Oggi sile

Oliu di Sándalo hè un pruduttu chì hà una storia ricca, chì hà più di 4000 anni. Ci era chjamatu ancu in i testi antichi scritti in u Sànscritu. L'anu usatu in India per fà i materii religiosi, usati in i vandali di fumà per andà in un statu meditivu è solu per rilassate. In l'Eggittu, puru, l'oliu d'oliu di sànganu, ma per embassà. Inoltre, i medichi di tutti i civiltà antichi sapìanu di e proprietà curativi di stu oliu. È oghje ùn si mantene senza attenzione, perchè ancu oghje l'oliu di sandalone hè utilatu per a meditazioni è sopra à l'utilizà à a tecnulugia cusmetica è perfume.


Composìzione di oliu essenziale

L'oliu di sandalone hè acquistatu da distillazione di acqua (distanza da 48 à 72 ore) in chips pre-chip, chì hà una età di almenu 30 anni. Questu chippu hè stato da u legnu di sandalone è ancu da u sistema radicali. Sàndalo principia a sparghje in e rigioni tropicale di l'Asia Meridionale, è u megliu di tutta a pianta sviluppa à una altitudine di 600 à 2500 metri sopra u nivellu di u mari. Per fà 100 chila d'oliu essenziale di sànface, avete bisognu di utilizà una tonna di legnu machinatu da a cortezza. A causa di questu arburu annu à l'annu hè significativamente menu è u prezzu di l'oliu di sandalone hè ancu significativu significativu per 1 ml700 rublu.

L'ogghiu Sénaline cuntene casi u 90% di Santalol, è l'ingredi restante sò Santalene, Santenon, teresantalol, Santen e Santalon. In a so texturale, hè ozonu è densu, hà un sapore grogne è sapori di cera.

Benefizi di l'oliu di sandalone: ​​appliuzione è trattamentu

Applià l'oli essenziali di sàntegu assai largamente. Cù i so aiuti i praticati sò trattati, hè adupratu per l'aromatizazione di editi alcoolichi, industria viscosimetica e di perfumeria, in più hè attivamente utilitatu com repellent (elimina u dolore, e inghjulazione è a sensazione ardenti cù picure d'insetti).

Semu dettu chì l'oliu di sàntale hà pruprietà proprietà anti-inflamatorias, antisépti è bactericidali. Hà aiutu ancu aiutu cù e malatie di i sistemi respiratiori è di u digestivu, è cù infizzioni di a pelle di fora.

L'oliu di sandalone averà spettaculante è antitulugue, perchè pò esse attivatu in rinitis, bronchite (even prichronic), tonsillitis, SARS e altre malatie chì sò accumpagnati da stace secca. Un magnificu sàngelu cuntribuisce cù prublemi di u sistema genitourinariu, perchè cura perfettamente a cistitis, a vaginitis, a uretritis. Inoltre, anu effetti anti-edematous è diureticu. S'ellu hè spessu usatu, l'omi anu aumentà a putenza, è e donne normalizaranu u ciclu menstruali è aumentanu u desideriu sessu, assai cunzidenu l'elementariu un stimulante eròticu.

L'oliu di Sandalwood ùn hè solu un locu onore cù tutti l'olii destinati à a meditazioni. Comu pareva avutu, possa pruprietà speciale, grazia à quale hè capaci di calmà è di rilassament, più inoltre a lacrime, porta a pace à a ghjente in situazione stressanti, è à u stessu tempu dà forza è tonifica l'urganizazione. Parechji sughjetti sustate chì, graziosu u sàntu, assai persone anu un urentu creattivu, u talentu è u sensu di cumpressione persunale. In più, hè attivamente utilizatu per i malachi è di a lotta cù l'insomniac.

Oliu di sandalone amminiculatu è per inalazione (3 zicchini d'oliu sò presi in una piccola di acqua), aromalampi (7 zicchini d'oliu sò presi in 20 metri kwadri di u territoriu), facenu otticci è cumpressi, aghjunghjenu l'oliu maschile (8 zuppi di sandalone sò usati per 30 grammi di basa) è bagni per 200 litri di acqua, pigliate 9 gocci d'oliu). Inoltre, sò stati arriconchiati cù un arriciu di vinu - in 750 ml di vinu si aghjunghjenu solu 5 gocci d'oliu di sànface. E in spiritichi è in perfumeria, dà ligerezza à a fragranza di notte "orientali".

Ùn aduprate micca l'oliu di sàntalo per i persone chì soffrenu di a malatia di riti crònii è di e femine incinte.

Oliu di sandali per mani, facci, capelli è unti

L'oliu essenziale sandali hè stata aduprata da parechji seculi per sustene a bellezza femminili è ancu masculina, independentemente da età.

