Cause di freti freti

Ogni ziteddu educata sapi chì i catigurii chjamati chjamati sò causati da i virus, è micca da u friddu. Allora perchè si friddi dopu? E risate principamente in u cinghjali u fruttu in l'inguernu? Cause di freti freti - u sughjettu di l'articulu.

At attitude

Qualchissia da i spertevuli diciunu chì a causa di e malatie catturale hè solu per a medicina psicosomatica. Ricurdativi, avemu assicutatu da a zitiddina: "Esistunu - vi sarete malati", questu hè un prugramma hè stata missu in voi, l'organamentu seguite. In questa stima hè una certa verità. Sì, per esempiu, cuntene à cuntintà sempre chì, se tù vedi acqua fredda, hà necessariu ferite a to garganta, veramente fessi. Ma a listessa distribuzione psicosomaticu di i friddi ùn sò micca esse spiegati. Perchè l'abitudine, cumunimentu di chjama friddu, anu avutri causa. A rinfrescante o cambiamenti subitu in a temperatura di corpu, per esempiu. Un organu termoregulatori di capacità umana responde immediata a l'infurmazioni ricevuti da l'esternu nantu à l'effetti di u friddu o di u calore - è i vini sanguini responenu cun constriction o espansione adatti, rispettivamente.

Sottu infruenza di una temperatura bassa, u sangue rientutu di a mucosa nasali cambia in riflittura. A respirazione nasale hè intruduciutu, chì, à u turnu, ponu a disturbazione di u scambiu di gasu in i pulmoni. In u risultatu, a quantità di l'emoglobina è l'eritrociti in u sangue diminute, infiltassi la limfodermia, a funzione secretoria è di u mutore di u viaghju gastrointestinali è a funzione di u furu sunnu inhibiti. In cunseguenza, l'immunità disminuye. È l'immunità devastata hè solu a propria ragione chì i virus necessanu tantu di stabilisce è multiplicate in u vostru corpu. Cusì, i nostri cunsiglii: ubbidì à a to mamma è ùn risicate micca in vain - ùn viaghjanu senza un caprettu, ùn si ponenu sottu à a finestra cun una cuttana nova, pruvate micca impiccà i vostri pedi è dimissioni à u fattu chì u vaghjimu ùn hè micca una staghjone per un decocuulu profettu.

Problemi attuale

Sicondu certi rapporti, micca più di u 15% di e persone chì pigliaru drogu publicati da a gripe à u pianu di l'epidemie di "annunzii" di l'annu l'annunziu, veramente ferenu. U restu travagliò diverse varianti di ARVI. Ùn avėi micca panicatu davanti à u tempu, ancu s'ellu falendu da u nasu, è i vostri ochji s'imbèttite è acqua. Hè pussibule di diagnonde à l'influenza solu in u laboratori, per esaminà e teste di u paci. U standard di u diagnosticariu di u laburatoriu hè u cultivatu di u virus in un mediu di tecnulugia specie. Tuttavia, hè ravellu à passà u tempu, almenu in u trattamentu sintomicu. Dunque, in a maiò parte di i casi, hè fatta di diagnosticamentu di infezzjoni virali respiratoria aguda. In modu, per signalli indiretti, pudete cuntà à a gripe da un frize simple. U friddu si sviluppa gradualmente, è spessu comune cù sintomi respiratorii: un friddu forte, una tufa "spusosa", starnuda, prufette è affucchià in a gola. Influenza ripurtuneghja dinò: a febbrae forte, i maloforte, aches in musculi è articuli sò sinjali di una forte anguria di u corpu. In questu casu, i sintomi friddi - un corpu cù u nasu è una tezza - ùn hè micca à tuttu. A sceverà si trova dopu è, per regula, "secca". A grippa hè una tracheitis aguda cù l'effetti di l'embali di variità intensità, da questa a testa seca. À u principiu di a gripe, ùn ci hè micca uccidinore è u nostru uceanu, chì u virus si multiplice in a nasofarinea è a trachea.

Prufessi grafitti

Avete bisogna sapiri chì di u SARS è rinfrescanti, ùn sò micca vaccinati. A vaccinati contra a gripe, è da una certa ceppa, micca più spessu ch'è una volta à l'annu. Doppu circa 14 giorni da u mumentu di a vaccinazione, una immunità antivirale curretta longa hè formatu per 6-12 mesi. Perchè, cum'è experti, a vaccinazione si deve esse fatta in anticipu - micca menu di un mesi prima di l'iniziu l'epidemica anticipata, ma micca più di 4 mesi - per travaglià. Ùn deve esse micca vaccinati à u principiu, assai menu à l'altura di a diffusioni di a malatia. Sì tutti e forze di u vostru corpu vanu à purtà a lotta di a griglia, quale hè chì hà a lotta cù ARVI?

