Biografia di Marina Vladyka

U nomu di Marina Vlady hè cunnisciutu di parechji, grazi a una persona brillanti è inghjòvevule cum'è Vladimir Vysotsky. À un tempu, a biografia di Marina è a biografia di u Vladimir cuntrastate. Ma, a biografia di Vlady hè interessante micca solu stu fattu. Biografia di Marina Vlady pò dassi à i lecturi assai affari interessanti. In a biografia di Marina Vlady avà parechji avvenimenti dopu à Vysotsky è dopu ad ellu. A vita di Marina hè ricca è luminosa. A so biografia hè a storia di una donna talented. Vladi hà righjuntu a cime di u quale era soeva. Certu, a vita di Marina hà avutu i so altri. Ma, Vladi ùn mai lasta di e so mani. A so biografia hè una cunvizzione verita di questu. Dunque, parlamenu di sta donna bella è talentista chì hà guadagnatu u cori di parechji in u spaziu post-suvièticu.

La figlia di emigranti russi

Allora, cumu si cuntene a storia di Vladi? Probabilmente, prima avemu bisognu di ricordu chì ùn hè micca nunda chì a so vita hè cusì vicinu cù a Russia. Dopu tuttu, anchi u fattu chì era natu in a cità di Clichy, in u Sena Senniale, i so genitori eranu russi. Simply have to emigrate from the country after the revolution. I so genitori eranu assai talentu chì anu una relazione diretta cù l'arti. U papu hè un opera cantante è u pittore Vladimir Polyakov-Baidarov, è a so mamma, Melica Enwald hè una ballerina, figlia di u generale. A strada, Marina divintò Vladi perchè u so babbu. Quand'ellu murìu, a zitella dicidi di intervene da u so nome com'è pseudònimu. Marina nascìu u 10 di maiu 1938. In più di Marina, a famiglia avia trè zitelli, tutti i femine: Olya, Tanya è Melitsa. Ogni annunziu hà ancu vince a so vita cù l'arti. Olga divintò direttore televisiu, è Tanya è Melitsa sò attrici, cum'è a so surella. Cusì pudemu dì cun assicuranza chì a famiglia sana di Marina ùn hè micca privatu di talenti. Tuttavia, era Marina chì diventò u publicu più amatu, amatu è populari.

Caminu versu a glòria

Cumu a Marina principia a via di a fama? Hè nutate chì da a so zitiddina hà sviluppatu talentu in ella stessu. Per esempiu, a zitella assiste à a scola in l'Scola Coreografica di Parigi à a Grand Opera. Comu tutti sapemu, ùn hà micca diventatu una ballerina, in casu, Marina hà tenutu questa classi l'abilità di passà è di ballà immubiliate, affacciatu u plasticu. Ùn serà mai più superflue in a carriera di una attrice. Marina hà cullatu à a pantalla prima. À l'età di l'oghji ghjera da ghjucà cù a so surella in u filmu "Summer Thunderstorm". Ma, anche u talentu di Vladi, u primu rolu ùn hè micca diventatu per u so averebbe in genius. Eppuru, era sempri chjucu, cusì necessitava sperienza. E Marina a ricivete, ghjucatu in fili francesu è di taliani di parechji generi. Un veru pupulamentu per a zitella venenu dopu u rolu in a pelicula "Bruciata". A strada, cagiunatu immediatamenti l'amore micca solu cù i francesi, ma ancu cù l'audacia sovietica. Eppuru, ùn era micca surprisante, perchè l'script hè scrittu annantu à a famosa Kuprin "Olesya". Marina puderia attruisce perfetta à u caratteru principale. E perchè era slavicu, tuttu ciò chì passava nantu à a scena, era più vicinu da l'attrìzii francese.

Cumu, i spettori pulacchi anu vistu in u so propiu, a so propria heroina, è immediatamente cascò in amore. Allora Marina si ncuntrau cù u direttore Robert Osseyn, chì era u so maritu favoritu. A strada, era ancu russu. Intra duminava trà l'amuri forti in u quali i figlioli nascinu - Igor è Pierre. In un certu tempu, Marina fù sporta à l'imaghjini di u so maritu. Hè nutate chì ellu era un direttore talentu è attore. Tutti l'avemu cunnisciutu da u rolu di Joffrey in "Angelica".

Ogni annu di Marina diventava sempri più u so talentu. Hè ricivutu premia in u Film Festival di Cannes com a prima attrice. I so caratteri eranu veri, vivaci è vivaci. In Vlad, in a filmografia ci sò e caratteri pusitivi è negativu. Cù ogni rolu hà coped and laid out hundred percent. Dopu, appareva più è più fanelli. E venenu l'annu 1967, chì cambiò a so vita, dà una reune cù Vysotsky.

Russia: amuri è dolore

A reunione hè stata a Mosca, in u Teatro Taganka. Videndu questu omu, Marina era strapatu in u situ. Cantò e so canzoni cusì maravigliatu è sinceramenti chì Marina era pronta à sente à tutti a notte. De sùbitu, hà dettitu chì era questu omu chì cercà è aspettava a so vita. Era quellu chì hà svegliatu in un mare di senteri è emozioni. E Vladimir, in turnu, admirava Marina, dicendu chì ellu avia truvatu a so donna. Un'affadoru scuppiau tra iddi. Prima paria ancu à quessa chì prontu tuttu passava. Ma ùn hè dettu nunda. À u cuntrariu, i sentimenti sò più forti è forti. U so amori scuppiò è, à a fine, tutti dui avessenu chì ùn anu micca bisognu senza l'altri. Di sicuru, prima era difficiule per elli. Ci era micca prublemi cù l'abitudine, cù u travagliu. Passendu a notte cù l'amichi, anu aghju pisciuti. Ma Vladi anu cunfidenza ancu chì u tempu cun Vysotsky hè statu u megliu piriudu in a so vita. Quandu Murrughju murìu, Marina hà stete per vive in Russia. Ùn anu più vulsutu à parte di Francia. Era a so patria, quì ci hà sappiutu in casa. À u tempu, Marina partissi da a morte di Vladimir. Accuminciau a scriviri libri, per attruvà in filmi. Graduatu ogni cosa era megliu. A donna hà ancu maritatu cù un oncoloogru. Ma ellu era mortu. Stu colpu per Vladi era troppu forte. A siconda morti di un amare era offrittu. A donna si firmò cumunicà cù quarcunu, cunsattamenti eddu è ùn volenu nunda. Ma era sempri firmatu è forte, perchè, cù u tempu, hà sappiutu di trattà cun u so dulore è di campà. A donna hà capitu chì si faci più faciule chì ella cumencia à scrive. Dunque, Vladi cuminciò à scorri tuttu u so dulore è l'emozioni nantu à e pagine di i so libri. Questu hà aiutatu à trattà cù a perdita è hà apertu un altru talentu in a donna. U so libru "Vinti è quattru frames per seconda", chì hè stata liberata in u 2005, in seguitu prestu prestu. A genti piaciu chi Marina hà scrittu. Dunque, hà continuatu à creà. In seguitu ci sò sti libri comu "L'omu in Black", "My Cherry Orchard". A data, Marina Vlady ponu esse ragiudate micca solu una attrice, ma ancu un scrittore.