuttu! Ma u so debbuli in i nostri mani - u sacerdotu era tantu scantu chi chjamò l'arcivescu. "I me figlioli", dicia pisati, "vive un annu". "Sì, avemu travagliatu per un annu ora!" - Iò: u Bischile hà principiatu à ricurdà ghjovani, cum'è servitore in Belgique è duranti a guerra, a persone spessu perdenu ... Li cattolici ùn sò micca riunificatu senza l'autorizazione pibbliche di u Papa, è dopu, in l'anni di a guerra, cum'è l'archevellu hà riurditu, ùn ci era precedente. "Espero chì ellu puderà esse tistimoni di a so biografia per u bonu è si ncuntrarà a mità". Ma "ellu" Ùn dicianu micca, perchè ùn abbandunonu micca: u padru di Aurelia u chjama: "Come sud Avete digià accunsentutu. Forse à una altre cresia, è u stessu archevistru vènsenu è dumanda: "Eppuru chì hè questu luteru chì vole esse un Catòlicu?" E eranu sposati ... Pudemu pudè travaglià cù a me mugliera in Puderia avè rilassatu d'ogni modu, ma ... Ancu era invitatu ancu duie, ma ùn ùn accunsenu, perchè u teatru in repertoriu hè una restrizzioni in attività di cuncerta, in i muvimenti, etc. È accunsenu solu in prughjetti unipo. "Se semi duvuti traminati, ùn ci hè nunda di manghjà in casa", vi explicava à a mo moglia. In un annu avemu avutu Mikeu. Aghju avutu cù u mo oghje chì u mo figliolu nascì. À quellu tempu, era sicuru u più happiest di i mortali. Per quessa, hè assai incridenti per mè, quandu ora un omu cù u mo imaginazione hà da asseverà i me cuntenti ricordi di quellu tempu. Sicura chì l'apparizione di u zitellu complicava a vita creativa di Aurelia. Ma pare di guadagnà. Quand'omu scontra, hà fattu assai attu, è hè una pietà chì avà stà completamente da a carri in funzione. È aghju avutu perchè cumu una donna amata piglia pocu à manghjà un sensu prutoculu. Bisognu prufessiunale di l'attori - una cosa terribili, ella, cum'è una paver d'asphalt, pudete sparisce ancu u più grande amore. A me moglia in primu momentu era assai cuntentu per u mo travagliu novu, è da sicuttu stapià ... Ùn diceraghju chì ùn eremu un fan di u cinema, ma era da ellu chì u grandiose crack si sviluppau.

Ci era una figura. Assai prometenti. Fù stati invitati per pruvate dui. Ancu ancu a gestione di tromba di i ghjurnali lucali: dìcenu, a più bella parata di Lettonia avarà aduprà l'amore nantu à u screnu, è cusì. Hà fattu assicurà. Chjamanu è spiicalli: "Ti pigghiarè. E a vostra muggheri ... In generale, circà una altra attrice *. Diceraghju à u direttore: "Oh-ella-ella, chì duveraghju in casa? Seraghju strangulati in a cucina! »E u direttore ùn hà micca pigliatu l'imaghjini di cinque anni, ogni scelta hà cambiatu in mente, credendu cù stu prughjettu. E ùn puderebbe ricusatu - u scrittore hè u centu per centu mine! In generale, era un esempiu vivu di manera di ùn cunfundassi a vita personali è creativa. In casa, aghju aspittatu, almenu, per una nova eruzzioni di u Vesuviu ... Ma deve esse nutatu chì a donna hà patitu a so scumessa teresa. Eppuru era ecumente: a situazione hè dannighjata per una vita dura. Inoltre, u rolu di l'heroina hè stata fatta da a so cumpagnia di class Aurelia ùn parlava micca in parolle, ma a so fàccia era assai leggiu; "Traitor" In parti, sì, hà largamente sacrifizzioni a so prufissioni, dedicating herself à crià u so figliolu. Ma, per me parte, i vittimi eranu abbastanza. Pruvatu per furnisce micca dunque chì ùn hà micca pensatu di soldi à tuttu, puderia dedicà à tuttu à a creatività. Aghjunghje à qualsiasi offerte, perchè in l'anni quattrucentu era assai pocu di elli, è avemu un zitellu, è ùn avemu micca vulutu contà tuttu u tempu in un centesimu. Accussi chì i prughjetti di u teatru più interessanti hà trasmessu per mè. Puderanu bè cum'è un attore, ma, perchè micca, ùn prumesse micca di guadagnà u soldi. Eppo l'hà ubbligatu à refuse.

