Biografia di Claudia Shulzhenko

Ùn pudete micca ricunnosce chì u nomu di Claudia Shulzhenko hè cunnisciutu da tutti in u spaziu post-sovieticu. Biografia Shulzhenko hè in una quantità numerosa di cartulari, libri nantu à a storia di a cultura è a musica. Per quessa, parechji si sò stati pruvate bè infurmatu cumu di a so biografia di Claudia. In ogni casu, a biografia di Claudia Shulzhenko ùn serà mai più superfluvule in ogni publication, stampatu è Internet. Hè per quessa, avemu torna ricorda a biografia di Claudia Shulzhenko.

A vita di Shulzhenko hè in Ucraina. Allora, tutti i Ucraini sò cunziddiranu ragiuni sta donna talentosa u so paisanu è l'orgogliu di i so populu. L'anniversariu di Klavdia hè u 24 di marzu di u 1906. A biografia di Claudia hà iniziatu à una famiglia prublema più ràpida, ma creativa. U fattu hè chì u Patre Schulzhenko, chì hè un corpu ordinariu, era assai affezionatu di a musica, hà sappiutu in una orchestra amateur è corse. Probabilmente, era da ellu chì Klavdia fù datu un talentu per a musica è amassi per ella. Quandu Klava era assai piccu, Pane spessu pigliò à i cuncerti, induve a so orchestra hà realizatu. A zitella piace à vede è sguardi à tuttu ciò chì passava nantu à u palcuscenicu. Spécialement, adurò a voce di u papà. Ci hè da nutà chì u Patre Schulzhenko hà avutu un baritone assai bonu.

Quandu Claudia hà crisciutu, hà principiatu à studià in u gruppu dilettante. Noti biougrafii chì a zitella era assai piaciuta di ghjucà. Per quessa, quandu ùn era micca in a classe, hà urdinatu i partigliati cù amichi è amichi in u courtyard. Furtunatamente, in u mità di u so patronu, ci hè statu una scena, perchè ùn puderete micca preoccupari da induve cumandarate funziunalità. Hè intesu interessanti per a ghjente chì vene à vede ciò di u ghjovanu talentu mostrava. E in u repertoriu di u so troupe eranu parechji contatti di fugliale, supplementate da canti e dances. Propra u stadiu si truvò un tamboilatu cun una mugreta di ferru. Allora, i boni spittori anu dumandatu à dà donu à staghjunà e seguenti emanations.

Klavdia cantava sempre, quantu pudia ricurdà. Tuttavia, si nuta chì a zitella mai hà sunnutu di divintà cantante. Hè assai attrachjata à una varietà di roles dramatichi. Simply, a zitella principia assai prestu interessatu à u cinema. Ellu attentava à l'atturi è l'attrici chì anu realizatu diversi roles dramaticu è decisu per ella stessu chì volia diventà a listessa chì sò. Hè per quessa, a zitella cun grande interessu insignate letteratura è littiratura. Ma a musica per ella ùn era micca seriu. Ùn avivanu a so voce cum'è un talente especial. È e classi di musica spessu spusatu, cunziddi l'interinteressi.

Dopu l'scola, Claudia ùn pensa micca à appruntà. Decidiu per ella stessu chì travaglià francamente in u Teatro Kharkov, run by Nikolai Sinelnikov. A zitella ùn passava à tocca una volta, riveia u repertoriu, è, à a fine, hà concluu chì vulia travaglià. Per quessa, quandu ùn era ancu à dicastu, Claudia hà andò à audition. E, da a strada, vale a nutà chì, cum'è s'ellu hè negligente, ùn hè micca pertendu di a musica, era a canzona chì l'hà aiutatu. Claudia hà cantatu a famosa canzone ucraina "cavalli di cotto Rozpryagayte". È era accumpagnata, per via, senza altru solu di Dunaevsky stessu. Era già guidatu di a parti musicale, è Klava - solu una ragazza desconocida. Allura, u destinu hà più di una volta per riduce questi brillanti ghjente in modu prufessiunale.

In generale, Claudia hà hà sappiutu ottene un postu in u teatru è hà cuminciatu à toccu i so primi roli. Di sicuru, prima ùn ne ùn detti i so rolli principali, è hà ghjucatu, in particulare, caratteri episodichi. Eppuru, però, hà avutu bastanti caratteri interessanti è memorable. È per una zitella chì ùn hà micca avutu educazione è sperienza di a participazione in gruppi amatori, hè veramente un gran successu. Inoltre, Claudia hà guadagnatu a so vita è i realizazione fora di u teatru. Dopu à a fine di i renditi, hà travagliatu in i clubi è in i terreni di l'estiu. E allora, novu, più spessu si cantava, è ùn tocava roles drammichi. Ma Claudia ùn hà micca cridutu chì era destinata à u cantante, non l'attrice. Questa cuntinua finu à u mumentu chì u destinu di a so figliola decide di piglià i so genitori. U mo babbu è a mamma hà dicisu chì Claudia seria furmatu da u Prufissorius Nikita Chemizov di u Conservatoriu Kharkov. Era questu omu chì puderia spiegà à Claudia chì a so voce hè un rigalu veru di a natura, da quale hè stupidu è sensu di ricusate. Hè da esse sviluppatu è, postu, grazia à questu, pò diventà veramente famoso è grande. A zitella persone à sente à u prufissore è hà cuminciatu à sviluppà i so capacità. Probabilmente, siddu nun era per ellu, ùn avemu mai avutu mai cunnisciutu un cantante brillanti cum'è Klavdia Shulzhenko.

Si parlebbe cusì chì a gloria vinia à Shulzhenko, da vale a nutari chì questu hè successu micca in un ghjornu. Ma, per un corpu di tempu, Shulzhenko addivintò veramente famosa, è e so canzone si sò cantati da u populu.

Uni anni dopu, Claudia hà digià impiccatu nantu à u stadiu di Leningrad. E dopu a guerra principiava. Shulzhenko puderia passà in evacuazione, ma ùn era micca. Volontà à u bandu di jazz. Quandu l'asèrcitu Leningrad luttà da e truppe soviètici, quandu a ghjente ùn anu più forza per andà in più, volte solu a so musica hè l'ultima speranza. Claudia capì cusì, per quessa, hà datu un concerti dopu à u cuncerta.

Quandu a guerra finisci, Claudia Shulzhenko rápidamente divintò un Òlu pupulari ricunnisciutu. Tutti i so canzone si sò cantati in e strade, in casa è in restaurants. Inoltre, u so sònniu di una carriera attiva hè stata cumplida. A donna hà cuminciatu à prisintà in u filmu. Ellu hà cantatu è ghjucatu, hà fattu una varietà di roli è cumpusizioni. Claudia era cuntentu.

Shulzhenko hà scuntatu u so amori à cinquanta. E anchi si u so elettu era sulu trenta ochju, anu vistu longu trent'anni felice. Klavdia Shulzhenko muriu in u 1984 in u so appartamentu di Mosca, induve hà campatu l'ultimi anni di a so vita.