Parechji ghjovani è e zitelli chì utilizanu l'oliu di sardinia pò ralentisce a pelle di pimule è l'acne, perfetta si calma è rienvereghja i caghelluli di l'epidermisa, è hè cunsigliu per utilizà un rappresentante di u sessu tamani chì anu u pelle di furza.

E persone di più età matura pò pudè appliarà à francà l'olii spugliatoghji per allusingate e ricchevenate, fiendu e rinforza i friable. Hè stracquà i cuntorni di a faccia, ricaricà è dà u tonu di a pelle.

In a industria costera, a capacità di u oliu d'oliu hè particularmente venerata com un blanquezione di a pelle è dà u culore naturali. Inoltre, u sàndalu ciutrica u pelle. Si si mischjianu l'oliu essenziale di u sàntu cù qualsiasi altri olii vegetali, pudete piglià un lotionu di a pelle per l'afterbirth, perchè liberate l'irritazione.

A causa di fattu chì l'oliu di sardinia havi capacità magica, pò esse usata ancu per i cura di a robba sensibule è delicata nantu à l'ochji è per altri spazii di a pelle skimmed.

L'oliu biancu hè bonu per piglià cura di i vostri capelli. Sta aiuta pò esse rinfriscata, capelli più salutati, dispunendu di fallu da a bocca è fà ancu chì u capeddu si faci. Hè aghjuntu à una varietà di shampoos, balsenti è acondicionatori, è ancu appiicati direttamente à l'estremità di u pente è solu ghjustu u capelli. Se fate tuttu in un cumplicatu, perchè per un pocu tempu pozzu ottene un bonu risultatu - i capelli si sani salutivi è brillanti.

L'oliu di sandalone hè attivamente usatu per a cumbattà varicesu, cumu per impediscenu sta dolenza. Hè capacitu per tonificà i musculi di u muru vinu, mellora a microcirculazione di sangue è a circulazioni sangue, impediscendu è prevenu l'ocurrenza di una malatia spekulativa.

In l'industria cosmética, l'oliu di sàndalu hè adupratu per fà mascara, creme, loci è altre prudutti di a cura di a face è a faccia. Pò esse usatu in forma pura è combina cù altri olii essenziali.

Maschi per a fàccia cù l'oliu essenziale di sali

Per esempiu, sè vo vulete rallentà u prucessu di anziane un pocu, pudete fà una mascara: piglià 3 zuppi di vetiver, 3 zoppa di dropleadan, 1 stagione di sandalone, 1 settimana di l'oliu di jojoba. Agitate appena è applica nantu à a faccia. Dopu à quindici minuti, puliti l'excedente di l'oliu cun una napkin è rose d'acqua.

Ma se vulete disperse da l'acne, da quì hè megliu applicà l'oliu solu à i siti di inflammazioni è solu una volta di ghjornu.

L'oliu di sandalone pò lisu l'aricchia versu l'occhi più rapidamente chì qualsiasi l'altri oliu, eliminonu e ciaera inzuccarati è blu. Pigliate 2 cuperti è 2 tazze di sandalone o una gota d'aranciu, oliu rose è calce. Applica a misura d'oliu nantu à a faccia for quince minuti, aduprate un napkin.

L'oliu Sandalwood eliminà a vaguesità di i contorni di a faccia è sguassà. Preparate un agent such for eyelids, labbre e faccia di a cura di a pelle: Pigliate 10 gatti di l'oliu essenziale di sànface è 10 cagi d'oliu d'aguacate o jojoba.

Perfetta per a pelle màscenu più bella di geranium, sali, attrice di notte è limetta. Pigliate tutti l'oliu in dui zipuri. E com'è una basa, pudete aduprà una cullizzu di arcuni blu, un latte cusmeticu è u focu. Mettite tuttu u appiattu è applica nantu à a faccia per vinti minuti. Pigliate tuttu cù l'acqua calda.

Per aghjunghje l'oliu di sándalo à u bagnu, deve esse dilucatu in u melatu, u latte o di u melatu di u mare (5-7 pezzi), è pozzu spressione in l'intrata. Pigliate una bagnu per quinze minuti.

Perfume Casalinghi da Izandala

À a casa, pudete puru cocilu bè spiritu cù una nota lumera di erotica. Per fà questu, avete bisognu di una basa di petra senza u faciale, cum'è avà digià aghjunghje altre petit etureale. In 10 settei di a basa hè bisognu à piglià una sola gota d'olii essenziali. Quì, è contà ancu quanti spiriti chì vulete fà. Quì ci sò esempi di impurite: sànface è bergamota - 1 goffia, jasmine è rose - 2 zipuri; Sándalu è Palmarinu - 2 zoppa, ylang-ylang - 3 zuttati, patchouli - 1 drop; Sàndalo - 3 zipuri, neroli - 4 zuttati, bergamota è menta - 2 zipuri.