Irena Karpa, Lyubko Deresh

Irena Karpa, Lyubko Deresh, sti scrittori sò cunsiderati cum'è a luce di a literatura ucraina moderna. Sapemu di elli micca solu in l'Ucraina, ma ancu in l'esteru. Irena Karpa - una donna ultragia, imprevisible chì faci ciò ch'ella vole, scrivi ch'ella vulia è si cumportanu cum'è piacenu. E Lyubko Deresh hè un ghjovanu chì hè divintatu un avvinte per a literatura ucraina moderna. Irena, Liubko - i caratteri sò peculiar è ambicu. Molti cresinu chì u futuru di a literatura ucraina hè pricisamenti sottu Irena Karpa è Lyubka Dershom. Di sicuru, l'attitudine in elle ùn hè micca solu pusitiva. Ci sò certi persunaggi anu da l'opinione chì a mistica Lyubka hà scrittu à riabilità è rintrachendu l'idee di l'autori straneri. È Irena, per parechji, hè solu una donna excèntrica chì faci ciò ch'ella vole esse fatta nantu à ellu, solu chì ùn lasci micca.

Ma, però, sò cunnisciuti, i so libri sò lighjiti. Dunque, assai anu interessatu in a storia di sti scritturi ghjovani.

Empruntà da Irena. Eppuru, nuddu hè sicuru chì ella veramente Irena. A zitella hè sempri piace à cunfundà i ghjurnalisti è i lettori, senza dì di l'infurmazione precisa. Ma, però, si avemu cridutu i cose universale è ricunnisciute, Carpa nasciu in Cherkassy. Allora a so famiglia si trasfirìu a Ivanovo-Frankivsk. Ma ùn anu micca vita longu in sta cità. A so famiglia vive in Yaremche. Una petita ville, situata à diritta in i Carpathiani, cù l'aire frescu è frescu è natura stupente - questu hè u locu induve Irena è a so zucchini era Galya. A zitella hà sempri amatu aventura estremita. Nun sughjutu sempre, cum'è però ùn ùn si pò esse quì. A maiò parte di i so libri sò autobiographichi. Se in a so ghjuventù hà amatu di viaghjà in a muntagna, è da, per vultà in tutta l'Uccidia, ora, Karpa va a l'India, da poi in Malasia, invechja in Indonésia. Ùn hè mai statu temutu per a malatia, a stava dovutu, o rocca steppi. Ella parla dinò in i so libri. Di sicuru, Irena ùn solu ùn viaghjà. Hà studiatu à a Università di Mosca - Kyiv National Linguistic University, a filiera di a filusufia francese.

Per via, Irena ùn hè micca solu scrittori, ma ancu un cantante. Prima, hà realizatu in u gruppu "Fate", è dopu urganizà a so banda è hà chjamatu u so nome - "Qarpa". Perchè oghje hè unu di i canturi più chimici di Ucrânia. A zitella stessu scrivite i testi chì sò duie divertenti è brutali, è assai seriu è lirica.

U primu libru chi Irena scritta era chjamatu "Znaz Palenogo". A strada, stu libru hè oghji assai, assai difficiuli di truvà in i libellare di libru è in Internet. Stu primu libru era cusì speziale è ambicu ch'ella Irene si parla. Dopu ci era un libru "50 mortu grassu", è dopu, - "Freud bi plakav". Ùn si pò dì chì i sti libbra saranu un avvinte specialu. Ma, grazia à quelli, a zitella ricumandò l'attinzioni di i fanali chì ùn puderanu micca capiscu a so creatività massa brutali. Dopu ddu puntu, i libri di Irena anu più liricu è brutali. I critichi dìcenu una cosa di elli, è i lettori sò assai altri. Per esempiu, "critici di Good and evil" chjamanu u libru un perdatore, è i lettori, per contrari, ricunniscì ancu com'è unu di i megliu in u 2009. In ogni modu, Irena ùn hà mai avutu cura à ciò chì a stampa è critichi dì da ella. Hè più probatu, ùn importa micca ciò chì i lettori diranu. Ella scritta di ciò chì pensa. Ùn hè micca a paura di esse francu, per esse locu. Be patriotic. Hà soru, in i so libri, stu scrittore sapi cumu cunghjuntanu tuttu.

True, Irena s'hè stabilitu un poveru. Probabilmente, u fattu hè chì l'scrittriche hà truvatu a so felicità. L'amore è i relazioni, Irena hè stata messy è cumplicata cum'è in i so libri. Per esempiu, hà spusatu Anton Frindland è quasi quasi se divorciu. Ma, cun u sicondu matrimoniu, a zitella paria esse furtuna. U so maritu hè finanziariu americanu Norman Paul Gensen. U 7 di Agostu di u 2010, a coppiu anu una figliola. A zitella era chjamatu Korena-Gia. Questu hè un nomu tibetanu. In ogni casu, ùn ci hè nunda sorprendu in questa scelta, perchè Irene amarà u Tibet è hà visitatu à e regione più d'una volta. A ora, Irena hè un scrittore chì hà digià creatu nantu à deci libri, diventa un famusu cantanti è amanti di u publicu. Hè speciale è scandale. Irena ùn hà mai pruvatu per piace à nimu, hà dettu sempre ciò chì pensa à ella è di l'altri abbitanti. Ma, à u stessu tempu, non solu u publicu ucrainu adoresi, ma ancu u stranieru.

E quale di Lyubka Derasha? U zitellu hè u residente di u Lviv chì hà studiatu in a Fisica è di Matematiche Lycium è à a Facultà di l'Ecunumia di Lviv Università Ivan Frank. Ci stavanu impressatu i so lettori cù u primu libru, u Cult. Darash hà capaci à cunghjuntà a realità di a vita di u ghjovanu mudernu è a misticisimu. Lyubko addivintau una "novità", per a literatura ucraina di quellu tempu. Nuddu hà speridu chì un ghjovanu cumpagnu cum'è Darash puderia scrive un travagliu seriu, interessanti è originale. Dopu à u "Cultu" Lyubko hà scrittu assai libbra, cum'è "Arche", "culte di lucettu", "Una scuriziu pocu", "Intenzione". Nant'à u modu, Lyubka hà scrittu "culte di una lucertula" prima di u "Cultu", ma era u "Culte" chì si dicidi di esse stampatu in a rivista littiraria "Chetver". I libri di Lyubka sò tradotti in Alimanu, Polacco, Italianu, Serbiu è Russo.

Hè assai interessante per i ghjovani oghje, perchè ellu interessa interessanti di a so vita. Inoltre, i so libri sò luntanu da i classici. In elli pudete vede l'argutola, i matte, i lingo, è u dialettu. E i giovani sò sempri amatu di leghje qualcosa chì ùn invece micca in i normi in generale è in nomas di a società. Inoltre, i libri sò discrizzioni di visioni chì venenu à i caratteri sottu a influenzà di parechji sustanzi alucinatichi. Di sicuru, questu hè interessu à i ghjovani audiences. Ancu parechje persone chì lighjinanu i libri di Daresh in a so ghjuventù, ponu cunsiderà chì hè abbastanza simplice è calculata per una ghjovana età. Ma, in modu, chì ùn parlanu micca, Liabocu è Irena sò l'astresi di a literatura ucraina moderna, di quale parechji scrittori novi fighjanu à vede.