I cinque pelle di sughjetti schischi

L 'anni di scola sò i più prudutti anni, sò sempre piacevuli di ricurdari, sfondate in l'atmosfera di una crianza impurtante. Avanzate da a serie di recenti chjamati, è vi offre una selezione di cinque maravigliosa filmetta nantu à i scoli sovietsi. Quattro d'elli sò sempre piacevuli di rivisiunà, è u quintu ùn si trova micca a miss à u cinema.

  1. "E s'ellu hè amore?"

    Un dramma di l'era di a Soviètica cruelata da Yulia Raizman nantu à u primu amuri di dui novi studienti Xenia è Boris. Ralizendu una volta chì sò stati cunnessi da quarchi cosa di l'amici, i carusi anu a praticà per ammuccià i so sentimenti. Ancu teme di parlà di questu, cusì scrivenu lettere per ognunu. Ma u primu amicu timidu ùn hè micca un misteru à l'altri è face u ridicule di cumpagnie di classi, l'ipocrisia è l'intirenza grossa di l'adulti - in particulari i educatori. U cunfrontuamentu inesperu è l'aggressione pusendu davanti à i picciotti a question: Hè amuri un crimini? A film hè statu debuttu per u grande attore russu Andrei Mironov. Zhanna Prokhorenko in u rolu di Xenia è d'Igor Pushkarev cum'è Boris hà sappiutu di toccu i so rolli senza troppu tragèdia, ma cun ànima è un cumpruntà straordinaria di i so caratteri, cum'è se elli stessu avianu avutu una cosa simili.
  2. "In a mio morte, pidamu a culpa Klava K."

    A storia di l'amore hè longu è ghjè da a zitella. Quattru anni anziani i me genitori sò stati purtati à u kindergarten, ma chianci è ùn volenu firmà quì. Tuttu cambiatu in quandu un bonu Klava pigliò a manu è u purtonu. È a zitella dopu a so passata a so vita a seguita. Sergei era l'orgogliu di a scola - studente excellentu, vitturatu di i olympiads matematichi, campione di a scola per u ajessu, atleta è ghjustu guapo. Ma per Klava era solu ghjucatu. A zitella cadiu in amuri cù un altru guyu prumettante, chì hà fattu riservà in casu cù Sergei prima di l'attempu di suicidiu. Per questu, Klava cruelly ridiculisce u sfurtunatu prima di cumpagni di scola, uttendi un ghjovanu in amore pè a vita. Ma ancu questu attu ùn pò micca distrughjini in Sergey Amore à Klava. A film ùn pò vaghjimu di una finalita alegre, ma cù a stampa di titulu quiche in u core speranza chì "tuttu hè per u megliu".
  3. "Scarecrow"

    Una film cù un giovane young Kristina Orbakaite chì stà à Lena Bessoltseva, chì ùn mancu ghjucà, ma "vive" u so caratteru, allughjatu à ella à ella "Scarecrow". Sta storia di tradimentu, di u dulore è l'amuri in una buttiglia, chì strantò, ma ùn si sò micca mischjenu in l'anima di una piccola bianca. A crueltat preghughja in sta stampa hè spartu in tutta a so verità terribili è veritativa. Lena hè furzatu à risolve i so prublemi novi di u zitellu in modu assai piccatu. In risposta à tutti l'insulsi, ella dimustra una incredibile forza di mente, perchè cum'è u risultatu di rivoluzà i so delittori. Duranti l'era soviètica, sta film hè chjucchjata di e cunversione più controvertit, postu chì parechji cridiani chì ùn disgraziatu i pioneeri. A film insegenu a bona benigna ma vina, ma micca à volta, è spessu per a vittoria hè necessariu di pagà micca micca tutti u prezzu prezzu.
  4. "Disegnu"

    Melodrama "Sughisce" Vladimir Menshov addivintà u so primu travagliu di u dirittariu è una di i meglius di film nantu à a vita di i studenti di u culleghju. Per Dmitry Kharatyan stu rolu era u primu è hè prova hè assai brillanti è successu. Funene à u talentu Igor Grushko, un novu in a classe chì scrivite belli canti, tocca a chitarra è i so sogni di rumpricà un gruppu di musicisti. Questu questu, malgradu l 'ostaculi. Inoltre, un ghjovanu ùn pò micca pardunà i classi anu umiliazione di un maestru è excelente pupil-tihoni, perchè si mette in un cunflittu cù u principale bully-capu di a classe. Perchè Igor chì u cumpurtamentu hè veru, l'honesty, l'uppurtunità di participà à a creatività, per portà a felicità à stu mondu. Per u so avversu, solu u fattu di a vittoria a ogni costu hè impurtante. Chiddu chi finiscinu questu cunfrontu? ... "Dove" hè un melodrama musicali, perchè a musica in a film ghjucule un rolu impurtante, è a lettera sò saturati da un significatu prufunitu è ​​creanu un clima dramaticu di u ritimu.
  5. "Dopu un timore" (in u filmu da u 21 di maghju)

    Melodrama cummedia di l'avventu di i adolescenti sovieti à a traccia di l'adultu. In u patiu chjativu 70, chì significa chì u ballu hè regnatu da e ragazze in mini-faldere è carusi in motori. Per i studienti in u culleghju hè u tempu di libertà, musica, ballà, amici è, sicuru, prima amuri. Quandu u ghjocu principalu Lyoshka capisce chì hè in amore cù l'ex-sposa di Tanya. Avà ùn hà micca turnatu 16, è ghjugna 17 è si metti à passighjà cun l'uzzadoru da un altru distrittu. A prima di l'última campana di Lyoshka, l'ultimu anni di vita in a cità è a prima prova serbia. Hè cunvene cù Tania nantu à una scumessa: u perdedoru hè obligatu di rializzari l'aspettattivi di u vincitore ... I roles principesi ghjucati da u primu u pretendutu Dasha Melnikova è u debutanti Yuri Daynekin. Immersa in l'ambienti di l'anni di u 70, aiuta da u venerable Sergei Garmash è Andrei Merzlikin, è a musica per a film hè scritta da u premiatu Oscar Nicola Piovani. Evaluta u so travagliu pò esse in u filmu finu à u 21 di maghju.