Elena Perova da a serie "Margosha"

Elena Perova da a serie di TV "Margosha" divintò famosa longu prima di sta film. Parechji ricurdate da u gruppu famusu "Liceu". In ogni casu, u tempu passanu, è i zitelli di u ghjovanu di a musica sò sustituiti per più di l'attività "adulescenti". L'attrizziera rializata, cantante, u presentatore di TV Elena Perova ùn si micca micca limitata à parechje frameworks. Ci hè prestu per qualsiasi principi di novu. Forsi, per quessa chì Elena ùn cuddà micca un successu - hà ritruvatu! Chì hè secretu di Elena Perova? Ella dice din stessa.

L'estremità di a serie di TV "Margosha" si cunsidereghja u successu

A question, in fattu, ùn hè micca piacevule, secondu Elena Perova. Perchè hè difficiule per esse cumpletu di sè stessu. Ma ùn pudete micca esse dispiacitu, perchè a vita ùn cede a savurosu. Elena pensa chì u successu veni à una persona quandu puderia sentisce l'alegria di ciò chì succidevi. Elena canta, è u spettaculu imponente, è hè sparatu in u cinema. A famosa pelle cù a so participazione, sicuru, a serie "Margosha". Ma ùn avia micca vulutu mancu un ghjucu in a casella. Hè cumplicità in tuttu queste st'andatura. Mentri Elena averia: "Iò, forsi, pudete dì chì vi ricu una persona riescita. A maiò parte di tutte a mo vita mi piace u mo ambientu: I Love, chì mi piace à mè è sò vicinu à mè, ùn importa ciò chì ".

Cumu pudendu apre a vita

Hè necessariu per educà in sè stessu a capacità, per amparà in tuttu ciò per truvà e momenti pusitivi. A ghjente, vultendu à u travagliu, sognu per andà in casa cum'è prima. È quand'elli tornanu a casa, volenu scopra in u travagliu novu. U terzu ghjornu di u restu, assai anu vulsutu accuminciari i travaglii di travagliu novu, è quandu si ritornu da vacanze sò di sballà per sorte à a spiaggia di u mari. Ùn importa micca quantu soldi guademu, sò sempre curtu. A maiò parte di a ghjente si troppu cuntrullati cun qualcosa: u duv'ellu duvìanu è quellu chì ùn hè micca. Parechji ancu anu da trattà e prossimità: truvà una persona in parechje, pensate chì puderanu truvà qualcosa più megliu. Avanti di tali preghjudizii hè u primu passu per apprendre à gudiri di a vita.

À quandu hè Elena Perova hà amparatu à sente felice

Ùn vinia micca tantu tempu, per prucessu è di errore. Permette à l'autoestruce, per mezu di qualchì prublema è perdita. Elena pari chì qualsiasi prucessa è dramas sò necessità pè e persone. Dopu tuttu, si, imagine, una persona hè nata è tuttu hè assicurata finu à ellu; ùn ellu ùn capisce ancu chì hè felice.

Però, omi è donne sò cuntenti di modu diversi. Prima, i omi è e donne fècenu stati cumuni in a vita. Eppuru, ci sò e donne chì si mettechjanu i miri masculi. Questu offraggiassi a mezza forte. Dopu tuttu, a maiò parte di elli credi chì e donne ùn puderanu mancu ghjestionà e persone o paganu in un restaurant. Lena Perova favoreghule l'ugualità di i sessi, ma ella capisce chì tutti avianu a so propriu caratteristichi. Hè bella quandu un omu aiuta à pusà un mantellu o dà manera. È hè dolci quannu ellu stacciu nantu à a tavula è dice: "Sò u maestru, andà in cucina". E se una donna cunnoscia a gestione di u persunale, perchè ùn avete da esse impegnatu in stu mutore? In generale, Elena hè per noi di rispettà l'altri. Dopu tuttu, a felicità hè un sensu internu, ùn hè micca qualcosa chì hè accettata da l'opinione publica. Hè impussibile di diventà riesciutu assicurendu l'ugettivi di l'altri.

Ciò chì hè impurtante di ricurdà quandu si move in un sònniu

L'affare ùn pò micca esse misu sempre. Questu hè un swing: l'oghje u risu, ma dumani tuttu pò esse vice versa. Sempre devi esse scurdate di questu. Eccu quì hè assai impurtante di usà noi un momentu di stagnazioni, chì avemu perciutu com'è fallimentu. Per esempiu, se ti manca a fucilazioni, ùn sò micca proposti da i diritori, pudete aduprà stu piriu per rinfurzà a salute, cumunicà cù l'amichi, l'hobbe. Questu hè ancu appiicatu à a crisa attuale. Parechji sò stati senza travagliu è ciuscelu e so mani, quarchi ancu i principiati à embrijarè. Dopu à quandu, forsi hè una chance di ricurdà a vostra vita è di fà qualcosa novu.

Elena Perova nantu à a so heroina in a serie di TV "Margosha"

Elena pensa chì u so caratteru Anna Somova hè assai cuntentu. Hè certa aspirazione, ideali di vita. Elena Perova è u so caratteru in generale sò assai simili in caratteru. Questu predeterminò l'scelta di u dirittore quandu chjamò Lena per sta rolu: ùn hà micca participatu ancu in i samples. A similarità di Elena Perovoy in a serie "Margosha" cù a so heroina hè spressione da i so visioni nantu à a vita, l'espansione creativa d'attività, a reazione di cambià.

L'Helena stessu spiega: "Invece chì hè difficiule per imaginate cumu si puderebbenu esse cum'è u me amici megliu diventà una donna. Ma puderete, cum'è a mio heroina. Infatti, hè difficiule di predichjà a vostra ricerca à e cose chì parevanu micca irreal. Criduci in quale vulemu crede. Ancu in ogni fantasia. No wonder the soundtrack to our series was just the song "Mummy Troll" "Fantasy". M'arricordu chì u sparizzioni hà iniziatu, è in questu momentu era ancu omplendu un situ di music, è aghju avutu un novu registru di "Mummies of the Troll". Quandu aghju intesu sta musica, aghju realizatu chì era a nostra canzone ".

À sughjetti di attività induve Elena Perova anu vulutu pruvà à pruvà

Elena hè interessata in parechje cose. Ma ùn ùn vole micca perchè colpi à un, ancu u prughjettu più interessante. U so muttu per a vita hè: "Viiu quì è ora, è mi piaci."

Vulendu a Elena Perova da a serie "Margosha" successu è novi scuperti creattivi!