Bessonova Anna, ti ballassi per voi

A vittoria di Anna è u so cumpagnu Alexander Leschchenko hà datu pocu acrobatu David Antonian l'opportunità di visità u famu circinu "Du Soleil". Anna Bessonova, u campionu di u mundu assolut in gymnastica rythmique, ricuminò a so ricetta di victorii cù l'altru - hà ricevutu "oru" in u project "I'm Dancing for You 3" in u canali 1 +1.
Dicimondinu di i vostri sentimenti di a vittoria.
Sasha è eru assai cuntenti chì pudemu rializà u so sonu di u zitellu. Davide hè un figliolu assai talentu è travagliatore. Merece megliu! Ùn vulemu bisogna à ballà? Aghju disfatta di ballu! Hè vicinu à mè in u spiritu. Ùn aghju decisatu ancu sè ùn aghju avutu cuntinuatu à ballà. Ma una cosa puderia dì di sicuru: i dances m'hanu amparatu à sente è sintinu u mio corpu diverse.

Li balli chi piace?
U più emuzionale hè u ballu cù u ponte in a final. Ci hè caputu chì u ponte era fattu falsu à u parquet. È per qualchissimu perchè ùn pudemu micca rimpiazzà. Avemu avutu parechji seculi da parte prima di l'iniziu ... Avemu un pocu scantu. Mentre èbbiamu ballu nantu à u ponte rottu, u temu hà tornatu in emozioni, chì visti u paese in tuttu. Dopu à u ballu, ancu chianciamu un pocu ...

Pudete cuntattu cù novi amichi nantu à u parquet?
Di sicuru. Vinemu cusì cusì chì si facemu guasi una famiglia! (Rete).
È parechji sacrificate per l'aiutu di sta vittoria?
Per vincite, bisognu di travaglià è di sacrificà! Ma sti vittimi sò justificati, avè guadatu, avemu rializatu u sònniu di u zitellu. Hè cusì impurtante! Ammai, realizatu è danced cun u pensamentu di Davide.

Cosa pensate à fà dopu u prugettu?
Emu restanu un pocu e pensanu à i mio piani nantu à u futuru. Di sicuru, dopu a vittoria in u prugettu, ricevi propositi creativi, ma ùn aghju avere prestitu per parlarà ancu.

Anna, cunfessi, chì i vostri sòveri sò fatti veramente?
Dopu da a zitiddina, hà sunnatutu di vintu più medali di mòglie è pare murtali. Mamma hè u campionu di u mondu in gruppu esercitazioni in gimnastica ritmitica, è u patri hè un sughjettu di football, hà ghjucatu in u Dinamo (Kyiv) è in u squadra di l'URSS. I sò sogni sò verificatu. Turnu in un campionu di u mondu, avendu ricivutu l'amore di u publicu in parechji paesi. Ma iu sempre avè qualcosa di travaglià, ci hè sempre quarchi cosa di sognu! Sò un sunnatore da a natura.

Prima di a Copa del Fiore hà dichjaratu chì vo vulete ritirate. Perchè
A quistione di esse à furmà più avanzate, ogni volta mi porta à i riflessioni, è ogni qualchì tempu averia difficili risponde. Sapete, avè avutu un annu duro. Competizioni pesanti. Avete bisognu di ruppu, aghju restitu. Avemu bisognu di ricunquà i mio piani nantu à u futuru. Per capì ciò chì vògliu, per esse in armunia cun mè è cù e persone vicinu à mè. Pocu sapienti ch'e aghju avutu bastanti feriti. Unu di elle si parevanu prima di u Campionatu Europeu. Da e soprappiunale, aghju avutu un corpu à mezu à i pedi di u mio pede. U dulore ùn suballa micca, duvete fà l'operazione. E ora avà stà sentenu.

Vi vede fora di u sport o vi train?
Aghjustassi u ghjallu gimnastichi. Ma ùn aghju micca decisu ancu, aghju esse un coach o micca. Certamente, dun modu vogliu cunnetta a mo vita cù questa direzzione, dopu allu mi dete a mo gimnastica tutta a mo vita cun consciente.

Chì significanu à e vostre ricuperazione?
Ogni pagazioni per mè hè diffirenti in u so modu. Ma a megliu ricumpensa hè a simpatia di l'audienza, è dopu ci sò medalzi, chì mi cunsiderete cum'è un pianu stimulamentu per passà assai energia, tempu è energia à travaglià.

Aghju intesu chì avete un novu hobby. Ci hè cun noi cunnessu cù l'sport?
No, ùn hè micca un sport. E mancu un hobby. Invece, hè una nicissità. Iu adduzzu cun lezzione di littiratura nantu à a psiculugia. Spécialment la psiculugia di sport, grazie à quale l'atleta pò imparà à cuntrollu stessu. Quandu ci sò difficultà per u modu, quandu ùn ci hè nimu in u circondu, avete bisognu à esse risistennu. Believe me: in i sportivi passanu una bona scola di vita, è se duvutu cunsigliu, ùn avete micca fà passà à sport - vi sarà sfruttatu! Cusì i libretti è i persone chì eranu forte in spiritu m'hfrancavanu. Certu, questi sò e mo parenti è l'autobus Albina è Irina Deriuginy, senza chì ùn avissi diventatu Anna Bessonova!

Chì hà insignatu u sportu?
L'Sportu hà amparatu assai: per surviglià, endurenu, alcuni u scopu è vede attentu à a vita! Credu chì a vita u più impurtante hè di amparà, è dà a forza massima à a scola. Avà, per esempiu, staiu ballu. Dopu avè pienu à amparà e lingue. Mi vogliu a sapè assai, è cumu pudariu fà in un futuru vicinu?
Chì ci hè l'ideale di un omu per voi?
Per mè, l'ideale di un omu hè u mo fratellu è u babbu. Sò per mè un esempiu per imitazioni in tuttu. U fratellu impedisce à i zitelli di u tennis grandi, in parallelu hè ingaghjata in attività.
U fratellu u cunsigliu nantu à i figlioli?
Hè tentatu. À questu tempu era ancu un pocu intrusiviu in questu sensu. Avà capisci chì sò un adultu, una persona indipendente. E qualchissioni chì dice, a decisione finali serà ancu a mia!

In i vostri piani, prubabilmente, ci hè un u matrimoniu?
U matrimoniu in un futur próximo. Ma una famiglia scritta, sicuru, vogliu. Credu chì avete bisognu di decide à a vita. Capisce ciò chì dedicate. Vede quantu fermu fermu nantu à i vostri pedi. Allora pensanu à a famiglia.
Avete avutu quarchi salottu in a vostra vita, di quale avete solu ghjunghjite a testa?
No, ùn anu micca. Ma aghju veru assai aspettu! Avete vistu, ùn aghju micca u gustu di tavernà banali: fiori, dolci, un restaurant. Ùn interessate micca à questu! À mè, à u cuntrariu, ùn aghju micca ancu un pocu! Di sicuru, l'omu boni rializati è ricchi cun i cumplimenti, sprimianu u so piacè. Amparatu à riaccumpenu cu tranquillità!

Anna Bessonova avia un veru amore?
No, ùn hè micca. Ma ricu, sò prontu per questu, è aghju aspettu! Aghju ghjuntu propiu per una rilazioni seriosa!
Dopu à i ghjucazioni olimpichi Anna Bessonova avissi da finisce a so carrera in gimnastica. A rotta era circa dui mesi (più era micca abbastanza). Duranti stu tempu, Anna era assai bored cun formazione, cusì dicia di ritornu à l'sport. Ella fusiona rápidamente in u modu activu avanti: "Avvei chì hè stata completamente diversa, chì qualcosa era cambiatu in mè. Credu chì hà criatu. Dopu quessa, Bessonova hà cambiatu u prugramma, l'imaghja, i costumi. In i so numeri d'sporti, in più di a tecnica schritta, articuli intensificate.