Biografia di l'attrice Anna Snatkina

Anna Snatkina hè una attenta talentu di i tempi muderni, hà assai travaglii in u cinema susseguendu. Idda, cum'è l'altri media persona, participanu à parechji prughjetti di televisiò. Cumu sta natura propiu è vende è hè ingaghjata, avete imparà u nostru articulu di l'oghje "Biografía di l'attrice Anna Snatkina".

Anna Snatkina natu in u 13 di giugnettu di u 1983 in una famiglia di disinazioni d'avicenzi eredi. In a so zitiddina, hà impiegata professèricu in aerobics sportivi è ginnastica, avè a prima categurìa adulta in questu sport, è ancu ghjucata in i ghjoveli olimpici di ghjochi. I parechji ùn avè micca preparatu Anna per una carriera artistica; u babbu offrì à dà u zitellu à l'Istitutu di Educazione Fìsica, è a mo mamma puscia à Anya per esse economist. Ella stessu dici chì u desideriu di diventà una attrìzia hè vinutu à ella dopu vistu a pelicula "Guàrdie" cù Whitney Houston. Oghje in u 8u sciccu, a ragazza chjucca decide di diventà un attrìgiu, chì hà pigliatu assai a so famiglia. Allora ella hè stallata per studià a storia di u teatru è u dramma, è si n'andò ancu à u gruppu di teatru di a scola. Visità stu cìrculu è u portanu u primu rollu di Lucy in u musical "Ukhta Tutti". In un paru d'anni, solu dopu à andà à l'anziani di a scola, Anna hè cunnisciuta in i preparatori in l'escola Shchukin, è un annu dopu - à i cursos VGIK.

Dopu a graduazione, i ducumenti eranu suggetti immediatamenti à trè istituzione di l'education superiore: GITIS, u School of Arts di Moscou è VGIK. In l'ultimi dui Anna hè statu accettata, ma hà sceltu VGIK, cusì, in i so parolle, a cinematografia turnò per esse "vicinu" à ella. U capu di u so gruppu era u famosu attu Soviets Vitaly Solomin, chì hà trattatu i pupulati cun amore grandi.

Sulu quannu accede in VGIK, Anna principia à distribuisce a so cartera à diverse pelle di cumpagnie è, grazia à a so perseveranza, digià à u seculu annu di VGIK, hà realizatu u primu rolu seriu in u cinema: hà ghjucatu l'alcatori in a serie "The Moscow Saga". Un annu dopu aia ricivutu novu una offerta per esse in a serie, era u rolu di Nina Stasova in u "Site".

Hè stata dinò, in u teru annu di VGIK, l'attrissiva scunfissi una malatìa graviosa, a herniria intervertebrale, chì era u risultatu di i so attivi di sport in u zitellu. I medichi cosevanu chì Snatkina seria rittulatu à una caddighja di rota, ma l'attinzioni di i parenti, u caratteru forte è l'amori di a so professione aiutavanu di turnà à a vita normale. Dui anni hà purtatu un corsetu ancu nantu à u settore, ma travaglia in u filmu, cum'è Anna dice, hè diventatu un "stimulu seriu à ricuperazione".

À i corsi senior Snatkina hà cuminciatu per riceve parechji prughjetti di filamentu per annu. Allora, in 2004, hà ghjucatu immediatamente in dui TV series "Ùn ùn hè micca tornatu" è "Fighter". À u primu, un schedariu strittu hè statu imprudatu à a ghjovana attrice, sopramente da ch'ella avia participatu in produczioni dramaticu dramaticu. In ogni casu, Anna hà fattu una scumessa nantu à a pelicula, è ùn perde micca.