Tradimentu di a mòglia

È cusì unu à una ... Sentite a pelle chì u cumerciu negativu. U puddle di irritazione muda ind'u migliamente trasfurmatu in un lavu. Probabilmente, postu ch'è aghju più vechja è più sapè, era stesu primu per capiscia chì u Pane cù Aurelia, a storia si va à a so finitudi ùn hè micca assai piacevule. Ci hè quarchi putti da manca, è u lavu sorte di a costa ... Pò esse difficili per quelli chì si capiscenu per quessa chì altri abandunate, in particulare quandu si tratta di una partazioni amatu. Ci sò suppositori cum'è "di prubabilmente, li battenu". A strada, Aurelia era più prubabile di vintu o sfruttavvi l'ughjettu di "tipu di platea ..." ... Sò in generale à capace di qualcosa à qualchissia cun forti suttili sottu à una donna. Mi pari chì ùn ci hè nunda terrible quì. Nuddu avutu quantu secondu u nostru paese di u nostru "Santa Barbara" cuntinuau, ma à questu ghjornu felice scrive: "Oh, si battenu". Pensu cusì: nimu s'hè divorciatu perchè cummattive. Hè impurtante - per quale era una sapa spettacula in a fàccia. Sì u cambiu fattu, sicondu i soldi era a raghjoni, chì abominazione ... Ci ponu sapendu chì a mo moglia avia altru l'omu. Ùn aghju micca ch'e aghju pigliatu o aghjunghje - hà sappiutu. Nun mi mai permessi di fà scopi di ghjilosu. E avà adattatu, hà purtatu un cummerciu di stupidu ombra ... Annie avè Aurelia pudia trattà tuttu ciò chì - oghje una mug bianca hè stata postu à u cantonu di u tavulu, è hè necessariu à a direzzione, in u travagliu fù rimessu per annunzià ... Pò esse mistaken, ma paria , chì a maiò parte di tuttu quellu ci fù irritata da a mancanza di ghjilosu di a mo parte, u fattu chì ùn aghju nunda, ùn aghju micca cummessule cumplicati. U mio scollo principale era stà ignurante di u so state di amore, a manifestazione di a notoriu "tuttu u stessu". Solu per l'espirienza è l'età, avè intesu: avemu in modu inesurabilmente versu u colapse. Una ora o più: tick-tock, tick-tock ... À qualchissimu puntu, decisu di disperse per vede a so vita. Allora semi sparghje. In seguitu à mè, ci era micca e donne, Aurelia hà micca missu. Tuttu hè chjaru - sìammu vivi. Ma s'ellu hà postu amparà quarchi cosa, aghju avutu tutta a mo palmera. Malgradu u fattu chì legalmente avemu sempre seguitanu essendu còmpiti, era perfettu chì ùn ci hè nimu. Sò cusì una persona - Pensu chì ùn valerà reggerie nunda, in particulare in una vita induve tuttu prima o dopu finisci. Ma dopu à sei mesi Aurelia hà dettu di colpu. Ella disse bona parolle, hà assicuratu chì l'hà amatu. I offre à scuntrà. Nimu, avemu un figliolu chì faci esse timperatu, aghju avutu tantu forru di Mikeu. In più, aghju comprendu: ùn hà micca veramente "avà" cù a so felicità, postu ch'ella chjamò ... "E chì stupidu di perdiri?" - Pensu è andò à a reunione. L'afflitta d'una stima propria ùn hè micca amore, ma ci sò parechje quandu hè assai faciule per scantarià u primu cù u sicondu. Attruvamu novu vicinu vicinu. Chì, sicuru, hè stata un sbagliu. Forsi qualcuni pò gestite per entra à u stessu fiume duie volte, ma nunda ùn hè statu venutu. - Perchè - Vede, ùn aghju micca bisognu à u sicondu violino. Ùn ogni ghjornu. Pudemu i pantimedi è in a mane di mare nantu à u coffee in bed. In vista di a creatività, tuttu ùn saria senza cambiu, aghju precisu a tanta libertà quantu necessariu. E allura, hè veramente un prublema per piglià un taxi, si ùn avete micca u tempu di scaccià nantu à u vittura? Cum'è accunsentiscenu. Hè stata cusì; "Ùn aghju dumane". - "Cumu?" - "E accussì!" Tuttu novu esce da quella di a felicità completa di Aurelia, aghju stà in casa è esperà humilde induve vulia andà in una ora. A so vita ùn hè micca per mè à tuttu. Dopu à a nostra riunione, diventava sempri più forte in questi cusì. Più pensà chì era pussibule di rinunzià un postu interessanti per guardà a nostra casa ghostly.

