Cumu rinfurzà a salute di u zitellu in a primavera

In a strata si facia più calda, è u vostru picculu in piaza d'alegria soffre u sensu di fatica? Hè una debule di primavera chì pò esse superatu. A cosa principal hè di furnisce u corpu cù e sustanzi necessarii è l'attività fisica. Cumu daveru rinfurzà a salute di u zitellu in a primavera, è seranu discuttu sottu.

Ancu u babbu responde à u cambiamentu di staggione. Se a salute hè forte, u zitellu torna più attivu è alegre. Ma succede cusì, quandu, in a primavera, u vostru fratellu reaghjèssiu, cum'è voi: diventenu sòlitu, si pesa cun dificulita cuminciatu di prima di a matina è rápidamente si stanca. A menzione ùn hà micca avutu pacienza, hè sensible è a so cuncentrazione di l'attenzione agisce. Un ziccu pocu enfasi, chì manca d'energia è forza, hè più susceptible à ogni infizzioni. Cusì, i pediatrici ricumandenu micca per minimisà u periculu di u debule di primavera è cura l'modu propiu di a vita di u zitellu. Hè ciò chì pudete fà.

Cammisa in gioia

Nunda ùn furtifesce a salute di u zitellu com'è in l'aria aperta. Hè un bonu aptitudu, u sonnu improvatu è energia. Allora dopu à u fruttu di l'inguernu, u zitellu deve esse apertuportante per almenu trentese, è preferibbilmente più. Inoltre, i primi ràrichi di u solu furnisce a produzzione di vitamina D3, chì hè necessariu per u crescita normale di l'osse.

U tempu in a primavera hè cambiatu assai. Se vai per un caminu cù un zitillù picculu, ricurdativi, perchè ùn deve esse solu nantu à un capu di robba più chè da tè. Per i zitelli di 2-3 anni, l'exercitu hè assai impurtante. Fuggiate l'attività fisica di u zitellu, perchè ùn ci hè nunda più valore per u spinu di l'osse è di i musculi. A menzione visitate u duminiu o centru di ghjocu.

I ghjoculi è u spettaculu ùn sò micca sviluppati i sapori prufessiunale, ma ancu e cumpetenzi sociale U Movimentu afecta u sviluppu di u cori (i zitelli fisici attivi più facilmente). I forza Vitale aghjunghje à u zitellu è esercite. A primavera hè un bonu tempu per amparà à guidà una bicicletta, scooter, patinetti (grande per i 4 è 6 anni).

Preparazione per rinfurzà

Infiziani invernu, sicuru, debilitanu u corpu di parechji zitelli. Avà chì u zitellu ùn hè micca più sicke, pudete cumenciu di cresce a so immunità. Cumincià cù e vitamini appropiati à a so età, pudete dinù ancu l'oliu di pisci o complexi vegetali. In ogni casu, prima di applicà una medicina, cunsultate u vostru pediatricu.

Questu hè impurtante, ancu in u casu di vitamini standard. Perchè, anche si aiutanu à prutezzione di u ghjovanu à l'organisimu da i bacteria è di i virus, ma una sobredosi di qualchì parte di elle pò esse assai periculosa (per esempiu, a vitamina D, E, K), è di a so deficientia. Dunque, i medichi sò règule chì si trovani multivitamini pè i zitelli à l'annu chì anu imprevisu pòrtanu, pateanu l'avvilanamentu alimentariu, anu una poca immunità, spessu si spiegà malati, soffrenu d'anemia o anu statu trattatu cù antibiotici.

Una altra manera di migliurà a salute in a primavera hè di utilizà cumplicati in basa a base di l'erba. A maiò parte di elli sò permessi per i zitelli più di 3 anni di età. I drogu più populari sò stati uttene da echinacea. L'effettu di u trattamentu sò generalmente visibili dopu à 2-3 simane.

U sonnu hè a basa di a salute

Un dormitu tranquillu in una cantera suffirenzia aghjunghjera a forza à qualsiasi età. À a notte, durmia, u corpu ci produciu più cresceti di l'immune chì in u ghjornu. Perchè ùn saria bonu se u zitellu durmiu in secca cum'è a so età u numicu d'ose. U zitellu età di u nascita à 4 mesi devendate 6-9 ore à ghjornu è 5-9 ore à a notte. A l'età di 4-8 mesi averebene da 2 à 5 ore di u sonnu in a serata è di 10 ore à a notte. Un un annu avà duvà durà da 1, 5 à 4 ore à u ghjornu è 10-12 ore à a notte. Quandu u zitellu hè 2 anni, ghjera di vaghjime da u ghjornu, 5 à 2 ore di dorme duranti u ghjornu è 11 ora di sidu continuu à a notte.

Menu for promotion of health

Una dieta ideale in a primavera deve esse furnisce u zitellu cù tutti i nutrienti necessarii. A dosa di vitamini è microelementi deve esse aumentata. Ùn sò solu capaci di rinfurzà u sistema immune, ma ancu di aghjunghje energia à u zitellu.

U più preziosa di nutrimentu per u zitellu hè u latti di mamma. Sì l'ameglie ùn hè micca u vostru casu, da pudella darà u zitellu una mistura di pruibìstichi è prebisicuti chì sò offerte in farmarii. Hannu un effettu benèficu nantu à a flora bacteriana di u sistema digestivu è prutegge u corpu contra infezioni. Se u vostru zitellu hè più di un annu è mezzo è ghjuridifite u gustu di i novi platti, incuragisce à manghjà frutti è ligumi più freti. U più sicuru per ellu sò prestu misificati in tazzi.

Dopu parechjate mesi di l'usu di l'alimentariu congelatu, pudete assicurà a preparazione di u più cumuni à questu tempu di l'annu insalati da i vechji ghjetti. Ùn averete micca micca di compra i verdura in u megliu postu, preferibile in i grocery di a marca (in casu ch'elle sò sicuru chì micca i fertilizanti chimichi furiose in a so pruduzione). Per alimentà u zitellu, pudete ancu aghjunghje e erbe crescenu nantu à u sillu di a cucina, cum'è insalata, tagliola, crescente è culu verde.

In u mennu di primavera di u tarritoriu stimatu di u zitellu sò i seguenti cumpunenti:

Carni

Dà i so figlioli 5-7 volte à settimana in una cantu di circa 50 g. Cogli micca solu un oliu o turchinu, ma ancu una vacca, u porcu. A carne russa hè una excelente fonte di ferru.

Pesci

U zitellu deve manghjà i pezzioli 1-2 vittorie a simana. Hè megliu adopri pezzi marini pà u zitellu, chì cuntene l'acidi lipidi poliinsatuati necessarisi per u sviluppu propiu.

Uova

Must be in menu 3-4 a simana. U guttivulu di uovo hè parechje vedale vitamine è minerali. Ma ùn permettenu micca chì u zitellu averebbe zuccaru crudu senza chì anu 100% sicuru di a so salvezza.

A più impurtante hè a regulezza di nutritura, perchè furnisce u corpu cun una flussu constante di energia, chì aiuta à rinfurzà a salute. U zitellu ùn deve manghjà 4-5 pochi di parcorsi maiò maiò. U più impurtante hè u spaziu (hè bè chì u zitellu serebbe qualcosa quandu in a mattina).