Snezhana Egorova è Anton Mukharskiy

19 di jinnaru di u 2010 Snezhana Egorova pi a quarta vota divinni una mamma. Semu aghjenti per ella per l'intervista franca, profonda è sincera.

Fighjate à Snezhana è maravigliate di voi stessu: hè veramente a mamma di quattru figlioli? Young, bella, fresca, in grand forma! Averigatu da quale sferisce l'energia, l'attrice è the presentatrice di TV risponde senza esitazioni: "In i vostri figlioli!"

Snezhana Yegorova è Anton Mukharsky sò moltu cura di prutezzione di a so vita persunale, perchè ùn ùn insistè micca à piglià e ritratti cù a so figliola Arina. A l'ora di l'intervista, u zitellu hà andatu per un mesi. Snezhana, cunfessi, sinte qualcuni cambiamenti in sè stessu dopu à a nascita di Arina? Ùn ci era micca mudificazione cardinali. Quandu u primu figghiu pari, pari chì u mondu si stalla torna. È se questu quì hè quellu, parechji affari sò digià chjaru. L'unicu ciò chì hè maravigghiusu hè a realizazione di quantu saperanu a sensazione di i primi misi di vita di u foglie. E anu da scandalizatu: sò i zitelli sò veramente tinta? Cume crescenu prestu! M'arricordu chì a me prima figliola nascita, Sempre l'aghju abbia i ochji, si s'assettò, dicia: "aga", accuminciò a diri, andò à l'scola. Sugnu impurtante u so criscinu. E avà, à u cuntrariu, ùn aghju priva è godi di i maraviglii maravigliose. Aghju ancu u babbu chianci! Ùn a me ingiustà.


Cumu si sentenu in u rolu di a mamma di quattru figlioli? Mi pari, hè maravigghiusu! Ma quelli chì u circondu per qualsiasi ragiuni sò maravigliati di sta nutizia. Sfortunatamente, oghje chì a ghjente hè sicura chì per una ragiuna o l'altru ùn ponu micca aduprè di fà figlioli. È una grande famiglia hè qualcosa di u cumunu. Sapete, adore i picciriddi, particularmente babies. Hagase, dò a nascita à più. Ma i cundizzioni in u nostru paese ùn avete micca questu. Ùn sò solu è micca cusì tantu in a parti materiale di u tema - Sò più preoccupatu per l'ambienti. Piuttostu avè pienghje figlioli, u più aggradèvule sò attruvatu. Ju interessu in quale u mondu di u mondu crescianu, ciò chì a ghjente serebbe diventà i so cuntimpuranei. Fate dinò di a nascita. Dopu à parturariu in u spitali № 1 à un duttore, chì avemu cunnisciutu da parechji anni. Arina hè u mio terzu figliolu, chì ellu accetta. A mo prima esposa Stasya, aghju partiu, cumu dicenu, da ambulanza. Sugnu tantu ghjovanu, aghju vittatu in una altra cità cù a me mamma. È, cum'è a maiò parte di i citatini, sò micca particularmente pinsatu di a bisognu di truvà un duttore in anticipu è ad avè chì guidà u vostru gravidenza. Dunque, aghju l'oppurtunitati di paragunà quella prima esercitu cun una nascita infurmata cù u duttore da quale era stati osservati. A diferenza hè colosale - in u prucessu stessu, è cù u rispettu è, da u grande, com'è u risultatu.


Perchè, se a donna hè seri cù u pienu è volenu più ghjustu di u prucessu di cumunicazione cù u zitellu (perchè u zitellu ricevi u cuntendughjanu, valdi boni, hè sanu è ùn m'hà micca moltu), si deve curre sughjettu l'elemenzione di mèdre. Ùn sò parechje mette boni, ma sò. Dunque, aghju sempre parlatu cun granni piacè è gratitùdine di u mio mèdicu, chì per mè hè un guru, un diu di a so professione. Questu annu tornu a cunvinsi da questu. U fattu chì u nascita era quince minuti senza rupti è altri prucessi, è ùn ùn hè micca ghjustu per ottu ghjorni insupportable è ùn hà micca spirimendu diprissioni postpartum, solu u so meritu.

