Grande attrice Anna Samokhina

Anna stava andatu. U miraculu chì aspittavule ùn hè micca successu. A grande attiva Anna Samokhina avia 47 anni. Avia fattu assai, ma c'era assai avanzu ...

In i so ultimi ghjorni, a grande attiva Anna Samokhina hà dumandatu unu di una cosa - affinch'elli ùn anu micca urganizà un servizio funeral nazionale, ch'elli anu da esse ricordati comu belli, forti è felice. A popularità chì Anna Samokhina hà ricevutu dopu a liberazione di u filmu "Ladrones in a Legione", induve ghjucò u rolu principali. L 'imaghjini ricordani a bellezza fatali di Rita nantu à i tacchi alti, in una mini-falda è cun un decocuulu, cun passpegiu di passaghju longu à u terraplante di Sochi à a musica di Bizet. Dopu l'estremo, i ghjurnali di a matina chjamatu Samokhin un simbulu di u cinema di u cinema Sovièticu. Stu titulu ùn rinuncia micca parechje anni ... Ma tuttu hè un ghjocu, è chì era l'attrice in a vita?


Pruvate à voi è ellu! Anna nascì in a cità di Guryevsk, a regione di Kemerovo di Russia. Quandu a famiglia si trasfirìu a Cherepovets. A zitella in a future movie star ùn era micca piacevule: Samokhins campatu in un alloghju famigliali, u mo babbu bechju assai, è a mo matri quasi sola sò suscitonu dui figliole. In l'annu quandu Anya intrì in primu scopu, u so babbu hà mortu.

Hè cresce cum'è un zitellu persistente è facia tuttu u mumentu. E l'attrìlla era ingannata à un ghjovanu chì si chjamava Herman, u so primu amuri. Rispògliu u core, abbandunà è partendu per Mosca. In seguitu, diventà famoso, a grande attiva Anna Samokhina confessia ch'ella vulia dimustrà Herman, quellu chì avia pirdutu. True, ùn la vegia più.

Cusì à l'età di 14 partiu per Yaroslavl - per entra in a scola teatrale. Lermontov leghje Lomontov à l'analizi, ma stava devenu dettu: "Sempre!" Pensu chì ùn sianu micca purtatu, ùn era scantu d'avè vicinu à a lista di quelli chì avianu arrivatu. Ùn avete micca cunnisciutu ch'ella era scrittu quasi sultantu - un ingrantatu talentu è impurtanti ci piaciu tutti i maestri.


A spugna - per una strada neve

L'attrice hè stata casata trè volte. A primu tempu partì à l'età di 16 - per un cumpagnu di classe à a scola d'Alexander Samokhin. Amicu di 24 anni di età, hà gudutu di u successu rachet di i zitelli. A grande attiva Anna Samokhin, chì hà avutu circhendu u so modu, l'hà animatu, è hà literatu cun l'amuri. Invece di u primu matrimoniu, hà studiatu per cinque, è i cumpagni di classe, amatu, chjamà "stella petite". Dopu dopu à graduate di a scola, i ghjovani ghjè distribuitu in u Teatro Juventus di Rostov-on-Don, è un annu dopu avè una figliola, Sasha.

Anna hà dettu questu chì hà amatu ghjucà u rolu di e donne, dotate di numerosi vici, anche in a vita era una persona pacífica è ùn avia micca scandali. "Scratching the floor with dirty boots is a trifle", disse. "E serà difficiuli di lavà fora".

A nutizia di l'attrenda talentosa hà ancu ghjuntu à i direttori di Mosca. Emi cumincià à invistiscia u rolu - unu di i primi hè diventatu Mercedes in a film di George Jungvald, Khilkevich "Prisione di u casteddu si". Quandu anu annunziatu chì era statu appruvatu, tutti i so amici avianu cugghiutu in a so stanza chjuca in l'ostelli. Si sparghji una tovaglia à u pianoforte, è Anna, senza pelle, caminava longu, sguassate i so pedi. Sicondu a tradizione actuelle, significava chì un novu pianu limpiu.


