"Quartet I" - u megliusimu comedy

Allora chì si parranu, scupperanu per un ghjornu di ghjorni di uffizii è e famìglie in una casa di vacanze diferenza? In più di u standard, i ghjurnati sicilioti cum'è u mekanismu di u tradimentu, per esempiu, sò spessu discututi. O quì hè una quistione: cumu pò esse una ragazza scrivite un esemaski à u so amatori, senza mittite u telefuni da a so purse quandu u so maritu si trova vicinu à ellu ... Da u sensu di a solidarità maschili si juncenu à l'attori di "Quartet I" - u megghiu comedy quartet Sergei Nikonenko, Andrei Makarevich, Alexander Tsekalo è Alexei Kortnev.

Ma e donne, è quale - Zhanna Friske, Nonna Grishaeva, Nina Ruslanova - ùn hè micca degnu. Comu in u casu di "Elezione di Ghjurnata", "Radiu di Ghjurnata", a film "Ciò chì Men Talk About" nascit fora di u ghjucu "Conversazione di u Rappressu d'omu d'età di donna, Cinieri è Aluminium Forks", dopu a quale aghjustemu per cunversione Rostislav Hait è Leonid ( per amici - just Lesha) Baratza.


Perchè amichi!

"Quartet I" - u megghiu comèttu di quartet è Lesha, Slava, nantu à u settore ùn era micca vicinu bianco brunettes: Nonne Grishaeva è Jeanne Friske?

Duranti a filmi, mai si ritrovanu! Nonna hà fattu assai in noi. Sì, è cun Zhanna hà travagliatu bè, hè una donna prufessa è una bonita bona ... (curretta ella) a ragazza.

Baratz. In generale, quand'elli scriveu un scrittore di comèdia, pensanu chì a mo sposa tocca à a donna di Gloria. Ma Grishaeva interessa di ghjucà a donna di Gloria. Iè, u direttore hà pensatu chì era megliu. È avemu cunfidendu.


E so a vostra esposa aduprà a vostra muggheri?

Baratz. No, a me muggheri juva una picciotta comedy. E a mo muggada hà ghjucatu Lena Podkamenskaya. Dottucatu di Dmitry Dyachenko, hà sappiutu ch'ellu era più morta di l'impurtante u so maritu, cù torturallu.

Avete parechje amichi trà musicici. Perchè i cumpusitori di a film fate "Bi-2"?

Hayit. Tradizione una quistioni difficili. Perchè a musica scrivite "Accident"? Sì, perchè sò i nostri amici. E perchè "Bi-2"? Sì, perchè! Adequate, ghjenti talentu. Per un bellu pezzu, ci hà da esse interessante di fà qualcosa maiò cun elli.

Baratz. È à a fine, in u mo scopu, noi chì aghjunghjeva aiutà l'altri. Lyova è Shura scrivenu bellissima melodica, in quale ci hè assai heroismu è pathos. Ma ùn ci era abbastanza ironia. E dopu coped with their task, scrivenu musica più ironica. Ma ancu assai, assai aiutaru cù i so pathos, heroisimu in melodies.


A prima tradenza

Lesha, Gloria, sò amici da a zitella. Cumu si trovanu?

Baratz. Cù Slava, avemu stavatu nantu à u manicu in un paru l'1 di settembre in a prima classa. Beautiful story. Questu in a film ùn pò micca esse eliminati - nimu ùn credi chì a verità. Intruince l'amici in un locu da a seconda classa. Ancu era un amicu più vicinu - Vadik Volk. E Gloria ... Mi piace - un bonu figliolu, u invitò à l'annu novu. Dopu questu, l'amici hè ancu andatu. È in a terza classificazione hè a prima tradenza. Per me parte. Gloria ci avia dumandatu à andà à i bagnu. Ùn hè statu liberatu. Bé ...

Hayit. Sì, a storia spaghetti offò. Pregu à Lesha a chjamà Mama rapidamente per ch'ellu vinissi à piglià.

Baratz. E ùn puderebbenu resistallu - beni, cumu, un novu interessante, è disse à a classe!

Ghjè sì ... Dopu chì a vostra amici ùn avè micca firmatu?

Baratz. Ùn era micca faciuli. Ma aghju fattu un gran travagliu. U rolu principali di a cunciliazioni era ghjucatu di diliziosi oghje di matri emugghiuti in foil.


