Attaki di còllera in i zitelli

Attaccate di còllera in i zitelli - ùn hè micca cusì scary chì i parenti parenzi di vista di prima vista. In fattu, quandu l'statìstiche mostra, tali cuncessi sò quasi a norma. Dopu tuttu, ùn ci hè micca figlioli chì ùn sò micca in còllera o irritate.

U primu attaccu di l'ingerimentu in i zitelli pò esse à l'età di dui à cinque anni. Proprietà in picculi, cumporta brutale, i minaccii. Inoltre u caprettu pò creta ghjucà di l'altri figlioli, scacciate à parechji. Attacks of anger begin because u zitellu cù una persona hè in cunflittu, crede chì qualchissia viulana nantu à u so mondu. A rabbia pi pisanti hè un focu assai veloce di inflammazioni. U zitellu hè fatta à pocu di sicondi, cumincia a chianciri, arraggiunate è calmu, diventa assai difficili. Quasi tutti i genitori in tali situazioni si cumincianu à simpricimenti solu u zitellu. In fattu, a scelta di tali metu di resieczione di a situazione hè assulutamente incorrecte. Se u zitellu aduprà e suscità di l'ingerimentu, ùn deve micca castificatu in nisun modu da forza, è ancu più cusì chì mostra l'irritazione è l'còllera. À u cuntrariu, in tali situazioni unu deveru amparà à dimustrà un esempiu di autore-cuntrollu è di suppressione di reazzioni negattivi.

Capisce è spiega

Allora, cumu si capisce à i genitori duranti un scorri di putenza in i zitelli? Prima, ci vole à mantene a calma. U fattu chì l'ingerimentu di i zitelli passa assai veloce è i zitelli partenu cumportanu cum'è prima. Sò bisogni di scaricà, è l'còllera l'aiuta in questu. Dunque, à u tempu chì u babbu calmate, i parenti anu da esse tranquillu. Invece di briunàvanu à u zitellu, bisognu à parlà cun ellu è u calvi. A matri o u babbu deve esse cumportatu in una manera comprensibile, è ùn abusingu micca u zitellu per a so reaczione à un avvenimentu particulare. Pudete dì qualcosa cum'è: "Averaghju scrittu cumu site ingeratu, da chì ...". Chì u zitellu sia vistu à a so mamma è à u papà ùn sò micca nemichi, ma alliati. Dopu chì avessi chì u zitellu ùn sequita à calmà, pruvate à cambià l'attinenza è aiutà à calmà. Certi picciriddi piglianu u disegnu, qualcunu pò abbia solu. Se u vostru figliu vi dumanda à falla o quellu sanu o vole à sbattà u ballu, ùn avete micca impeditu. U zitellu, cum'è un adultu, deve liberate emozioni negattivi, altri ùn sera intristituitu.

I figlioli avissiru sempre discutiri e so percorsi di còllera, cause è cunsiquenzi. Ancu un zitellu chì hè solu trè anni d'età pò cumprendiri si ellu pudè spiegà tuttu. Hè necessariu di cunsiderà a causa di un attaccu di còllera, u cumpurtamentu di u zitellu, è da dumandate se aiutò l'aiutà à risolve u prublema. Naturmente, questu compiu ùn spessu micca solu u prublema, ma solu l'aggrava. Se u zitellu cù u vostru aiutu cuntene à questu, a prossima ora si pruvate di cuntrollu stessu.

Sapete l'autore-cuntrollu

Tutti sapemu chì hè impussibile di salvà una persona, anchi si hè chjesa, prumessa in tuttu. Hè per quessa chì hà bisognu à amparà à cuntrullà stessu. Per prdupirà l'atrevule, insegni à u to figliolu quarchi modi di cumpassenza. Per esempiu, puderà altìssimu dirà chì ellu è in còllera, finu à chì si rializzeghja chì si calma. O turnate tuttu in un conte di fata. Diciunate chì ci sò maligni invisibili maligni attornu u mondu chì pò tuccà una persona è si stabiliscenu in questu. Da questu, diventa in un malu è toccu. Se l'anu vistu ch'ella diventa torna, questu u mumentu malviziu vole per piglià u putere nantu à ellu. Per quessa, ùn deve micca succorsu à a rabia magica è fareli contru à stà amatu. Grazie a tali tecniche simplici, pudete insegni à u zitellu à cuntrullà, per ùn scantà è micca di ghjurà in ogni occasione.

Ricurdà chì, cumunicà cù l'altri figlioli chì ponu vede a cruelità di a casa o in a televisione, i zitelli anu fate l'intrusu è in còllera iniziamente per pruteggià. È in u tempu, vai in u moddu di cumpurtamentu umanu. Perchè, se vede chì u zitellu sughjisce troppu aggressivu, circate à spiegà a spiegà cumu per esse l'emozioni, ma micca offentate l'altri.