Cumu lavare ghjoculi rotuli

U nostru calendariu si compie di una grande quantità di parechje festa. Ogni noi hà figlioli, omucci, chì aspittàvanu i rigali. Hè vale d'andà à a tenda di ghjocu è abbandunà u sensu più listu di l'alegria di i zitelli, cum'è in a zitella. Sempre mi piace per vede parechje moms and dads cunfittiti per circa à a ricerca di ddu sorpresa assai longu. I stazzatori sò rivolti cù una bundanza di tutti i tippi di dolls, carichi, robusti, ma voi piacemu qualcosa diffarenti, è poverete avete un scumparu di ghjuculi. Orosu biancu, questu hè u listessu miraculu chì site piacevule. Ma cumenciani à tortu di i so dubbiti finu à quandu imagine ciò chì succede à l'omi in parechji ghjorni dopu à a so cunnuscenza cù u vostru zitellu. Hè stata - un culore grisgiu è sparisce immediata a qualunqui desideriu di cumprà. Dopu à quellu chì ùn tutti ùn sanu di lavà capeddi.

Perchè, in u mo articulu, vogliu fà parechji cunsiglii à i ghjetti di bagnate. Ogni pediatrici vi diciarà chì hè necessariu di limpià almenu una volta di ogni settimane per impedisce un eranu di malatie, ma i genitori facenu perchè chjappà. Prima di tuttu, cura di elli dependa da u materiale da quali sò fatte. Questu pò esse velore, pelle di pezzo o artificiale, chì quelli chì anu bisognu di un accordu ndividuali. In ogni ghjucatu, se, sicuru, avete acquistatu un bonu, d'alta qualità, devi esse una tag à nantu à quale ci sò cunsiglii sughjuti per lavammi è manere di abbandunà.

Eccu alcuni di quelli:

  1. A lavura mà lavura hè pussibule si questu hè indicatu nantu à a marca pròpia. U lavatu hè necessariu in un modu delicatu, a tampiratura di u quali ùn deve esse micca più di 30 gradi, hè megliu incù l'aghjunzione di u pòlvaru. I pre-juguuni pò esse mette in una mura especialità per lavà, è dopu à a lavà principalu hè desideriu chjappà parechji volte. Se avete chì u ghjocu chì sferisce, allura hè megliu ùn dà à u zitellu à tutti, hè prubabile chì un tintu di palletie di qualità, è particularmente pruvate per sguassà «scioglie». Hè assai impurtante per secciallu, in a maiò parte di i ghjucati sò una struttura densa, è s'ellu ùn hè micca abbastanza à secci, si pò furmà u mozzu, per quessa sempre esse in un statu sospiziu per quandu l'acqua pochite liberatu.
  2. Attenti ghjoculi musicale cù i miccanismi internu hè lavatu in manu, altrimente l'acqua pò intrudutà, è vi spontate u gustu di u zitellu. Lavarate u ghjocu cusì megliu in a seguente manera, dissolve una piccula quantità di shampoo in acqua calda, o un altru detergente detergente. Ùn fassi scumpa finu à i bombe, è cun cura usendu l'spugna, ne puru solu a cima di u ghjocu, pruvatu di ùn avè l'impiegatu propiu stessu. A freti carizanu l'spugna è strinciate bè, altrimente solu smudge the dirt. Dopu tuttu l'attività, pigliate a curazione di siccà, solu ùn ponu micca nantu à a bateria, pudete creme u ghjocu, u zitellu a ringraziarli picchì nun si dice micca.
  3. I prudutti di securizazione da parechji ùn inspira micca fiducia, in cunsiderà cum'è ineffettu, ma sta storia hè mancosa. In una grande sacchetti di plastica pusemu 2-3 jucà di medium size è pour un quartu di una vetru di soda, basatu in ogni ghjucatu. Hè strappatu u pacatu, vultate nantu à a quinta veloce è agiteu per un pocu minuti, da u caccià è aghjunghje, ma in sòlitu utilizate una aspirate, a soda sguette tutta a terra, invece di soda, pò ancu puderà amparà.
  4. I ghjucate di culleghju accumulate u polvara, rispettuamente, induve hè u polu, ci saranu àfinci chì causanu reazzioni allergii in i nostri zitelli. A prevenzioni di a so apitzu hè u prucessu regulare d'utilizà un aspiratori cù un spiceddu especial. Ci hè un'altra manera di missicà i ticks. Per fà questu, avete bisognu à mette u ghjocu in u locu per parechje ghjorni, in prighjò in un saccu. Se a finestra hè inguernu, fate mette nantu à a strada, lasciemu. Sutta l'influenza di i lattice di temperatura minimu muriu, perchè u nostru pilu è guaritu è ​​aghjunghje un stile novu è ùn avete micca a falla alcuna riscanta per i zitelli.

Tintarella secca.

L'opzione più estremita per a cura serà lavatu secu. Ci hè duie scelte: umitu - utilizeghja i stessi detergenti chì simu à domiciliu è sicondu - chì sò esaminati solu. U sicondu hè strettu pruibitu, se u vostru figliolu ùn hè micca à 5 anni di età. U puntu hè, in questu trattamentu, l'etilene di cloru hè ancu usatu, ancu à petri gasoline è idroscarbughiu, perchè di a limpeza, u ghjocu pò esevaporate composti chimichi faciuli chì causanu allergie in i zitelli per altru parechji mesi. Cusì, se ùn ci hè micca a pussibulità di purificazione in casa, resse à a prima opzione, per lavà in biancu è sicura di pagliaghji. Hè più sicura.

Avà u megghiu parti hè, dopu à tutte l'avvene chì si sò stati prisuti, pudete fà cumprà i vostri zitelli, mostrendu u so amicu di felice.

Spergu chì mi pude dispelisce tutti i vostri dubite, se a vostra scelta ghjunta in ghjuculi. Dà a felicità di i vostri figlioli, perchè a zitiddina hè accussì fugace.