U nascita di ogni zitellu hè unicu. Chì ghjè inolore in casu di Snezhana Yegorova è Anton Mukharsky? Snezhana hà scupertu per una sola cosa: a nostra medicina tradiziunale è l'attitudine generale à a maternità sò à u livellu di u Medievu. Per esempiu, in i paesi occidintali sucialmente cuncipitu cù un altu livellu di vita è di medicina, l'età ideali per u nascita di u primu zitellu hè 34 anni. E chì dice noi? Dopu à e fiorite di e vechja di 27 anni, anu stampatu u "vignetu" hè colpu. Cuntinuamenti, questi taliani necessanu trattamentu speciale per elli. Eccu, i meditali è u sistema di assistenza di salute di a salute prestanu a donna per tuttu, abbastanza per dà nascita. Allora era in my case. Sempre a sapiassimu psicologicu di u ziteddu di u zitellu, perchè a maternità hè u mo statu naturali. Sò assai aghjustatu à i mo figlioli: nimu ùn m'hà datu sorpresa chì avete burdened my life. Cusì, era calmu calmu in u fattu di a mo gravidenza, finu à ch'e aghju cuminciatu à parlà di a nicessità per pruvenzioni supplementari: dìssenu, avete l'età. Circundendu a mo età, era questu mumentu ch'e aghju fattu agitu. E, francamente, l'Esculapiu lenta, ma spiccatu sicuru in panicu.

À u primu un petitu , ma u più vicinu a data di u cunsigliu divinni, a più divusgiu chì ùn eru un pattu psicologicu senza preparatu per un partitu! Ci era un scantu: e di colpu in una cunnessione cù a mo età qualcosa un succorsu spettaculu (perdu qualchi sentu ordinariu, era sottu osservatu è u duttore ùn avia micca moltu). Oghje in l'ingignore, aghju scantu i me medichi cù u mio mèdicu: "Sapete, Dmitry Nikolayevich, sò scantu! Per a prima volta in a mo vita. Questu hè u quartu seculu, ma ùn aghju mai statu temutu. E rispose: "Snezana, site di a vostra mente? Quellu chì site à sente? Tuttu avarà bè, ùn vi scatate.

Dopu à u nàscita di Arina, parechji media anu decisu d'infurmà u mondu di sta nova. È aghju prestu attenzione à un nudu: i publicità stampati ùn falli micca di ricurdà à i lettoriini quantu anu da esse u mo maritu. Assicurò tutte e cose senza escezione scrivite: Snezhana Egorova (37), Anton Mukharsky (41). Ùn sò scandale perchè ùn aghju minacciu a mo età. Simply this fact evidenzia chjaramente: a nostra sucità ùn hè micca pronta per i ghjente per esse sti genitori dopu à un certu umbreddu di età. Avemu sempre crede chì questu hè adattatu solu per una ghjovana età. U muelu, hè necessariu di parturì, mentre chì ci hè a salute, per avè u tempu d'educà. E chì un omu di età d'altru media vole à avè i zitelli? Hè una pisu! In u mo scopu, u più maturu avemu addivintatu, a criazione più qualitati chì pudemu darà à u nostru figliolu, è ancu altru, u livellu più altu di amore è d'attente. I paisani maturu sò più conscienti, è u so zitellu sanu protetti in stu mondu. Perchè, pensu chì in u nostru paese "attizzioni di età" di i pratichi sò à cambià.

Ci avianu diffiscenzi in u travagliu? Arina hè u zitellu più grande di tutti i mo figlioli. Ella pisava 4 kg 40 g cù un incrementu di 53 cm. Di comparaison: a mo figliola maiò, quale aghju datu à 17 anni fà, nascita à un pesu di 2 kg 900 g hè una diferenza significativa. A admitteti, ci sò parechji minuti chì pensu chì ùn sò micca pussutu allora, chì ùn saria micca pussibule di spressione questa grandi capita. Invece scantatu. Paria chì u prucessu dura infinitamente longu è ùn maià finisci. Parechji donne ùn ùn pruponenu micca à fà a mamma per u timore di u dulore, perchè i stati scary anu intesu in a presentazione di i parenti "visiati" cum'è mè. Ma ùn sò sempre à pruvà di parlà cun l'umore, perchè sò qualchì pusitivu annantu à a parturione. Qualchidunu anu una sperimentazione negativu: una di e zicchini hà datu nascita forte è ùn ùn decide micca à a prublema aghjuntu à a famiglia. Da l'altezza di a me ricca maternale ricca, pò assicurà chì u dulore di nascita hè prontu esse scurdatu è indiziatu per l'alegria è u piacè di cumunicà cù u zitellu. In generale, sò un scantu lamentable per parlà di fallimenti! Sapemu chì Anton hè statu prisenti à u nascita di Arina ... Iniziatatu, era contru à i partiti di cunghessu, perchè prima chì i mariti, nunda ciò chì era in a famiglia - ùn m'avete micca in u maternità. Hè tri anni fà a nascita à Andryusha.

