Ex-solistes di VIA Gra

U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Ex-soloisti di a banda VIA Gra". "VIA Gra" hè un gruppu pop ruso-ucrainu, i pruduttori di quali sò Konstantin Meladze è Dmitry Kostyuk. U gruppu hè struitu in u 2000. Per ogni tempu di esistenza di u gruppu 12 partecipanti anu sustituutu.

U primu gruppu era u duca di Alena Vinnytska è Nadezhda Granovskaya . Nta sta cumpusizioni, u gruppu durò dui anni. In 2002, u gruppu "VIA Gra" hè cambiatu, cum'è Nadezhda Meikher-Granovskaya si preparanu per fà una mamma. Per rimpiazzà Hope, i pruduttori urganizanu à Tatiana Nainik à u gruppu.

Tatyana, essendu un adulescente, a gràzia di a so avanna andò in u modellu di l'affari, è dipoi u 1996 hè cumu una mudellu di foto. Per sei anni di travaglià in modu mudellu, Tatiana hà viaghjatu assai paesi. Hà travagliatu in Francia, Italia, Paesi Bassi, Spagna, Tailanda, Centrale America. In u gruppu "VIA Gra" Tatiana hà travagliatu senza longu, da settembre di u 2002 à nuvembre 2002. Dopu à u nascita di u zitellu, Nadezhda Granovskaya hà tornatu à u cullettivu, è Tatiana hà da esci di u gruppu. In ogni casu, ci sò parechje versione di i motivi di Tatiana per sorte. Unu di quelli hè stata a licenza di i pruduttori, postu chì Tatiana ùn hè micca adattatu per u travagliu in u gruppu. Una altra versione - Tatiana uffrì a so ghjochi di filmi in u studiu di Lenfilm. At presentu Tatiana hè u pruduttore è u solista di u gruppu "Forsi". Un gruppu di Tatyana Nainik, Alevtina Belyaeva, Natalia Ryzhoy attivamente à realizà in diversi clubs è casinò. Tatiana hè aiuta cù u materiale musicali è a creazione di l'imaginariu da quelli famusi famosi com Stas Namin, Andrei Sharov, Guy Farley.

In juntamentu cù Tatiana Nainik in u gruppu "VIA Gra" per creà un trio, i pruduttori in u 2002 invita à Anna Sedokova . Quale avete avutu creatu chì averà ancu nantu à a lista di "Ex-solistes di a banda VIA Gra". Anna in a "VIA Gra" hà duoppu duie anni, finu à u 2004. Con ella, u gruppu assolìu un grande successu. Dopu avè a zitiddina, Anna era prumessa in musica è di ballu. Hè stata diploma di honori di i scole generale è di musica. Ci era l'Università di Cultura Kyiv, specialità "attore è presentatore televisiu". Prima di "VIA Gry" hà travagliatu nantu à a televisione ucraina cum'è presentatore, à un canali musicali, è ancu averebbe aduprà a più alta qualità mostra in Ucraina "Ascension". Sempre avia vulutu cantà in u gruppu "VIA Gra", ma dopu à travaglià in a cumpagnia di dui anni, abbandunà. Un mesi dopu, ella si cumune un soccer americanu bielorussu, da quale hà datu un ghjocu. Testi di u matrimoniu in Ani era Tatiana Nainik. Anya hè u solu participante cù quale Nainikposle cumunicava dopu chì abbandunò u gruppu. U matrimoniu di Anna Sedokova è Valentina Belkivich hà disintegratu dopu à dui anni di u matrimoniu. Anna porta una vita creativa assai attiva. Participeghja in varii TV shows: "Ice Age", "Dui Stelle". Dopu u prugramma di televisiò: "Re di l'annu", "Novi canori nantu à a principale". Dispara à u cinema, realizà solo. Aghju liberatu parechji clips for my songs: "Jealousy", "I'm Getting Used". In u 2011 si marita l'impiegatu Maxim Shevchenko.

Composizione di "Via Gry" - Anna Sedokova, Nadezhda Granovskaya, Vera Brezhneva chjamava a compositura d'or. Fu durante stu piriudu chì u gruppu era in più grande pupularità. Crenza Brezhnev fu pigliatu à u gruppu dopu chì Alena Vinnitskaya partissi. Alena abbandunò a banda per affruntà una carriera solo. In questu era supportatu da i fratelli musicisti di u gruppu Kiev Sergey è à Alexei Bolshie. Sergei Bolshoi hè u maritu di Alena, è Alexei Bolshoi hà fattu u so produtore musicista. Oghje, Alena hà publicatu sette album, chì includeanu più di 17 canzoni. Di quale "007" hè a soundtrack à l'action movie "Piranha Hunt", "I'm Here, I'm Next" - soundtrack à u film ughjinca "Random Record".

In u 2010 hà turnatu quattru anni di a so attività prufessiunale. Doppu d'abbandunà a VIA "Gra" di Sidokova, i pruduttori trovani un sustituzione in persona di Svetlana Loboda . Ma u sustituciu era inugee. U publicu ùn accetta à Svetlana comu membru di u gruppu, hà travagliatu in l'squadra di quattru misi, Svetlana falla, è principia a so carriera solo. Da u 2004 à u 2011 Svetlana hà registratu 16 singles, publicaron cinque albums. In u 2009 Svetlana Loboda presenta u Ucrania à u Canazei Eurovision Song Contest. In 2011, ufficialamenti annunziatu chì era preparatu per fà una mamma pronta.

