Cura di i fiori casa: violettes

Avete un pezzu di finestra in a cucina è nunda cresce nantu à questu? Ùn ci piaceru micca veramente fiori, perchè ùn fiori e si pèrdite? Avemu un cunsigliu simplice - dilute violet! Questu hè unpretentiu, è forsi "non moda" e piante, ma quantu parechje diverse è culori! Cusì, cura di i fiori di l'uttori: violettes - u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Violetti pòbbenu fioru quasi un annu, è per questu quì ci vole solo regulare è un pocu di umidità (per quessa chì sò megliu situ in a cucina!). Ogni cunsiglii simples per a cura di i viole sò colti.

Temperature conditions

A temperatura di u ghjornu appiccicatu per i violevii fiorente, se vulete chì ciuranu è piacenu più, hè 20 à 24 ° C. Se a temperatura hè stabile 20 ° C - i fiori saranu grande è durerà assai tempu. Per i pezzi giovani, a temperatura ottima hè un pezzu maiori: 23-24 ° C. Violette sò i boni pratiche assai sfarenti, ponenu una diminuzione di temperatura à l'invernu à 10 - 5 ° C. In questu casu, frenanu i so criscenti. À l'estiu, quandu a temperatura sopra à 30 ° C o più altitudina, i violettes fendu spuntanu.

In u calore, ùn ci micca di cuscini viole cù fiori (anu travagliatu ancu fora feu). Hè necessariu di cutà i pedunculli, acqua di a pianta à a sera, aumentanu l'umidità di l'abitazione. À a sera, pudete ancu sprime spedite da u pulverizante. Per i viole, i cambiamenti siveru in a temperatura sò assai dannuzii. Per u sviluppu naturali di i viole, una diferenza di più di 2-3 ° C da ghjornu è a notte hè necessariu.

Illuminazione

A patria di i viole sò u boscu di a jungla. Ùn sò micca stallati direttamenti à u sole, ma assai rachi sparse. U violeta deve esse protetti da u sole. Hè megliu ùn cresce nantu à i Windows.

Cù u lume eccessivu, e foglie di u viulente torna quand'elli devendite, si lighten e girannusi in amarantu, da turnà in giallu calcari bianchi. I castagni sò deformati, i tippi curtu si scupreru, s'iscultanu in i fioriti, fiori fade, sguassate rapidamente. Burns apparentanu supra e foglie (spots marroni).

Cù una mancanza di lumera, i sciculi sò più longu, i foglie stenderanu per ellu, perdenu u so brillo, diventenu prima, i peccativi sparanu in i violettes variegati. I pianti stanu piantà finisimu.
Per assicurà chì l'arburete ùn sò micca deformati è sviluppatu uniformi, i verte ci vole à esse rottati da u tempu - hè un elementu impurtante di cura di questi i culori di l'uttine. I biole sò cunsigliati per esse puliti da u polu cù un sbagliu pilu è ancu corsi lavatu. Violeta cù u verde foglie fogliosu bisognu più d'illuminazione chì viole cù foglie wavy liate.

Umidità

Violetti sò urighjini di e rigioni equatoriali di l'Africa, induve crescenu vicinu à l'acqua. L'umidità in quelle spaziu righjunghji à u 60-70%. In questi cundizioni, i fiori sò più grande, più brillanti, è fiuriscenu più.
In l'umidità di l'uttorii raramente righjunhe u 30-40%, è in a stagione di qualità sempre menu. Violettes sò spessu situati in a cucina, induve a tampiratura è l'umidità sò largamente suprana a media di u appartamentu. Pudete và cù e viole in pallets cù argentu di arcilla cumminciata o sphagnum, pienu di 2/3 acqua.

Pudete risparmià l'umidità per sprezzamento, ma avemu avutu a ricurdà chì e foglie macchiche di violet ùn ci piace micca quandu elli aghjunghjenu guttone di acqua - questu pò causà a decadenza. Per quessa, hè megliu per creà una fiorta nera in a pianta. Per fà questu, fate puru di buttigli in spruzzioni - creanu chjassi più canti di e spray convenciali.

Per crescita l'umidità in petiole petioles d'arbusti ghjovani, hè pussibule di creà i palummi, postu chì senza alta umidità a terra hà da asciera troppu rapidu, chì dannu a ghjuvani fermani. Perchè l'omu hè polietileno adattatu, tin, buttigli di plastica o altre cuntenenu trasparenti. Hè mpurtanti per vigilà l'assaig de chjappi in l'internu, quandu quì sottu, u ghjovanu hai da esse ventilatu.

