Sviluppu di un zitellu per unepu

U primu annu di a vita di u zitellu hè a più impurtante è a più intensa. U zitellu sviluppeghja à un passu increditu fastidiu, à sapè à domicilii e cumpetenze chì ellu hà bisognu à a vita.
U sviluppu fisicu di migghiura diretta dipende nantu à u sviluppu di u mentale è l'intellettuale, è vice versa. Per esempiu, u migliori la carapuza ti puderà trasfirmardu tutti i quattru, u più veloce è u megliu capisce à leghje.
Scupriteu chì sapè fà chì u zitellu deve maestru per un annu.
U primu mese . Appressu in a seconda settimana di a so vita u babbu hè digià ricunnisciutu a fàccia di a so mamma. Quandu avete apparsu in u campu di vista di migghiuri - rinfrescenu, u so atonomu improvesu, diventa più calmu. Una settimana dopu u novu hè capacitu per distingue e parte di a storia di a mamma. In u locu di a fine di u primu - u principiu di u seculu mesi, u zitellu rieniscera per a prima volta.
U seculu mesi . À questa età, u picciottu ùn dorme ghjornu dopu ghjornu. Hè più interessatu in u mondu chì u circondu. Fighjendu u musicali mobbli suspittutu annantu à u so cumpagnu, l'anu trainsu è perfetta a so visione. Ci hè ancu un interessu criscenti nantu à articuli petits.
U terzu mesi . A l'età di trè mesi, u carapacu a ghjente volte u so fonti di u sonu è pudete dighjà qualchì sona. U zitellu riflette cù un surrisu per rienera è rendi ghjustu à i vostri parole è intonations.
Quartu mesi . À quelli di quattru misi, u zitellu torna più divinità. Hè digià pigliatu a so testa, è praticà da u golfi di u ventu à u spinu. Turni da u spinu à u zanellu chì hà da domiciliu un pocu tardu - à 5-6 mesi.
Quinta mese . Circa circa cinque misi, u zitellu prima avè un pezu à a bocca. U karapuz durante u periodu hè attivatu à sturià: u sentu i so ghjinochji, i pedi è l'altre parte di u so corpu cù e so mani. Hè ancu sapè per piglià e di ghjucà indipindente è ghjucà.
U seimu mese . A sei mesi, a spina di u babbu hè crisciutu finu à a tali puntu chì se u zitellu hè cultivatu, stà in questu postu durante parechji minuti. Ma hè pussibile di pusà per a pusizione di a pusizione di stinnila nantu à a spalle nantu à i vostri back just about 9-12 months.
Settimu mesi . Duranti stu piriudu u karapuz hè assai socibili, pruvucarà contru à l'altri per ghjucà cun ellu. U zitellu prutrarà certi ghjenti di u ghjocu di "ku-ku". Grazie à ella, Aprende a capiscenu chì ancu se a mamma sparisce da u campu di a visione durante un certu tempu, ella sempre torna.
U uttèsimu misu . U zitellu di ottu anni hà anu travagliatu attivamente u mondu. Aprita di coghju: prima nantu à u so zinu, in modu plastivicu, è dopu nantu à quattru ardenti. Da a pusizione di tutti quattru pudeti esse à pusà. Pudete per un pezzu di tempu per difende parechje silabuli, ma per u prisenti micca conscientemente.
U novu mesi . À questa età, u fogghiu capisce di ricordu di ciò chì hè stru o questu oggettu. Dighjà chì sapi chì manghjanu cù una cullette, drentu di una tazza, è frasca i capelli cù un sbagliu. L'occupazione più amatente di a karapuza duranti stu piriodu hè di cullà i ghjucarii o qualsiasi altre oggettu nantu à u pavimentu è esigene ch'elli si sò riligati. Ùn vene avvucatu se u zitellu fai. Dopu tuttu, questu modu hà sperienze, aprende una cosa nova per ellu stessu.
U dicèsimu mese . À quattru mesi, u babbu pò digià dilettante u livellu più chjucu cù un pezzu è stà in a so bocca. Dunque, attentu à ùn ci hè micca troppu dettu in u campu di vista di i migghiori. Avà u karapuz ùn pò piglià l'uggetti senza u pezzu sanu, cum'è prima, ma solu l'utilizanu l'indici è i pulitici. Questu hè indicatu u sviluppu propiu di u zitellu. Hè pussibuli chì durante stu periodu avete bisognu di penserà tutti i ristrette per i cajuneti di u gabinariu, postu chì u zitellu certamenti certi averebbe aperta è avete tutti i cuntenuti in u pavimentu, mentre sempre pruvate u so gustu.
U undicèmmu . À l'età di l'oghji mesi, u sensu di equilibriu di u zitellu hè digià suficientemente capacite. Dopu à questu quì u fogghiu si senti più è più cunfidendu, è in una pusizioni ghjustu. Puderete per ellu è si cammina da u manicu.
U dodicesimu mese . À quasi dudici mesi u ghjovanu pudia parolle sempre e primu parolle simplici conscienti. Ellu dice "dad", "mamma", "dà" è cusì. À questa età, hè assai impurtante per cumunicà cù u zitellu cum'è a pussibule è leghje alcuni.