E qualchi condicioni impurtante per a vaccinazione di rutina:

Finu à u principiu di u tempu

Hè megliu a resistenza à un friddu prima ch'ella hà pigliatu da a gola è à u nasu. Arcuni metudi di prevenzioni sò simuli semprici è cunnisciutu assai, è per quessa, pari chì ùn operanu micca. Sò. Questu cunfirmatu da i specialisti. Hè solu chì avemu puntrichii scurdate di piglià a misura in u mumentu. Ineffettività di prevenzione in quasi u 100% di i casi hè dovutu à irregulanza. E me mani diversi volte durante u ghjornu è sempre prima di ogni manghjà - questu libbirallu littaralmenti da un certu nùmeru di virus preghjudiziu. Bei più acqua. In l'invernu è u vaghjimu, rarammu senti l'assiette, u corpu hè graduallyu securità (questu hè aiutatu assai per cumulatore è piani certi), è hè più faciule per chì i virusi si praticanu nantu à a mucosa nasofaríngea seca. Ceces di a gola cù una suluzione di camomile, sage, miramistine o l'acqua di mari com'è profilaxie ogni ghjornu oltre. Questu ùn hè micca solu l'antisepicu, ma ancu cù l'altri machinante, rinfrisca a mucosa.

Questa prucedura permetterà solu dui prublemi à una volta: lavà i microfibri hà pigliatu in u nasu è impediscenu chì a mucosa hè di siccà (è, perdevule, u debilitatu di l'immunità locale). U modu speciale basatu annantu à l'acqua di mare in farmarii sò in abbunna. Ma hè abbastanza fatta è salina (pudete cumprà un vial grande in a farmacevule, finu à quandu l'annu novu hè abbastanza) è ancu l'acqua salata salata (una cullizzioni di u salinu per un vetru d'acqua). Amu l'agliu. Ùn avete micca bisognu, pudete taglià finamente, fassi dispunibule in vasu è poveru nant'à u locu. Aria sera scurtata da i virus. Temperate a gola. Pianu di acqua, cuminciendu cù una temperatura fresca è cunfortza per voi, svantaghendu gradualmente (ogni 3-5 ghjorni) à u ghjacciu. A vostra tunica mucosa s'adattie à u friddu. Ma in nisun casu ùn principià nanzu un temperatu durante un periodu di malignità, quandu avete pershit o a to gattive du fa. Utilisce una mascara, cum'è mette attuale recommandé, però ricordate chì deve esse mudificate di ogni 2 ore. Inutili, diventa un accumulatore di virali malaccii. Per mantenimentu l'immunità, pudete ancu fà immunomodulatori in tutta l'epica epidemica. Ma si tenete paura di una invasione diretta di u vostru corpu, prupone l'opzione più inutilità.

Oliu di pisci. Quandu tutti quasi starnienti è tezza, rinfurzà u vostru sistema immune grazie à u cuntenutu di e vitamini A è D. Pigliate per 1-2 simpati cù u listessu paupulu. Avà hè vindutu in capelli, cusì u so gustu unicu ponu esse in autore.

Eppuru u legislaturi (uttene rigalu per questu) è susciteghja u prublema di prucessa di publicità "action terapèutica" di i prudutti di l'alimentariu, ma u 70% di a nostra immunità, cum'è l'annunziu dichjaratu bè, hè veramente in u gut. U pruduttu di latti à u latti deve esse include in a dieta di u ghjornu: 1 o 2 vetri à ghjornu. In ogni casu, a quistione di e so pruprietariu mediali hè un muvimentu di marketing. Per prufilaxie di i friddi, i preparazioni pruibiotonii pò esse usatu in a forma di suppleti di dieta, è ùn devenu esse bétonna solu per a presenza di u duttore. Sì dighjà male è sò prescritti antibiotici per trattà e cumpetite, è tenite bisognu. A viva bacteria di u pruibioticu, chì hè un agente preventivo, afflicta l'antibìtici, riduzendu l'antibacteriale, chì hè, attività terapèutica. Rimedii omeopatii. Sò micca daveru micca effetti effetti. E qualchidunu di elli - cù tutte l'attitudini tradiziunale scettichi versu i bolas di pianta - prutezione veramente cunzunantu contra a gripe è di l'internu.

Sì tutti i nostri cunsiglii ùn avianu micca aiutu per pruteguerà: