Quante tatuatto chì Angelina Jolie hà?

Angelina Jolie (Angelina Jolie) - l'attrìzia più fotografica di Hollywood, chì hè stata custretta in a prima ligna di i listi di i più belli denti di u pianeta. In più di successu di riflette, Angelina Jolie hè cèlebre per u so scandalous past, u travagliu caritateu, di crescente di crescente e, sicuru, tattoos.

U numaru preziosu di tattoos nantu à u corpu di Angelina Jolie ùn pò micca esse chjamatu, probabilmente, ancu l'attrice stessata. Risposte allora nantu à a scatula "Wanted" è intruduceru l'admiraturi in cunfusione - i tatuii cuparti quasi u corpu di Angelina è distingue u veru di u pinzatu solu impussìbule.

Bonu, pruvate à capisce a geografia è cronulogica di i tatuaggi di Angelina Jolie.

1. U primu tatuu di Angelina Jolie, chì hà adarratu u so spallezzu oghje, era un giroghjuitu Japanese, chì significava "morte". Doppu hè torturata da e quistione nantu à u significatu di u hieroglife, hà riduchendu u tatuu.

2. Dui sìmmuli indiani in u fondu di a cintina apparevanu trà i primi.

3. Entre i simboli indiani in a parti più nanzu di a cintura aparicenu imaghjini di a finestra. Comu Jolie spiega, prima, guardendu a finestra, hà sempri vulutu esse in un altru locu.

4. Durante u primu matrimòniu (l'actor britannicu Johnny Lee Miller divintò u furtunatu) Angelina appareva nantu à u corpu di un dragonu cù una lingua blu (in a parti infermale di l'abdomen à a direzzione), in seguita una zucca negra era tatuata nantu à u dragone.

5. U secondu tatuu chì hà marcatu u primu matrimoniu - un caratteru chinu per u "corpu", Johnny hà u stessu tattoo. Angelina sintia chì u tattoo ùn era micca adattatu per ellu è hà sbulicatu rapidamenti.

6. Duranti l'alianza cun Miller, un tatuu era ghjustu sottu u zuccadoru - olii chì simbulizanu l'energia.

7. U scrittu da u poema di u poeta britannicu Tennessee Williams: "Sugnu u mo preghje per u salvaticu in u core, chjusu in una casagiu", un tatuu in l'internu di l'avant-ventru era fattu in a presenza di a mamma d'Angelina Jolie.

8. Un dragonu hè aghjuntu à l'attrazzu.

9. Culore à u fondu di u ventu di Angelina Jolie, un pruverbiu in latinu apparsu: "Cosa alimentu me, me destroys" (Quod me nutrit me destruit).

10. U latru internu di u pezzu soru hè tatuatu cù un signu rune di significatu ambicu è ricunnisciutu di a forma di a lettera H. D'accordu à una versione, u tatuu hè dedicatu à u fratellu di Angelina Jolie è fede scritta l'iniziali di u so nome (James Haven).

11. Numeral Rom XIII à l'avant-uve avant.

12. Un tattoo specialu hà apposta per Angelina è u so sicritariu Marcu Bill Tortone à i coddi di u bravu u dirittu fù più tardu sguassatu.

13. Dragoni nantu à l'spalla à u liceu (più tardi remessu, ma sempre visibili da u tatuu).

14. U nomu di u secondu maritu (Billy Bob) hè stata tatuata per u dragone, per riduce stu tatuu, a furmazione laser hè stata obligata à cinque passi.

15 U nome di u sicondu maritu fù immortalizatu ancu in a zona intima d'Angelina.

16. U vastu tigre di Bengala (circa 30 cm) hà apartu à a volta di Jolie, duppitu l'appiccicati antichi. U tatuu era fattu in Bangkok.

17. Una preghiera antica Hym à u spallezzu oghje, chì era di purtà a bona furtuna è pruteggià u figliolu Jolie adoptatu da Cambogia (Maddox).

18. U nomu di a canzona di u vostru gruppu favuritu Sapete i vostri Dritti ("cunnuscite i vostri diritti") à u spinu di u to collu.

19. L'ultimi tatuaggi, fatti in u situ di u dragone è u nome di u sicondu maritu, hè stata annunziata, - sò questi u coordinate geografiche (longitudes è latitudine) di i posti di nascita di i zitelli adoptati è biologichi. In seguitu, aghjunghje quattru linee più. Diciati chì Angelina Jolie hà decisu di dà nascita stu tempu in Francia.

Questi tatuusi adornanu u corpu di Angelina Jolie. Comu l'attrìccia stessu spiega, u mutivu di l'aspettu di tutti i tatu è simule - averia, anchi u glamuratu di a vita di l'attrìcula di Hollywood, stete in a regula tutta u punku cum'è in a so ghjuventù. Angelina anche noteu chì i so tatuii sò un sfida à i inventorii durante u roghjoni di sceni d'amore.