In u postu di Svetlana Loboda in "VIA Gra" si prisentanu, nantu à a ricunniscenza di Valeria Meladze, Albina Dzhanabaeva , chì hà travagliatu prima di duie anni nantu à a voglia di Meladze. In u 2006, una volta, ci sò cambiamenti in u gruppu, per a partenza di Nadezhda Granovskaya, hè sustituitu da Kristina Kots-Gotlib , "Miss Donetsk 2003", anche Olga Koryagina , un studiente di a ferita di a Università Kyiv di a Cultura, avia furmatu per una sustituzione. In u gruppu, Christina durò troppu esattamente trè mesi. A causa di a natura difficiuli di a zitella, è ancu per a mancanza di dati necessarii per travaglià in un gruppu musicali, i pruduttori avianu a parti di a zitella.

Kristina Kots-Gottlieb hè un mudellu prufessiunale. In u 2009 hà vindicatu u cuncorsu "Miss Ukraine-Universe". Christina ùn hè micca maritatu. Dopu à parting with Christina, i pruduttori stilla Olga Koryagina à u gruppu. Prima di participà à u gruppu, Olga ùn anu mai studiatu vocale. Cù a so participazione, "VIA Gra" rimette dui clips, grapò un altre album. In u 2007, Olga, dopu à travaglià parechje annu, abbanduneghja u gruppu, cum'è ella sposa uperatori ucrainu Andrei Romanovsky, in settembre di u stessu annu avianu un figliolu, Maxim. È in uttobre 2007 allora l'opera libera in Olga - a canzone "Lullaby".

Per pudè rimpiazzari Olga vene Mesed Bagaudinov . Meseda hà firmatu in a squatra per dui anni. Duranti stu piriodu, "VIA Gra" hà registratu dui discritti, liberatu quattru clips. In u 2009, Meseda abbandunò u gruppu, cum'è Nadezhda Granovskaya hà tornatu. Avà Meseda hè ingaghjata in a so carriera solo. In u 2007, Vera Brezhneva sèrvira da a so partenza da VIA Gra. Vera Galushka o Brezhneva - un nomu articu, dopu chì abbandunà u gruppu impegnati in una carriera solo. Quattru anni di travagliu in u gruppu purtonu Vera una grande pupulazione. In u 2007, fù chjamatu a donna più bella di Russia. In u 2008, Vera hè statu invitatu à u "Primu Canale" cum'è u prugramma "Magicu di i Dici". Inoltre annu quì sò solu clips of Faith "Ùn ghjucanu micca", "Nirvana". Ellu participeghja in u telebisma "Ice Age". In u 2009, a pantalla di u film Marius Vaysberg cù "Amore in a City" di Vera Brezhnev, dopu participà à u filmu di "Amore in a Big City -2". In u stessu annu, Vera addivintau un participante permanente di u teledice di TV "South Butovo". Vera presenta dui figghi - Sonya, chì u so babbu hè Vitaly Voichenko, cun quale hà vicinu di parechji anni in un matrimoniu civile è a figliola Sara. Cù u pienu di Vera, l'affari, Mikhail Kiperman, Vera vive in un matrimoniu legale. In u 2010, sta premiere di a canzona "Petali di Tears", chì hè realizatu da Vera Brezhnev è Dan Balan. Nuvèmmiru di questu annu, l'album solidu di Brezhnev "Amore sarà salvatu u mondu", chì include 11 canzoni. In 2011, Vera Brezhnev addivintà u vincitore in a nomina "A donna più bella di l'Ucrania", in l'annunzzione annunzie "U più bellu Persone di l'Ucrania".

Dopu à a partenza di Vera Brezhneva, Tatiana Kotova , in u 2008, una altra ragazza chì si mette in a nostra lista currente di "Ex-soloisti di a banda VIA Gra" hè vinutu à VIA GRU. Tatiana Kotova vincìu u tìtulu "Miss Russia" in u 2006, participò à u cuncorsu "Miss Universe", ma avianu micca righjuntu a semifinali. U participatore di "VIA Gry" Tatiana era duie anni, in u 2010 abandone u gruppu per causa di disaccorsi cù un altru participante - Albina Dzhanabaeva. Sicondu Tatyana, hà fattu "Coghju" da Albina, è ùn era più più duru. Doppu d'abbandunà u gruppu Tatiana hà registratu una canzone nantu à e parolle d'Irina Dubtsova "He". U produttore Tatiana era Alexei Novitsky, direttore di Comedia Club. In u 2010, Tatiana hà primu starred in u rolu di una signora di a donna in a film "A felicità hè vicinu".

Tatyana Kotov fu sustituitu da Eva Bushmina , finalista di u prugettu ucrainu "Fàbrica di Stars". Oghje, u gruppu "VIA Gra" inclatu Nadezhda Meicher-Granovskaya, Albina Dzhanabaeva, Eva Bushmina. Quì sò stati, ex-solistes di a banda VIA Gra, chì sanu, forsi questa lista serà ricustituita in un futuru vicinu?