A medicina da a dispirazioni

Dopu u debutu, a so attività di carriera hà cullatu. U travagliu successu hè a cartulare di Yuri Kara, "Ladrones in a Legione", chì purtò l'attrenda gloria nazione. Ma u successu in u travagliu creativu hà trascinatu i prublemi in a vita di famiglia. Dopu à 15 anni, u matrimoniu scumpariu a causa di l'stagnazioni furmatu, una rutina chì l'attrìdiu odia in furia. Per quessa, aghju fattu accade l'invitu à travaglià in u Lenatu Lenin Komsomol theatre. Alexandru, à u turnu, partiu a carriera attuale è andò in l'affari. In ogni casu, l'anziani maritare sempre mantendu relazioni amici.

Cù u sicondu maritu, Dmitry, Anna hà scontru in u 1992 in u so cafè cooperativu. In u passatu, un fisicu, Dmitry in l'anni 1990, hè stata obligata à incuntrà à a publicità cooperativa publicita - ellu solu hà planteatu una figliola di trè anni. No wonder Anna hà vistu cum'è un sustegnu è a prutezzione. In u 1995, Dmitry hà aiutatu à avè un restaurant in Graf Suvorov in San Petesburgo, è pocu dopu, u "Teniente Rzhevsky". Anna hè stata fatta da l'affari chì hà casi scurdatu di u teatru è di u cinema. L'affari migliusamenti: i clienti sò tuttu a nubbirtà di San Pietroburgo ...


Ma questu unioni si desintegratu dopu à 8 anni. "U sposu Scorpalitelnye hè cunnanna di fallimentu", - richiamatu l'attrice. Ritorna à Mosca, unni accunsenu à ghjucà à Dmitry Astrakhan in u filmu di "Avete mi solu solu", ma per i prublemi cù u finanziamentu è a maladie di u so cumpagnu in u rolu di Dmitry Kharatyan, u prugettu hè postponatu. Anna era in disperazione. Aghju chjamatu un amicu amicu chjamatu Eugeniu, cuntò di i falli. Ellu intesu prestu è prumesse di invià per una conversazione seria. Ci hè vultatu chì Eugeniu avia stata amatu cù ella è era guidendu cù l'intenzione di non spiccà cun ella sempre! Allora un novu romanzu scuppiava: sicondu l'attrìzia, u terzu maritu chjave a so vita cù i culori novi ...

Ma in u 2006 si rimparia di novu: "Tutti, senza altri casu! Living together hè un travagliu enorme. E sò indipindenti, ùn aghju micca cumprumissu ".


L'ultimu rolu

U 14 di jinnaru di 2008, a grande attiva Anna Samokhina magnifichemente celebrà u 45 anniversariu. Amici piaciunu a bellezza di a "eterna ghjovana Anna", cum'è statu chjamatu in i circles teatrali di San Petesburgo. À u jubileu, l'attrìghjilla brillau, hà vistu incredibbili cuntentu, è nimu hà presaggiu a tragedia.

I dolite in u stomacu cumencia à tormentu di colpu. Prima di u viaghju cù a so figliola per restà in India Anna partì per avè vaccinatu, à u stessu tempu è inserita. U diagnosticu di u "cancellu" si senti cum'è un perutu da u celu chjaru, ma l'attrìgiu hà pigliatu cun cura, ùn rinuncia, andò à un trattamentu dulce ...

In u salottu di a clinica, induve hè stata posta, permessi solu i più cercani è estimulante - figliola, mamma è sera. Appena appena cunfermò à l'omi ch'ellu avia avutu l'anzianu tutore è ancu parlatu cun ellu. Alas, u miraculu ùn succidia micca ...

In quattru mesi, l'estremu di a film "Alias ​​per l'Eru" di a Rumanzu di Kachanov, in quale Anna hà ghjucatu l'ultimu rolu.