Mentre i pratichi cuntinuavanu , averia a so turnu in a sala prenatal. I porti à a kindergarten eranu aperti, è aghju vistu a nascita stranera da u cantu di u mo ochju. U prucessu parevamu massa fisiologicu, ùn hè micca pensatu per l'ochji di l'omi. Cusì aghju dicisu per mè chì ùn aghju mai chjama u mo maritu per u partitu.

A prisenza di Anton hè stata aleata. Ùn aghju micca fattu cumprà: sì ghjutu oghje sempre, o manghja troppu. Prima, u primu mi stomacu, quandu aghju cuminciò a tirà a mo volta. In generale, decisu di chjamà u duttore perchè cusì. È m'hà dettu à mè: "Urgently pack up things and leave". A strada, Anton èppo si firmavanu à u Lavra Kiev-Pechersk per vìdiri alcuna acqua, perchè era a notte di u Bautismu. È l'aghju dettu: "Mi pari, Antosha, chì daraghju a mamma in a mattina. Forsi quandu anu stati cun mè? Tuttu u stessu, ùn aghju micca di dorme, ma solu seraghju solu. Dopu ad avè prumessu. Ma ùn hà micca pigliatu assai d'aspittà: dopu à l'arrivu, i prugri cumincianu. In parechje chjamé ambu u duttore, riria.

In u risultatu, Snezhane Egorova è Anton Mukharsky anu pensatu chì u pene è una attività divertida. Ma u codice di u zitellu era già cuminciatu à surtite, aghju dumandatu à u mo maritu per esse: ci paria ancu chì ellu ùn hà fattu affascinassi, è invece di centu in centru, penseva nantu à questu sensu o quantu mi piace. Perchè avete bisognu questu? Invece ancu à i medichi: "Pigliate quellu fora!" È dicenu à mè: "Perchè, sì, Snezhana, ci sò vinti gradi di ghjàllichi in a strada. U pruprietariu di u cane ùn mancu discu di a casa, ma vi mannanu un maritu! Mandemu u mandu à a stanza vicinu è dumandate ch'ellu ùn spia. Ma quannu Arina nascì, Anton hè statu chjamatu immediatamente. Quandu u cuttu u cordone umbilicale, era u primu a piglià a so figliola in i so bracce. Basatu nantu à a vostra spiriminità, chì sò l'avvanzi di avè una grande famiglia? Prima, quandu una persona hà parechje zitelli, ùn ùn micca scurdà di a so zitiddina. I zitelli custite in un statu di aspittà un miraculu. Aktar vacanze in a famiglia: l'arburate di Natale, ghjucate à a casa. In ssu curtu, ci hè un ambienti in quale un adulte resta in a profonda di a so anima cum'è criatura.

I figlioli - hè tantu cool! Ùn sò micca sapete ciò chì avissimo cù u mo maritu si ùn avemu micca avè un Pack, Sasha, Andryusha è Arina. Mi pare avè chì in a nostra vita un furmulinu immobbilizzanti diventeranu furmà.

Mi ricordu di a me avanna, chì stava quandu 85 anni. Ci era sete figliole è seicchete né. Ùn aghju micca vistutu una persona più bella! Probabilmente, à mè stu sensu assai furtunatu. Nun mai preoccuvatu per u pensamentu di ciò chì faria cù tanti foglie. Aghju campatu in una famiglia induve i zitelli ùn eranu micca un prublema: a so aspettazione era stimata.


À a listessa ora, Sapemu ciò chì hè cum'è l'unicu figliolu di i genitori. Malgradu u fattu chì aghju parechje cucuzzuli è frati cun quale semu vicinu, anu sempri vulutu chì u mo fratellu (o "a mo") hè sempre quandu era quì un zitellu. Avà, quand'avivanu crisciutu, ùn aghju micca bè di una persona nativa chì si sia "a mia" - invece ch'ella sia una bona o mala, riescita o un fallimentu. Un omu chì hè natu da sangue, chì, se qualcosa succorsu per mè, veni è prendite una manu aiutata. Hè per quessa ch'e ci nascissi à a moà a mo figliola: Pensu chì i ghjoculi sò sempre cun l'altri. Ùn aghju micca ciò chì ùn avete micca firmà in quellu. Sò felice chì i zitelli sò cumparenu à me a bona vita cusì consciente. Vogliu cridìssinu chì Arina ùn saria micca capaci di crecià, cum'è avemu avutu netti - piccule è chjucu. Cool!