Dopu avè ricevutu u diploma, Snatkin diventa una di l'attrici più populari. À quellu tempu a biografia di Anna hè chjesa di avvenimenti. In 2005 hà ghjucatu in trè sèvi di TV (Esenin, Airport è Pane Culunialistu per Stà una Star) è un filmu ("Unexpected Joy"). Era u rolu di Zhenya Azarova in "U cunnannatu di diventà una stella" chì porta l'Amassi à l'audienza è a gloria. Hè stata ricunnisciuta in i strati è li dumandanu autografi. Quandu una donna chì viaghja cun Snatkina in un ascultore turnò per ella ... "Zhenya Azarina". Irnicamenti, era per questu rolu chì l'attrìccia era di cumpetizione, ci eranu circa 200 pretendenti à u casting, è Snatkina hè stata offrita prima ghjucà à una altra heroina chjamata Natasha. Ma Anna hà sappiutu cunvinta di i diretturi è di i pruduttori per avè averà u rolu di Zhenya.

A diferència di a più parte di i culleghi, Snatkina ami u so travagliu nantu à i televiii. In elli pudete osservà u sviluppu di u caratteru è u passu passu si migliurà a manera di u ghjocu. Tuttavia, anche u travagliu estremu in u cinema, Snatkina cuntinua a participazione in produczioni teatrali. Allura in u 2009 hà ghjucatu Rosalind in "The Bat" (Direzzione: Renata Sotiradi), Catherine in "8 donna è ..." (Direttore: S. Poselsky) è Sidoni in "The Big Zebra" (Direttore: P. Ursul ).

Anna cuntinua d'attru in cine, cum'è in a serie è in filmi. L'annu in una dramatica multi-parti "In a parti assolellata di a strada" (a novella di Dina Rubina di u stessu nome) Snatkina hà u rolu di una donna matura cun u distinu difficiulmente. A so heroina Katya hè stata vilata di u Leningrad assesi à Tashkent, induve hè diventera un mircatu di u mercatu, chì oculta a so occupazione da a so figliola. Stu rolu era un tipu d'esperimentu, ma ancu com'è una ghjovana, Anna hà facilmente coped with the rol de l'heroina di 40 anni, in quale hà aiutatu u talentu di l'attore è l'età di stile fatale.

U più icònicu di u so rolu, Anna cunsiderà Natalia Goncharova in a film "Pushkin. The Last Duel, dirigit da Natalia Bondarchuk. In prima, sta filma di film di l'ultimi anni di a vita di u grand poeta hè cuncipita cum'è una seria, ma prestu u so formatu era cambiatu. A film, chì ci conta di i manifesti dramatichi in a vita di "u sole di a poesia russa", hà dumandatu un dramaticu dramaticu cumpletu è a capacità di utilizà à l'era. Per via di assai sforzi di parte di Snatkina è di u so cumpagnu in a cinta di Sergey Bezrukov (Pushkin), unu di i dueti d'amore più carusi anu nantu à a pantalla russa.

U rolu di Goncharova Anna Snatkina hà sunnutu per un pezzu. Cum'è un zitellu, si ripusò in un centru turisticu in u paese di Yaropolets, l'ex situ Goncharov, chì a spiaggia di Natalia Nikolaevna hè stata passata. È dopu avè lettu à a so biografia è ancu truvata trà elli è u Pusskin amate cù certi similani esterni.

Avà chì Anna Snatkina aghjusteghja più di 20 roles serii in u so bagagliu, pò demostrà à u publicu è assai altri e so abilità. Allora, in u prughjettu di televisione "Dancing with the Stars - 2" hà pare cù Yevgeny Grigorov hà u primu locu. Anna anch'ella diventa chjucu è ha gravatu parechji di i so CD (saudtreki à "Ùn seranu micca") è "Tatiana's Day").

Oghje, Anna Snatkina hà starratu in a serie "Ettore russa", cumanda da u canali "Russia 1". Quì hà riesce u rolu principali, u so carattaru si mette à un figliolu, chì hà cunsideratu mortu à u nascita. À u listessu tempu, l'heroina riceve un eredi, chì duverà esse passatu in cura urgente per u so figliolu.

A so vita persunale Snatkin ùn ci piace di dì. Hè cunnisciutu ch'ella ùn hè micca stata casata, ma si truvau cù l'actor Andrei Chernyshov è u so cumpagnu di ballu Evgeni Grigorov. A fini di u 2009, annuncia a so intenzione di unisce à un omu distanti di l'ambienti di u cinema, un omu d'affari di nome Maxim. Eccu, a biografia di l'attrice è una bella donna Anna Snatkina.