Biografia di l'artista Mikhail Boyarsky

Se qualcunu chì stà in u spaziu post-suvièticu hè dettu: "D 'Artanyan", perchè, sicuru, u ricurdarà immediatamente a sola persona - Mikhail Boyarsky. A so voce, u so capeddu è u mustache sò familiarizati à ogni noi di a zitella è l'adulescenza. L'actor attimpinteti in parechje film è cantà una quantità numerosa di canti. Boyarsky hà parechje role. Duranti a so vita, Mikhail hà avutu a ghjustizia di ghjucà un gran numaru di caratteristiche brillanti è caratteristiche. Tutti i so roles sò veri fantasmi romantichi chì anu prestu per andà per tuttu per i so donne amate. Ancu i caratteristiche negativivi sò sincerti, magre è amatori. Per esempiu, cum'è u so Chevalier de Brilli in u "Nannini". Biografìa di l'artista Mikhail Boyarsky nota parechje roli in u film di l'epopea di chjappa è di spada. L'imaghjini di questu artista si cuncorreghja perfetta in quelli ghjorni chì ci era cavaleri reali pronti per palluzzà per i cori di e so dami. Di sicuru, in a biografia di l'artista Mikhail Boyarsky, ùn sò micca esse sti roles. Hè assai attore versatile, perchè pò esse ghjudicati da a biografia di Boyarsky. Ma, però, avemu perciatu spessu l'artista in questa epistia. Hè un eroi di i seculi passati, un omu chì hè tantu mancanti in u mondu mudernu. In ogni modu, vemu stu attore per u prismu di i so eroi. E cose si dici a biografia di Boyarsky? Pudete cunfirmà chì in a realità, Michele hè stata romantica, brava è amatrice cum'è nantu à a schermu.

U seguitore di a dinastia

A biografie di l'artista si sparse in Leningrad. Hè natu u 26 dicembre di u 1949. Hè nutate chì Michele hà crisciutu in una famiglia di attori. U pittori di l'artista, Sergei, hà travagliatu in u teatro chjamatu VF Komissarzhevskaya, a mamma Ekaterina - à u Teatro Comedy. Inoltre, cù u so babbu travagliatu è Uncle Michael, Nicolau. Allora pudemu dì cun accurtezza chì Michael hè u succissori di una dinastia dramaticamente famosa. Tuttavia, vale nutà chì, cù tuttu questu, i genitori ùn vulianu micca Misha per diventà un attore. Cridianu chì u zitellu tocca à music, perchè ellu passava à una scola di musica in u conservatoriu. Lu picciottu finìu ntô classu di pianeta, in ogni modu, quandu era ora di attu, dicia chì ellu fermera un artista. Allora i genitori fècenu una cundizione: fate ciò chì vulete, ma ùn conta micca a nostra aiutà à l'admission. Michael ùn scantatu è ùn mancò. Iddu cunvinta di e so capacità, andò per fà esaminà à l'Istitutu di Teatru, Music è Cinematography di Leningrad. U tempu Boyarsky hè stata cumanda in u primu annu. À l'istitutu ebbe finitu u tempu, è dopu a so graduazione, in 1972, andò per serve in u Soviet di Leningrad. In u iniziu, Boyarsky hà ghjucatu in a folla è episodi. In ogni casu, questu mai hà micca forti. Sempre crede chì per un artista novice ùn ci hè nunda di vergogerie in ghjucà à a ghjente. Questu aiuta à acquistà l'esperienza d'altri artisti chì anu aghju fattu ghjornu per un pezzu tantu, cumu hone i so cumpetenze. Cumu avemu vistu, Boyarsky hè bè. Dopu fattu ghjucà per un momentu in estrazzioni, hà iniziatu per riceve i roli principali, per quale ellu era glurificatu, è l'audience applauded standing. Inoltre, i so cunnuscenza è e so cumpetenze hà avutu assai ughjettivu quandu viaghjò à u cine.

L'amore ùn hè micca prima vista

A strada, vale nutà chì Boyarsky hè stata prima in fronte di a camera di a cinema chì era sempre in a scola. Hà stella in un film cortu, ma quì nimu vi scurdate di ciò chì era per a film è ciò chì. È u debuttu ufficiali di Boyarsky hà fattu u 1974. Hè da quellu chì hà toccu à a pelle "Straw Hat". Dopu d'ellu ci eranu pittori "Ponti" è "Figliolu Figliolu". In questu questu in u questu metru chì Evgeni Leonov, Nikolai Karachentsov è Svetlana Kryuchkova. Inoltre, Boyarsky pò cuntemplà in such tale musicae cum'è "Aventure di l'annu di Misha è Viti" è "Mama".

A strada, hè stata grazia à u musicale chì Boyarsky hà cunnisciutu da a so mòglia Larissa Luppian. Tutti travagliavanu in u musicale "Troubadour è i so amichi", chì fù sceltu da u Soviet di Leningrad. Larissa dopu dicia chì avìa avutu nutatu à Micinu mentre studiava, ma poi era rasciatu è paria esse un pocu di bandit. Inoltre, Misha hà digià avà una sposa. Ma in l'assicuranza Larissa hà cunsideratu in Boyarsky a so bellezza, l'ingenu, generosità è sociabilità. In modu, ùn pudemu micca dì chì cai l'amore stante. Simu l'atturi di parlà assai, scupertu novi costi è qualità in l'altru. Aproximadamente, se aproximaban e, eventualmente, capendu chì eranu in amore. U direttore di u Cunsigghiu di Leningrad cunffreia cun eliminazione, postu chì era un grande opiscatore di novu di serviziu. Tuttavia, Mikhail è Larissa ùn impedite micca questu. Anu seguitanu à amà ognitantu più è più, è à a fini di settanta settentate. Questa coppiu esistia ancora, anu amatu ancu l'altri, cum'è trinta anni fà.

U simbulu di u veru reale

Si avemu parlatu di l'oraghji starisera Boyarsky, allura, sicuru, hè questu quandu Michael era in u gruppu di "Three Musketeers". In u modu, inizialmenti Boyarsky era supposed to play non D'Artagnan, ma Rochefort. Ma, in fine, hà ghjocu stu rolu, è glurificò l'attore per tuttu u Soviet Union. Tutti i canzoni chì Boyarsky hà realizatu, a ghjente canta è sulla cantà. Ellu stessu Boyarsky ùn inizialmente capisce chì rigalu hè statu datu destinatu. Cridìa chì ghjucà nantu à u palcuscenu hè megliu cume in u cinema. Ma, digià in u prucessu di filmi, Michael hà pudendu apprezzà tutte e delights of the life of the film actor. Ellu piacia à fà i sticchi, ancu chì u direttore a pruibbia. Hè cascatu in amore cù i so cumpagni nantu à u settore. Era cuntentu di usà un uniformu, passendu un cavallu, manghja i so mani è gudiri di u prucessu di scelta. Solu un avete realizatu chì questu hè ancu gloria. Boyarsky divintò un simbulu di veru benu. Solu, a versioni di l'altri favori di u publicu, ùn mai hà pruvatu à esse da pitruna di quellu chì hè veramente è ùn hà micca elettu i so piccati. Eppuru, Michael ùn l'hà micca. Sempre hà sempre in a vita cum'è i so eroi: dedicatu à a so amata donna è i zitelli, sinceru, tipu, forte è imparu.