In Odessa li piace à calculà in quale tribù hè da Odessa. Ti crede?

Hayit. A mo mamma Yulia Iefimovna hè nativa d'Odessa. U mo babbu - da Belgorod-Dnestrovsky. I metu a Dad quandu anu studiatu à l'Istitutu di l'Ingeniería Civile, in u stessu faculcu, ma in diversi corsi. A mamma ùn avia micca e so cumpetenze tècnicu, u Papaginu hà aiutatu à scrive termi papers, ancu prughjettivi cun ella. Dopu ad addivintò u famusu capitanu è direttore artisticu di l'equipta di comedy Odessa di KVN.

Baratz. Oh, è aghju parechje generazioni di citadini di Odessa. Ùn aghju micca fà piglià. U mo babbu Grigore Isaakovich era un ghjurnalistu, oghje un omu di affari. Mom Zoya Isaevna - un maestru, dopu - un metodulugia di u kindergarten.

Dìcimi, chì eranu i vostri risultati creati à a scola?

Baratz. A creatività com'è principale hè informale, micca nantu à u palcuscenicu. Per esempiu, i ritratti di i capi di i stati capitalisti oddi è i paesi di a demucrazia di i poviri ci sò sopratu. Poi Pinochet divintò un "liggeru per l'ideali di u socialismu", è Erich Honecker è Todor Zhivkov - "dittatori".


Aghju imaginate chì saria cù i vostri parenti si avianu bromeu.

Hayit. Ùn sapete micca. In i 70, ancu questu ùn averebbe succitatu. Quandu Stalin murìu, assai chiancianu. E quandu Brezhnev ... Nuda, disgraziatu, u caratteru adore da l'anecdò.

Avete dittu chì quandu eravate ghjovanu avete scambià promessi cù Lesha: se unu di voi ùn vai micca in un culleghju di teatru, l'altru abbandunà. Un juramentu hè stata data in Mosca in u Vorobyovy Gory, cum'è Ogarev è Herzen?

Hayit. No, nantu à u trenu "Odessa - Mosca". Lesha era bellu preparatu per l'esami è u cuncorsu hè statu tenutu, è a mo scrizzione hè stata facilitata da Michal Mihalych Zhvanetsky. Dopu à l'arrivu, era u sensu di felicità. Hè chjaru chì u prossimu parechji anni seranu assai, assai boni. Pudete divertevi vita è à u listessu tempu cunnisciutu chì tù ùn sia pisellu.

Baratz. U trenu in generale ghjucò un rolu especialu in u destinu di "Quartet I" - u megliusimu di comedy. Cù u me megliu Nonna Grishaeva, truviu nantu à u trenu. Fuvu a Odessa. Vogliu in u compartimentu, aghju vistu - una bella ragazza. Parlamemu chì era una donna d'Odessa. E cuminciamu à fà cunvalgevi à l'altri. Diceraghju questu, entre e autri cosi: "E aghju intrutu in GITIS ..." E ella esattamente u stessu tonu: "Sò in" Pike ", stimu ..." Avà ghjucate in trè di i nostri emanations.


Cume u studienti Baratz è Hayit si stalla in Mosca?

Hayit. Varcamu un appartamentu per dui in Preobrazhenskaya Square. Di sicuru, aghjunghje à un novu postu ùn hè micca piacevule. Per u primu cursu sei volte volonu à Odessa. Oh, veramente scoddi. Ma ci era ancu i partiti pusitivi. Quantu hè bonu di vede dui studianti senza parenti in un appartamentu di stanza di dui camere. Ma Lesha facianu qualcosa stuposa. Dichjaru quandu cuminciò à piglià a cura di a so ssa imigata è in seguente hà trasfiriu prestu à l'alloghju. E un coppiu d'anni si maritò. Stupidu stupidu! No, beni, tuttu hè chjaru: l'amore, u matrimoniu, i zitelli. Ma paragunà tutti questi i piacè per viugnate cun amicu in Moscu in un appartamentu sipariu, quandu avete a vostra stanza ...

Baratz. Aghju realizatu ricenti capì chì stupidu hè di sposa à 21! A mo famìglia hè bona. E mi, per suprattuttu, ùn dispite micca chì fate sta cosa stuposa, ma à mè, aghju datu un cuntu: sì, sò stupidu!