Trattamentu di diatexite per rimedii tradiziunali

A divesa hè a sensibilita aumentata di a pelle à l'effetti di stimuli esterni. A più parte manifestata in i zitelli. A Diatevule ùn si ponu micca riferite à e malatie è, in regula, hè eredita. In a maiò parte di i casi, a diatesi si pò esse sviluppatu com'è u risultatu di l'alimentariu complementari impropritu in i zitelli di u primu annu di vita. I razzii per quale sta risposta hè ancu micca u sistema di a digestivu "rimanificatu" di u zitellu è di dbbiose - cambiamenti à a microflora intestinali. I Signori di diathese sò rashes nantu à a pelle (in generale). A maiò parte spessu succede in a fàccia. Fate l'irritazione è l'itching. U trattamentu di a diatexite, per a maiò parte, hè più preferitu cù l'usu di i metudi folkiati cù l'usanza di i medicini. In l'articulu "U trattu di a diatexite per rimedii tradiziunali" vi cunsiderà parechji varianti.

Curà per mezu populari.

U casgiu di l'Eggshell.

Pigliate una cunchiglia di un ovu frescu è sguassate u film internu (necessariu), preparanu a farina. Apriglia a farina riflette cù u ziddu di limonu. U zitellu deve esse dati una cullizzioni di farina per ghjornu per un mesi.

U razzi di cicoria.

Pigliate 50 grammi di razzi chicoris piccati è fremenu un litru di acqua fogera, è poi a dettiru ferru di duie ore. Allora vi fate feriu for 20 minutes è cool. U caldo struitu hè stata utilizata per preparà un bagnu cù una temperatura di l'acqua di 36-37 ° C. Pudete ancu aduprà stu rimedià per allergii. Baziu u zitellu una volta di ghjornu - in a mattina, in a sera o dopu in a sera.

U raianu di l'erba hè stata.

Hè necessariu piglià una cullizzioni di l'arradicata di u granu chì si move. Pour 500 ml d'acqua è fervente durante 15 minuti. Allora lasfàttanu di fà e corsi. Per un trattamentu effittiva, ci vole à dà u 100 ml di u zitellu trè volte di ghjornu.

Capra bianca.

Per preparà u calde preparanu e foglie di grolanti negra - 20 g, 30 g di foglie di foglie, 10 g di foglie inturnu, 20 g di milfoil, 30 g di foglie d'abbandunà, 60 g di foglie generale, 40 g di tassa di violet tricolore, 20 g di chorda, 20 grammi E erbe sò bianchi, a ràdica di una mugla grande - 30 g piglià 4 cullizzioni di u mischju è pour 500 ml d'acqua. Lasciate per insistia da sette o ott'anni. Dopu questu, fervente durante deci minuti è poi cura cù cura. Pigliu trè volte à ghjornu per dui cullizzioni. Questu rimedià hè salvu ancu per i zitelli è hè assai populari.

Rissru di zucchero negru.

U ghjumu di ravane negru pò esse usatu per trattà a ghjessica. Dà u zitellu deve esse gradualmente, cuminciendu cù una sola gota, acchianannu l'dosi à una culloca. Pigliate esse 25 minuti prima di pranziari cù trè volte à ghjornu.

Un pruduce.

Pigliate trè parte d'oliu d'oliu o criatura, è un pezzu d'oliu d'oliu, aghjunghje una vitamina C pocu è preparate a mistura. Applijacciu duverà esse di a pelle di diathesis.

A ricimentazione medicinali.

Se ci sò signalosi di a diatecese in u zitellu, pudete preparà u brou sussurru - avete bisognu à piglià 30 g di a secunione tripartita, 15 g di razzi di u dandelion, 30 g di a radica di u viscosa, 10 g di a radicaria di u licorice naked, l'arvulu d'una grossa burda di 15 g. Implica a cullizzioni (10 g) ml acqua ebberu è fervente durante deci minuti. Allora sia da esse filtrata è diluta cù acqua furiosa. Pigliate esse unu o dui vetrichi di cerva medica in a mane.

Capra di u Kalina.

Per trattà a ghjessica in i zitelli cun l'aiutu di i metudi folki, pudete preparà u prossimu caldo. Per a preparazione hè necessariu piglià 15 g di corteza di corte di Kalina. Preparate u caldo semplice - pour a corteza ½ tazza di acqua fogera è falla un pappu per a meza ora. Dopu à questu, hè necessariu di stiritu l'infuzione è portanu u voluminu à un vetru (200 ml). Pigliate si deve dura durante u ghjornu, una cullizzioni dopu à manghjà.

A secunna.

Pigliate 20 g di grass grassu latru è fate un vetru di acqua fredda, da purtà à foglie è fraccionate. Hè tuttu - a nostra infuzione hè pronta. Pigliate esse trè volte à u ghjornu per una culloca. Inoltre, l'infuzione hè cunsigliata per esse utilizata cum compressione - questu trattamentu pò esse usatu ancu per u trattamentu di i zitelli.

Devyasil, milfoil et gentian.

Pigliate cinque grammi di rizoma elecampane, ibarrow d'herba è genuvese. Imbulighjate questi ingredienti è aghjunghjenu un vintu di acqua, fate fraschetti per 15 minuti, dopu chì u calchinu d'esse friquitu è ​​filtrata. Pigliate u caldu ci vole à calà, trè volte à u ghjornu, una culloca.

U razzi di un dente leone.

1) Pour una colazione di a razza machata di u dentale di u dente medievale cù un vetru di acqua caloria, porte à fure è fate furmagliu durante 15 minuti. Allora, enfasi di u calchinu, filtre. Pigliate u caldu ci vole in una forma cálida, trè volte di ghjornu, un pocu minuti prima di pranzi, un terzu o a mità di vetru. Questu hè abbastanza bè pi trattatu efficace.

2) Amassi a razzi di a droga di u dentru. Pour una cucharadita di pezu in un vetru di acqua furiu. Puscia in un locu caldu per parechche ore, è da tene. Pigliate micca più di 50 ml prima di pranzi, trè volte à ghjornu.

Rota di Burdock.

Per a cucina, pigliate una cucùtazione di razza di burdock. Pour 1/2 tazza di acqua fogera. Questa infuzione hè cunsigliata per un modu di purificazione di sangue è di regulazione di u metabolismu. Aduprate trè volte à u ghjornu, in una forma caleciuta, medio vintu.

E fragole, un chjucu è una stringa.

Per a preparazione di i rimedii seguenti, hè bisognu di piglià una mezidda seconde è cumpostu di e foglie di fragole, u grass di u biancu è l'grass di a secùncia triangulari. Piglia tutti i cumpunenti in e sti pruporzioni. Una culloca di a mistura ci vole à pienu d'acqua calenta è da pene da vint'anni. Strain the broth e pigliate un vetru trè volte à ghjornu.

U trattamentu cù una medicina alternativa hè salvu è sguassà rapidamente u vostru babbu di a diatexesi.