Pesadizza di l'anima

Ùn era più difficultu. Allora, quandu a mo mugara s'hè abbandunata a casa un ghjornu, andiu à l'aghjuntu è applica di un divorziu. Pigliò tuttu u culpèvule, perchè chì hè culpitu, hà ancu pagatu u dettu ... Iddu hà dettu à u ghjùdice chì ùn ci hè un capiri entre noi, probabbilmente per a diferenza in età. U zitellu in a famiglia sia solu, cusì avemu subitu rapidamenti. Ella pensa ch'ella vulia dumannarla di vultà! Ma vultò chì l'uppostu hè veru - Ùn aghju micca vintu libbiratu di i bunevoli matrimoniali. E dopu, cum'è in a canzona di u mo querido Vertinsky: "E per pèrdite un ghjucatu in ghjucà, cù u so amicu principià inculami inocenza. Dopu qualchì volta per assicurà.

U simpaticu stessu di un omu

Aurelia sparì. In u sensu sanu di a parolla. Ùn avutu nisuna idea di unni andava, è era assai preoccupatu per l'incapacità di cumunicà cù u so figliolu. Pensu chì dopu un pezzu si mette è cunfittate. Mikeyus ùn hè micca di tortu per ellu ùn ellu micca da i so genitori ... À u primu ùn hà mancu ancu di dorme, ùn pudia micca chjusu i so ochji, è quì hè ellu, u mo figliolu. Questu longu dumilatu! Essèndusi svigliatu è cammino comu un lupu attraversu a stanza da cantu à cantu. Aghju ricordatu - è u mo core hè strufinata, ùn pruvà micca di publicà a situazione, per ùn avè datu assai raghjolu per lavà i mo hezurdura in a stampa, i puderebbe aspittà. Cercu à circà, quasi cù l'Interpol, ma Aurelia cum'è in l'acqua hà chjappu. Quasi dui anni passanu. Iu maritò. Cù Laura hà digià una figliola - Louise. E turnu in casa, è culà - bang! - Aurelia. Piglutaghju, edda, è fidu ancu dinle. "Ciò chì vai pè quì?" Ask me. Aurelia auminteghja i so ochji di borrache è cuminciò a chiarlu: "Induve? À voi, u zitellu solu hè natu, è u chjappu! "In una parolla, a situazione hè surrealista. Ùn sape micca à chiancià o riride. "Se vulete truvà una relazione" Diceraghju à a mo ex-moglie, "vai, preparate per un iniziu". Per un pezzu, hà sempri fattu un sensu di sullurdati, è dumandò: "Sì felici?" "Sì", - risponde bellu. - Ivar, è ella lascia? - Imbernu, ma ... - Kalnynsh, chì Aurelia fù tardu? - Nunda ùn hè troppu tardu. U pesu era formatu senza ellu. Eccu accussì. Laura hè una persona assai calmu. Ella ùn hà mancu a diri di qualcosa. Pocu dopu a so visita strana, Aurelia hà maritatu un bonu omu riccu, pare mancu pisanu beni. Oravale, mette à a ghjesgia qualcosa cum'è un misteru riliggiusu. Mi vulia vedà, ma eru troppu chjucu. Sò cuntentu chì a mo cumunicazione cù u mo figliolu hè stata restaurada, ùn aghju micca bisognu di più. Mikeyus hè vicinu à visita. A voti cù l'amici. A strada, per qualchissia ùn averebbe ricordu di u tempu quandu avemu avutu in vida. Vi mostra una fotografia, è hè stupitu; "E tu erate cun noi?" Hè una pity, sicuru, chì ùn aghju micca l'uppurtunità di crià, per observà cumu si cambieghja ... Ma ùn capisce micca per spalle cù Aurelia com'è un errore. Ancu s'è avè avemu avutu picciriddi cun ella, forsi tuttu s'hè svilatu di manera diversa. Ma nantu à u tema "cumu si puderà, se" puderebbe fantasizzà. E ùn aghju micca i fantasies voi. "E voi, Ivar, un omu desesperatu, decide di pruvà nimu quattru ..." "Sì". È tutta volta hè torciata di novu! Prugettu - cinquanta anni, viiu finarmenti pi mia. Anu vivenu. Terrific! A vita di un bachelor hè una scelta chic. Sugumamente, u dirittu facia chì ùn aghju micca da dà, amici, bocca, induve vogliu - un miraculu è mosse. Aghju campatu, cum'è untuveru, chiancià è a so manciata cum'è no altru nimu ùn deve micca. Ma, apparentement, ùn aghju micca permessu di guidà a libertà durante un longu tempu. Neymetsya ... Aghju tutta a mo vita, sò cuncurdatu cusì chì duie o quattru persone avianu vicinu vicinu. Ùn pudemu micca vive per un tempu longu senza rresponsibili.

U megliu hè quellu

- Quandu dicenu, u primu matrimoniu - da Diu, u sicondu - da u diàvule, u terzu destinu, Ivar? "Possibile". Ma ùn parevanu fà nunda spusessu. Cu Laura, avemu truvatu per accident, micca à a cumpagnia di teatru. Hè un avvucatu. Allora tuttu hè standard - chjamate ancu più spessu, reunioni. Iu maritò. Apparevvi, Diu divirtia assai prucessi per a ghjente, parechji dumande hè dumandatu à mè, è in a creatività è in a vita, ùn m'hà micca lascià. Aghju nantu à a mo manera, è ùn ne stai mancavanu fora di a prufessione: mi vulevi vede e novi funzioni. E a vita ti fa spin - ricintimenti a mo figliola hè nascita, ne napule ... Laura hè più ghjovira chì mè per vintimila anni, ma spessu pensendu chì l'uppostu hè veru - sò più ghjovanu. Ùn pudete micca chjamà u so ingenu. È ùn aghju mai avutu cunse una combinazione di feminità è di discrezione prima ch'edda aghju scuntintatu. Ci hè tanta sapenza in questu, cum'è chì pareva in mè, ùn hè micca scrittu. In oghji pudete tolerà, ùn tira micca una petra in u spalle, ma pudete, è punisce assai. Pensu chì ella hà pigliatu per quellu chì sò. E, apparentemente, aghju mmatu. - Rifiece, Ivar, u vostru nettu hè di deci anni in più vechja chì a to figlita più nova. Hè flatter you? - No, no ... Quessi sò preoccupati. Di sicuru, i zitelli chì pareanu in a so ghjuventù hè un calicu assai diffirenti da quelli di i tempi. Avete principiatu, più ca mai, cumu responsabbilità chì site per esse intimuriti da voi.