Vita particulare di Marat Basharov

Avemu avemu da parlà un attore talentu è solu un omu oboyatelnogo. U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A Vita Persunale di Marat Basharov".

Marat hè natu in una famiglia tarraca, u 22 di Agostu di u 1974, in a cità di Mosca. Parenti di Marat, ùn anu nunda di rilazioni à l'ambienti chì facevanu, u so babbu era un pratice, è a mamma di Marat hà travagliatu cum'è coccia. Doppu avennu graduatu di a scola, chì hà maestru di un bonu cumandariu di l'inglesi, Marat inscribed in the Faculty of Law, Moscow State University. Ma prestu hà interruzzione i so studii. In u suggerimentu di u frère de Milihata Yunisov, u criticu di teatru, Marat prova per un rolu in a dramma "Canterville Ghost", in u Teatro Sovremennik.

Hè struitu nantu à questu rolu, Marat comprende chì u travagliu in u teatru per ellu hè interessante è impurtante. Pigliò i ducumenti da l'univirsità, è si cunclusu solu à u travagliu in u teatru. Opera in u teatru "Dopu" dui stagioni. Quandu i so studii à a Facultà di Law, Marat entra à l'Escola Superior di Teatru chjamata dopu M. Shchelkin. Duranti i so studii hè attivamente retita in publicità, cù u so amicu Yegor Dronov sò stati eliminati in u rolu episodicu di i tankmen in a film "Curnutu da u Sun" di Nikita Mikhalkov. Dopu à a film "Curnutu da u Sun", Mikhalkov convida à amiche per ghjucà cadets in a film "Barbiere di Siberia". Cù sta film, Marat anu parechji ricordi. Hè e àutri atturi per appruvete l'esperta militari sositati, mandati per trè mesi in a scola militari. Marat, nzemi l'Egor, hà avutu tutte questu tempu per vende in caserna accunsenu à a charter di l'escola militari Kostroma. Aviu avè rinvivitu prima, obliterete di tutti i panii domesti. Doppu u filmarfu in u "Barber of Siberia", Marat teni propostu permanente per esse in u film, ogni annu si rimisi solu, è ancu in parechje filmi.

Hà à circa 38 film nantu à u so contu. Sò: "Voroshilovsky shooter", "Gambitità turca", "Oligarchu", "Border", "72 mesi", "Morte di l'imperu", "SavAGI", "YULENKA", "Dàimu in bè mani", "Office romance" è ecc Pigliò una parti activa in i prughjetti nantu à a televisione: "Ice Age" - cum'è participante, è dopu com'è presentatore, cunducerà una rialità maghjina "Battaglia di Psychics", cumpranda di u prugettu "Ice and Fire". Malgradu u so travagliu in u filmu, in a television, Marat trova tempo per una vita tempore domestra. A prima moglie di Marat Basharov, Lisa Krutzko, dice chì i pirsunu creativi ùn pò micca viure senza flirting è amore. Liza è Marat sò stati cunnessi micca solu cù relazioni personali, ma cù prufessiunali. Lisa hè un agent di Marat. Sicondu ella, cresce in a professione è ancu dopu a so separazione, stà u agentu di Basharov è anch'ella stufa di difenda i so interessi è ei cumerciu cum'è prima. Liza, dopu à stà cun Marat per ott'anni, ùn hè mai diventata a fede ufficiale di Basharov, anu una bella figliola Amelie, per a fine di Marat è di a so mamma, Lisa, ancu cunversata à l'Islam.

A mamma di Marat anu sempre vulutu chì u so figliolu si casu à una zitara tudisca, cun-religionista. Ma, anche tutti l'amuri di Liza, Marat in rigalu hà datu a causa di i celosa. Unu d'elli era a scrittura sensacionale di Basharov è a figura skater Maria Butyrskaya. Ma, finalmenti, Lisa è Marat spallevanu da u novu di Basharov è di u skater Tatyana Navka. Liza prima era assai preoccupatu, ma eventualmente calmé, misurata, chì capite chì Marat ùn hà pussutu micca. Stàvanu in bona rilazioni amici. Liza ancu in silenziu lesta a so restante figlia di Marat e Tatyana. Sicondu Liza, Amelie perfettamenti capisce chì a mamma hè una mamma, è Tatyana hè solu donna di daddy. Cu Tatyana Marat facia vicinu, participendu in u prughjettu "Ice Age". Pruvavu in ogni modu possibbi d'amparà a so rilazioni, postu chì e dui ùn eranu micca liberi. Circundendu a so rilazioni, Marat è Tatyana anu ufficialamenti annunziatu in l'premiere dedicatu à a film "Yulia", in quale Marat tocca à u rolu principali. Marat ancu introdutore Tatiana à a so famiglia. Vi prupunimu di un paese toscano benestà, induve hà pigliatu a Tatiana per i so famosi. Ma Lisa hà in stu paese ùn hè mai statu. Mama Basharova à principiu assai preoccupatu di a rupture of Marat e Lisa, anu sempri un figghiu maravigghiusu è hà campatu nanzu per parechji anni, ma dicideru di ùn intervene, più importantemente, chì u figliolu era cuntentu cù u so sceltu. A romanzu di Navka è Basharov hà sviluppatu assai apprussimatamente, ma ùn avè micca u so logica cunghjilla. Navka ùn pudia esse quandu l'amorousness di Marat, chì ùn hè micca averse à invià un romance cù tutti i figlioli pretty.

Doppu la rocca cù Tatyana in a stampa ùn ci era una infurmazione nantu à u novu passatempu di Marat. Addivintaru l'attrìttiva russa Svetlana Khodchenkova. Appena cun Svetlana, Marat hè filmatu in u filmu "Office Romance", a continuazione di a film soviètica di u stessu nome. Dicenu chì Marat è Svetlana passanu assai tempu together. Marat ellu stessu tutti i rumuri di ellu è Svetlana. U primu, Svetlana hè maritu cù u cumpagnu Vladimir Yaglych, è in segundu, sò boni relazioni boni, prufessiunali è amichi. E in u so core mentre u solu rappresentante di u sessu fairu - questu hè a so figliola Amelie. Scordu cusì cum'è u successu più impurtante di a so vita. Eccu, vita privata di Marat Basharov.