Quandu l'aria hè troppu secca, i cunsiglii di e foglie u fogliu torci è già giallu, i fiori spustamenti senza avè a prima etapa di u sviluppu. Se l'umidità hè troppu altu, i malati fungichi ponu esse in rosetta è e radichi di e piante, perchè u fattu chì u prucessu necessariu di evaporazione da e fede si ferma, soprattuttu se ùn ci hè un ingaghju d'aire frescu. Quellu ghjornu un mesi, e foglie di i viole pò esse lavati sottu un coru di acqua calda, sguassate di dust with a brush or a soft brush. Dopu a battaglia a pianta deve esse secca, chì prutegge da un scrusciante è in nisun casu chì espone à u sole apertu.

Fertilizanti

Hè megliu utilizà un fertilizante cumplettu. A dosi indicati nantu à u pacatu per viole sò esse ridutta per mezu. Ùn caghjunà più di a dosa in ogni caso. Hè necessariu aderenti à a retazioni staghjinali ricunnisciute in dosi in 2-3 volte in l'inguernu. Se u tarritoriu hè assai siccu, hè megliu à l'acqua di a pianta 2 ore prima di l'aghjunghje fertilizante. Principale vestitu hè spessu cunsigliata per esse spustata in u top, è micca in u platu.

D 'acqua

Per viole d'acqua, preferibile regula, adattatu per questu acqua, senza assecenu u sochianu, ma ùn porta micca in stagnazioni di l'acqua. L'acqua ùn deve micca cascà à u puntu di creazione (centru) di a pianta. A decadenza di u puntu di a crescita pò purtà à a decadenza di u boscu tutale. Hè sopratuttu solu à i giovani violettes. Violeppi d'adultu deve esse acquafendu quandu a capa di u lattice di siccà. I giovani viole sò soli sputichi un pocu più spessu.

Averghjini inghjustificà e viole di modu rigulari nantu à u listessu tempu (cuncepimentu di l'iniziu di u ghjornu di u lume è a stagione). In a primavera è l'estiu, i viole sò dagliati di a matina, è in u periodu d'oghje è invernu - in a tarda. A norma di irrigazione sarà selezionata ind'è individualmente. Ùn ci sò micca cunsiglii ghjinirali. L'acqua deve esse acqua, spaziata da 2-3 ghjorni in una tina aperta per a climazione di u cloru. A temperatura di l'acqua hè megliu a sceglie l'habitació o un pocu più altu.

Ci hè parechje mètudi di regu: u più ricunniscenu per l'acqua da quì sopra, ma avete da acqua un magre di magre nantu à a punta di u pome. Ci hè necessariu di guardà, chì l'acqua ùn hà micca ghjunghje à un puntu di criscenti è in folla ghjovani. L'acqui si stà parechje quandu l'acqua hà spuntata in u platu.
L'acqua di u fondu hè più faciule, ma debboli di ricurdà chì hà bisognu di vìdiri tanta acqua chì u pianu pò assorbirte. L'acqua di l'essenza hè speduta da u platu in mezzu ora.

U regnu di gualle di i fiori interiore hè u purtà duranti un pirtusone in un prugettu di un scrapto di tela, chì cù u so altru finale hè suluzione in un dispusitore d'acqua nantu à quale hè un pezzu di pianta. In questu casu, u puchu ùn deve micca toccu a superficia di l'acqua. L'acqua si sviluppeghja per l'effettu capillariu.

Cù eccitivu acqua, fermentazione di u terra hè pussibule. In questu casu, spots acchjusi ponu cumpariscenu nantu à e foglie, i steddi pò fallanu, e radichi diventanu u scuru è muri d'assicuranza di l'ossigenu. Ci hè una bisognu di cura particulari pà i fiori interiore - i viole sò megliu trattati cù una solu dèbula di permanganatu di potasio o sustituitu da a terra.

Cu un regnu insuficu, u siccu s'assicagna, si lags behind the edges of the pot. Questu viole vi deve esse situatu in un dispusitore di acqua, finu à chì u solitu saturatu cù umidità. Quandu s'asiculice cù l'acqua troppu duru nantu à a superficia di u tarrenu, puderete formule una crosta bianca di salti. In questu casu, a capa superiore di a tarrazione deve esse rimpiazzatu.

Sì u cunsigliu pare avlive cumplicatu per voi, ùn serebbe dispertu. Ùn hai bisognu di fà tuttu! A cosa principal hè di cumpiarà i bisogni basi e attentamenti à i pianti. In fine, i me violettes sò crescente - chì significa chì pudete!